Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
Dikke fout van Shaq. Zien we hem toch nog in de tweede helft.
Hij speelt een beetje kiekeboe, hij's onzichtbaar al een tijd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Shaq had hem toch wel neer mogen beuken, hij wist toch dat het een fout zou zijn.
XL... als ik denk wat jij denkt...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
SF, XL of XXL?
Ok, ik ga morgen even langs MC Sports, zit vlakbij m'n werk.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
XL... als ik denk wat jij denkt...
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef J-Will het volgende:
Wie wil er voor mij een mooie J-Will icon maken? tvp dus
Maar toen was ie nog echt spectaculair.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zijn weinig goede plaatjes van hem te vinden... meeste is Grizzlies outfit en zo...
Ja toen ook, maar wel vaak iets teveel van het goede.quote:
Darko.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef J-Will het volgende:
Ik vind het geweldig om te zien... welke andere speler op DIT moment in de league heeft er zoveel prachtige assists neergezet? Honestly...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |