Nee dude serieus, hij ging heeel hard rondjes rennen en maakte een soort heel hoog piep geluidquote:
iehieieieieh!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Godver!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Dat schijnt trouwens een urban legend te zijn, was een keer bij myth bustersquote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef Tatutatu het volgende:
Die huisspinnen heb ik regelmatig op m'n kamer.
Soms zelfs 2 tegelijk! Trouwens een hooispin is gevaarlijker, heb ze beide eens zien vechten, duurde niet lang voordat de huisspin eraan was.
Even een weetje: ''de hooispin/hooiwagen heeft het meest giftigste gif van alle spinnen''. Gelukkig komt ie niet door de menselijke huid heen.
[afbeelding]
Zou kunnen maar in elk geval was dat kleine rotding wel even sterker dan zo'n grote huisspin.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat schijnt trouwens een urban legend te zijn, was een keer bij myth busters
deed de kat dat ook maar.. die ruikt er alleen aan en loopt ongeinteresseerd verderquote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Me hond gaat altijd met die spinnen spelen. Pootje erop en proberen die spin te bijten, meestal is het na 3 keer slaan gedaan met de spin.
aaaaaaah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast ongesteld oidquote:
Oh. Mijn. God.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |