Die geloofden me niet, ik ben op het eerstvolgende station overgedragen aan de spoorwegpolitie.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef L-IS het volgende:
hoe reageerden de reizigers?
Juist, dat is gewoon te ranzig voor woordenquote:
Heb je em een harde klap gegeven?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
was ie net zo groot als de spin achter m'n klok ..?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:14 schreef Byte_Me het volgende:
waar staat dat ie in de trein zat?
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik zat in de trein.
Jonh dies nep, dat zie je zoquote:
Zn pootjes waren wel wat kleiner.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en daarna de stukjes spin tussen je tenen vandaan peuteren zekerquote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
Het was ook zo moeilijk om je voet 3 cm op te tillen en deze neer te zetten op de spin
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo een was het er, ik schrok me de tering.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Wat plee papier trop gooien ?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en daarna de stukjes spin tussen je tenen vandaan peuteren zekerzeker alstie groot is, komt dr allemaal van die shit uit dat beest, blijftie extra goed plakken
gewoon n huisspin, en die zijn best lief..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zo een was het er, ik schrok me de tering.
Een huisspin.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef daeri het volgende:
[..]
das niet nep, das een huisspin;
[afbeelding]
Niet als het beest op je voeten afstormt op een moment dat je het niet verwacht, en je er ook echt niet op zit te wachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef daeri het volgende:
[..]
gewoon n huisspin, en die zijn best lief..![]()
hier heb je ze ook hoor, wij hebben er regelmatig een..quote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef Guilin het volgende:
[..]
Een huisspin.
Als je een huis in Afrika hebt misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |