En toch heb ik iets tegen beesten die mijn plek aan de top van de voedselketen betwisten.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Koekje er bij ?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef nozem het volgende:
Dan nemen we een andere. Een eetbare dit keer. Binnenkort ook bij de snackbar op de hoek.
[afbeelding]
Na een voetbalwedstrijd zit een man samen met z'n teamgenoten in de kantine. Hij vertelt dat hij de week ervoor een leuke plant heeft gekocht, zo'n tropisch geval.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Lolz dat kan zo bij dit topic: Broodjeaap Verhalenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:36 schreef Hansch het volgende:
Je moest eens weten hoeveel spinnen je in je slaap in 1 jaar oppeuzeld
idem verhaal in een tuinderij!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:17 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Na een voetbalwedstrijd zit een man samen met z'n teamgenoten in de kantine. Hij vertelt dat hij de week ervoor een leuke plant heeft gekocht, zo'n tropisch geval.
Het grappige is dat als je de plant water geeft, hij spontaan begint te fluiten, echt zo'n hoog geluid. Z'n teamgenoten beginnen gelijk te lachen, leuk een fluitende kamerplant. Er is een persoon die niet lacht. Hij is geinteresseerd in de plant en vraagt of hij hem mag bekijken. Oh natuurlijk, ga straks maar mee. Zo gezegd zo gedaan. En ja hoor beetje water geven en de plant begint inderdaad te fluiten.
De man is echter een liefhebber van vogelspinnen. Hij herkent het geluid en inderdaad in de plant zit een vogelspin de eitjes te bewaken. Om af te schrikken maakt deze een hoog fluitend geluid. De plant is afkomstig van een buitenlandse kwekerij en af en toe komen er vogelspinnen in terecht.
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Tijdje terug - toen ik de buitenkant van een huis aan het verfen was - kwam er een spin ca. 10 cm voor mn neus zo naar beneden glijden. Ik schrok (doh) maar mepte die spin met mn stoffertje (ja, nu schuren komt afstoffen) zo in een web van een veel grotere spin.
Echt, binnen 1 minuut was het een popje![]()
Er is een exemplaar in australie die wel degelijk kan gillen, nou ja, hij sist heel hard als hij zich bedreigt voelt en gaat op zijn achterpoten staan met kaken en voorpoten in de aanslag.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik zou lachen in dat geval
. Maar spinnen kunnen toch heul niet gillen. Dit is niet goed voor mijn gevoel over spinnen
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:11 schreef birdydontfly het volgende:
Een spin heeft een keer tegen mij gegiltik wist niet eens dat die krengen dat konden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |