Nee dude serieus, hij ging heeel hard rondjes rennen en maakte een soort heel hoog piep geluidquote:
iehieieieieh!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Godver!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Dat schijnt trouwens een urban legend te zijn, was een keer bij myth bustersquote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef Tatutatu het volgende:
Die huisspinnen heb ik regelmatig op m'n kamer.
Soms zelfs 2 tegelijk! Trouwens een hooispin is gevaarlijker, heb ze beide eens zien vechten, duurde niet lang voordat de huisspin eraan was.
Even een weetje: ''de hooispin/hooiwagen heeft het meest giftigste gif van alle spinnen''. Gelukkig komt ie niet door de menselijke huid heen.
[afbeelding]
Zou kunnen maar in elk geval was dat kleine rotding wel even sterker dan zo'n grote huisspin.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat schijnt trouwens een urban legend te zijn, was een keer bij myth busters
deed de kat dat ook maar.. die ruikt er alleen aan en loopt ongeinteresseerd verderquote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Me hond gaat altijd met die spinnen spelen. Pootje erop en proberen die spin te bijten, meestal is het na 3 keer slaan gedaan met de spin.
aaaaaaah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vast ongesteld oidquote:
Oh. Mijn. God.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
LUL! Maak me bang ofzo.. Bij wie mag ik slapen?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef Tatutatu het volgende:
Die huisspinnen heb ik regelmatig op m'n kamer.
Soms zelfs 2 tegelijk! Trouwens een hooispin is gevaarlijker, heb ze beide eens zien vechten, duurde niet lang voordat de huisspin eraan was.
Even een weetje: ''de hooispin/hooiwagen heeft het meest giftigste gif van alle spinnen''. Gelukkig komt ie niet door de menselijke huid heen.
[afbeelding]
Oh jewelquote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aaaaaaah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg me dat dit hier in Nederland niet bestaat aub!!!!!!!!!!!!![]()
Daar zitten de meeste spinnen gek ...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik meen het echt ik ben nu misselijk!
En ik zit al sinds ik dit topic las met verstijfde tenen op een voetenbankje onder mijn pc
Merk het nu pas, mijn tenen zijn nu doof, echt waar!!!!!!!!!!
..ik heb nu het idee dat ze onder mijn bureau zitten oid en straks RILLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
![]()
kippevel en ik ril alweerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Speedski het volgende:
[..]
Daar zitten de meeste spinnen gek ...
Aw gossie .... gaat maar filmpje kijken danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kippevel en ik ril alweerrrrrrrrrrrrrrrr
Hou nou maar op![]()
En nuttigquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef FuifDuif het volgende:
Op zich zijn het wel creatieve creaties van onze Heere.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:16 schreef weasel85 het volgende:
had er eergister nog een joekel van 7 cm onder een steen vandaan, schrok me zelfs de tering toen ik hem wilde opvegen met blik en handveger toen ie wegliep AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH pfff
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mustard_Man het volgende:
hooiwagens worden trouwens helemaal ingemaakt door simpele kleine kruisspinnetjes. die rukken zo die dunne pootjes van de hooiwagen eruit. (deed vroegah altijd verschillende soorten spinnetjes in hetzelfde potje)
Tijdje terug - toen ik de buitenkant van een huis aan het verfen was - kwam er een spin ca. 10 cm voor mn neus zo naar beneden glijden. Ik schrok (doh) maar mepte die spin met mn stoffertje (ja, nu schuren komt afstoffen) zo in een web van een veel grotere spin.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef Mustard_Man het volgende:
hooiwagens worden trouwens helemaal ingemaakt door simpele kleine kruisspinnetjes. die rukken zo die dunne pootjes van de hooiwagen eruit. (deed vroegah altijd verschillende soorten spinnetjes in hetzelfde potje)
eeeej, een open deurquote:Op maandag 15 mei 2006 23:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik kijk geen enge filmpjes over spinnen
hoewel bij arachnofobia heb ik heel vaak zo hard gegilt, dat de hele wijk het kon horen![]()
Gister een dikke spin, zwart met een bollig lijfje het leek wel een zwarte weduwe ofzo
waarom worden ze zo groot tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Ah Kalou een verblijfsvergunning ontzeggen. Zeg dat dan meteen johquote:Op maandag 15 mei 2006 00:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Het was trouwens gewoon thuis, en niet in de trein.
Nelson Mandela op de trein zetten is een synoniem voor schijten.
awww ... wat een liev kruisjequote:Op maandag 15 mei 2006 23:22 schreef nozem het volgende:
Tarantula's...![]()
Het is dat ik hier geen huisdieren mag houden.
[afbeelding]
Is het geen schatje?
Da's jammer. Hier doet hij het gewoon.quote:
quote:
Bij de rest dus niet.quote:Forbidden
You don't have permission to access /pix/Rhys/tb.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.34 Server at www.atshq.org Port 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |