Gul. Ik een potje pindakaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Conflict het volgende:
Ik stuur wel een brood op.
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Matig, probeer wat te lenen bij je ouders anders
quote:
Raampje tikken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaas![]()
Ja het is elke maand wel een beetje een probleem idd maar meestal niet zo extreem als nuquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
tja ken ut probleem
nog twee weken.....
Zal ik er beleg bij sturen? Plakjes kaas in envelop of ponyworst?quote:
nou voor zo'n geile lesboshow van jou en je ex(en) heb ik best wat centjes over hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
tja ken ut probleem
nog twee weken.....
ja lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zal ik er beleg bij sturen? Plakjes kaas in envelop of ponyworst?![]()
Het Braun gevoel bedoel jequote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:
Het Pool-gevoel.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb net een bijna volle doos kipnuggets weggetieft omdat ik vol zat
Wheheh.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
heb ik vorige week al gedaan, bierkratten en flessen, daar ben ik het weekend mee doorgekomenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Thieske het volgende:
Lege flessen inleveren?
Be a sport; vertel TS ff in welke vuilisbak je ze hebt gemieterd...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
Die heb ik...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen sleutels? Als ze toch op vakantie zijn, kan je daar mooi rustig eten enzo.
Ga de binnenstad in met een metaaldetector. Vind je vast wel paar euro als je goed zoekt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
heb ik vorige week al gedaan, bierkratten en flessen, daar ben ik het weekend mee doorgekomen![]()
zouden ze daar ook studenten aannemen?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Be a sport; vertel TS ff in welke vuilisbak je ze hebt gemieterd...
Oh ja; de soepbus! Of de voedselbanken; daar schijnen er steeds meer van te komen in Nederland, dus wie weet zit er wel één bij jou in de buurt!![]()
En drink blikjes drinken in de supermarkt. Technisch gezien blijft het blikje in de supermarkt, dus jat je ook niet. Ofzo. Ik ken een gozer die dat wel eens deed.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Honky het volgende:
Wat je kan doen is met een ijzerdraadje naar een supermarkt gaan. Als je die steekt in het gedeelte waar het geld in moet kan je het karretje makkelijk open krijgen. Doe alsof je net boodschappen hebt gedaan ermee en biedt het karretje aan voor 50 ¤cent aan een nieuwe klant.
waar ik woon hebben de supermarkten eigenlijk alleen mandjes dus daar kan ik niks aan verdienen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Honky het volgende:
Wat je kan doen is met een ijzerdraadje naar een supermarkt gaan. Als je die steekt in het gedeelte waar het geld in moet kan je het karretje makkelijk open krijgen. Doe alsof je net boodschappen hebt gedaan ermee en biedt het karretje aan voor 50 ¤cent aan een nieuwe klant.
Dat ga ik maar eens proberen, al zitten die natuurlijk ook nogal krap rond deze tijd van de maand.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Misschien kan je wat lenen bij vrienden ofzo
jaquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Sta je al duizend in de min?
Logisch, ik ken het probleem.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat ga ik maar eens proberen, al zitten die natuurlijk ook nogal krap rond deze tijd van de maand.
ik hoop het, vorig jaar had ik hem pas in augustus.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef Rapaille het volgende:
Met een beetje geluk krijg je je belastingteruggave deze week.
Of een fles met een touwtje eraan. Laten scannen, weer eruit trekken en nog een keer erdoor enz.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef Aurelium het volgende:
-Ga naar de supermarkt en zet een aantal volle kratten uit de winkel in de flessenautomaat.
Deze tips heb je nou wat aanquote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef Aurelium het volgende:
-Pak een bonnetje van pas gekochte kleding, ga de kledingzaak binnen, pak hetzelfde kledingstuk uit het rek en ga ermee naar de kassa. Zeg dat je het wil terug brengen en geef ze de bon.
-Tijger door het huis en schraap alle laatste beetjes kleingeld bij elkaar, ga naar de Febo en trek een frikandel uit de muur. Stop het servetje tussen het luikje en doe het weer bijna dicht. Wacht tot ze hem weer vullen en trek het luikje opnieuw open. etc etc. Werkt vooral als het druk is.
Succes
Een prima bagger-platform zoals het Pony-Lover merk moet echt wel iets meer opbrengen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef Steve-O het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je fok account proberen te verkopen ,Al ben ik bang dat je niet boven de 37 cent uitkomt.
Ook een hele goeie!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef Rapaille het volgende:
Gast, log gewoon in op internetbankieren kijk wat er allemaal automatisch vanaf gaat en bel morgen de bank om een van die incasso's te laten storneren.
Behalve het college geld gaat er niks automatisch dus dat schiet ook niet zo op vrees ik maar ik zal het proberenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef Rapaille het volgende:
Gast, log gewoon in op internetbankieren kijk wat er allemaal automatisch vanaf gaat en bel morgen de bank om een van die incasso's te laten storneren.
Ook geen slecht idee, zelfs als men maar 1 cent overmaakt is het al een vooruitgangquote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Aurelium het volgende:
Je kunt ook je rekeningnummer hier zetten.
Als 20 mensen één euro storten heb je toch alweer, wel 20 euro.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:15 schreef Syytön het volgende:
Maximaal rood? en 30 cent nog maar op je rekening?
Je kan gewoon niet met geld omgaan. Je verdient het om te hongeren.
Hier is ie 6815439 (postbank)quote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Aurelium het volgende:
Je kunt ook je rekeningnummer hier zetten.
Als 20 mensen één euro storten heb je toch alweer, wel 20 euro.
Tuurlijk; als je je gewoon een paar weken niet doucht; haren niet wast en kamt dan wil ik je wel ff het integratiemiddel voor voedselbanken bij uitstek geven: een blik Gouden Zegel..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zouden ze daar ook studenten aannemen?
Twijfelachtigquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hier is ie 6815439 (postbank)![]()
werkt dat eigenlijk zonder naam?
Geloof niet dat je collegegelden mag laten storneren, tenminste paar jaar terug was dat iig zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Behalve het college geld gaat er niks automatisch dus dat schiet ook niet zo op vrees ik maar ik zal het proberen![]()
Je bent 5 cent rijker.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hier is ie 6815439 (postbank)![]()
werkt dat eigenlijk zonder naam?
Ga ik morgen meteen naar kijken, ik heb wel horeca ervaring dus dat moet kunnenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Geloof niet dat je collegegelden mag laten storneren, tenminste paar jaar terug was dat iig zo.
Anyhow, idee bij een restaurant aan de slag te gaan zoals ik eerder opmerkte?
Ook sielugquote:Op zondag 14 mei 2006 23:19 schreef alsem het volgende:
stel je niet aan, ik ben 5 keer zo arm als jij, heb nog maar 6 cent te besteden..
Dit topic heeft je al 15 cent opgeleverd! Gat in de markt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
10 cent overgemaakt![]()
Maar nu mag ik je wel zwerver noemen he![]()
![]()
Ik doe 't toch![]()
dankquote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
10 cent overgemaakt![]()
Maar nu mag ik je wel zwerver noemen he![]()
![]()
Ik doe 't toch![]()
heldquote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Rapaille het volgende:
2 euro overgemaakt met de girofoon, kan je morgen in ieder geval eten
die is al leegquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Rapaille het volgende:
Wat misschien ook een een idee is om te kijken of je nog geld op je chipknip/chipper hebt staan.
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik wil best 50c overmaken, maar ik moet je naam hebben van ABN...
sorry...
pony lover zal wel volstaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik wil best 50c overmaken, maar ik moet je naam hebben van ABN...
sorry...
dank jequote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komen
Bij MijnPostbank werd de naam er automatisch bijgezocht.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Pony-Lover als naam gegeven, ben benieuwd of het op die manier ook aankomt. Denk het overigens wel, het rekeningnummer is opgegeven dus het zou aan moeten komen
Ik heb het via de Rabobank gedaan, en die weet natuurlijk niets van de abonnees van de Postbank afquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij MijnPostbank werd de naam er automatisch bijgezocht.
euh, neequote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Je vindt het zeker niet leuk als ik hier schrijf dat ik deze maand 600 euro van de IB groep heb gekregen omdat ik te weinig toelage ontvangen heb de afgelopen tijd
Tja, als je te weinig hebt gekregen dan heb je daar gewoon recht op. Leuk zakcentje overigensquote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
Je vindt het zeker niet leuk als ik hier schrijf dat ik deze maand 600 euro van de IB groep heb gekregen omdat ik te weinig toelage ontvangen heb de afgelopen tijd
dat zal ik doenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Syytön het volgende:
En koop van mijn 1 euro wel iets gezonds, ja.![]()
kan je dat gelijk zien danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef descendent1 het volgende:
Hoeveel heb je al binnen op je rekening?![]()
Ehmm..quote:
het gaat om de postbank, pony lover is vast wel goed als naamquote:Op zondag 14 mei 2006 23:36 schreef Tatutatu het volgende:
Je moet nog wel even je naam erbij zetten en welke bank..
![]()
Yep, maar niet binnen een dag toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je internetbankieren? Als het goed is dan staat het er vrij snel op.
Bij mij is het vaak binnen een uur wel binnen. Toen ik iets in V&A verkocht had toen stond het geld na een kwartier al op mijn rekening. Alleen was dat wel van een Rabobank rekening naar een Rabobank rekenig, dus hoe het zit met Rabo naar Postbank weet ik niet...quote:
Van mensen die ook postbank hebben is er idd al geld binnen gekomenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak binnen een uur wel binnen. Toen ik iets in V&A verkocht had toen stond het geld na een kwartier al op mijn rekening. Alleen was dat wel van een Rabobank rekening naar een Rabobank rekenig, dus hoe het zit met Rabo naar Postbank weet ik niet...
nopequote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef Rapaille het volgende:
Hebben je ouders anders geen kleingeld liggen in de auto om te parkeren? Of een kaartpot?
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
het gaat om de postbank, pony lover is vast wel goed als naam![]()
![]()
Die rollen beschuit moeten wel lukken dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:41 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb gekeken en ik heb al 2 euro 5 ontvangen
dank![]()
bij mijn bank moet je ook straat/ huisnummer invullen; sorry gaat helaas niet tenzij je postquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..
Je hebt toch wel een sleutel van hun huis?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaas![]()
Utrechtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
en plaats?? ben nu bezig met internet bankieren..
Gewoon verzinnen, plaats was Utrecht.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:48 schreef basmens het volgende:
[..]
bij mijn bank moet je ook straat/ huisnummer invullen; sorry gaat helaas niet tenzij je post
dank youquote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die rollen beschuit moeten wel lukken dan...![]()
Zelfs ik heb 20 cent over voor mijn minder bedeelde medemensch...![]()
dank jequote:Op zondag 14 mei 2006 23:50 schreef Aurelium het volgende:
10 cent van mij. Symbolisch bedrag, want ik zit zelf ook krap op het moment
Wacht maar tot je studeertquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
\
Btw als je normaal met je geld omgaat kun je niet in het rood staan
is waar, maar er ging dus ineens 250 euro af op een moment dat ik niet verwachttequote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Jij hoeft alleen maar benzine voor je brommer te kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb net lekker gewokt5 borden gehad met eten, 2 borden met ijs, en 1 bord met fruit
Heerlijk.
yeah, like that's gonna happen...quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:55 schreef Sebasser het volgende:
D A is gelukkien dat jij nu weer extra geld hebt
Daarom is het ook handig om een extra spaarrekening als buffer te hebben. Ik heb ook wel eens van dat soort dingen meegemaakt, en gelukkig had ik nog genoeg geld op mijn spaarrekening staan zodat ik uit het rood kon komen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
is waar, maar er ging dus ineens 250 euro af op een moment dat ik niet verwachtte![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom is het ook handig om een extra spaarrekening als buffer te hebben. Ik heb ook wel eens van dat soort dingen meegemaakt, en gelukkig had ik nog genoeg geld op mijn spaarrekening staan zodat ik uit het rood kon komen.
Topquote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ok heb geld gestort, genoeg voor 2 pizza's.
Wel voor Margarita's neem ik aan, we moeten de TS ook weer niet te veel verwennen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ok heb geld gestort, genoeg voor 2 pizza's.
ik zal het verstandig besten, aan gezonde, schappelijk geprijsde voedingsmiddelenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Wel komisch overigens dat je hiermee nog geld ontvangt ook.
Wel naar de Aldi voor de boodschapjes heh Pony-Lover. Anders is het zo weer op
Van die 10 cent van mij koop je wel een snoepje he!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik zal het verstandig besten, aan gezonde, schappelijk geprijsde voedingsmiddelen![]()
Als ik weer geld heb zal ik jullie natuurlijk ook steunen als jullie in nood zittenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef Sebasser het volgende:
ik open even een Paypal rekening
Stort jij dan ook wat op mijn rekening Pony loverke
Pff, das niks, ik kreeg in april 1352E gestort vanwege te weinig ontvangen toelage over de eerste maanden van 2006quote:Op zondag 14 mei 2006 23:33 schreef Maisnon het volgende:
omdat je het erbij gezet hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Van die 10 cent van mij koop je wel een snoepje he!
zo veelquote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:Datum Rekening Naam/Omschrijving Bedrag (¤) 15-05-2006 6815439 *[insert pony]* Wheh koop maar een varken -7.50
die zijn er nietquote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef Miguel het volgende:
Ow ja, en d'r kan niks vanaf voor TS. Ga je familie maar bezoeken ofzo![]()
Je hebt toch wel meer familie naast je ouders? Anders ben je nog zieliger dan dit topic me al heeft laten denken...quote:
ik heb idd nog wel wat meer familiequote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer familie naast je ouders? Anders ben je nog zieliger dan dit topic me al heeft laten denken...![]()
Hej Wouterquote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Byte_Me het volgende:
veel bij vrienden en kennissen gaan eten.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef erikkll het volgende:
ik heb zelf -43 euro, momentje, er kan nog wel een euro van af
ga ik ook doen jaquote:Op maandag 15 mei 2006 00:12 schreef Byte_Me het volgende:
veel bij vrienden en kennissen gaan eten.
Als het zo door gaat kun je morgen naar een 4 sterren restaurant en kun je daar nog fooi geven ook!quote:
Dan moet ik in de toekomst maar eens rondjes gaan geven op de "Fok steunt zwervers meet".quote:Op maandag 15 mei 2006 00:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als het zo door gaat kun je morgen naar een 4 sterren restaurant en kun je daar nog fooi geven ook!
Toffe mensen doen datquote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Welke idioot stort er nou 7.50 op iemands anders rekeningomfg
* Maikuuul is jaloersquote:
Ik heb al een keer 5 euro naar de rekening van Danny overgemaakt om mijn notes te zienquote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Welke idioot stort er nou 7.50 op iemands anders rekeningomfg
moet ik even uit het topic optellenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:24 schreef Aurelium het volgende:
wat is de tussenstand?
Ja en die zijn liefquote:Op maandag 15 mei 2006 00:29 schreef NoBody122 het volgende:
Zijn er serieus mensen die geld naar hem overmaken?![]()
En maar zeuren op links
ik zal het morgen doorgevenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:05 schreef Rapaille het volgende:
Laat je nog wel weten hoeveel het totaalbedrag is geworden? Het is nog wel iets van 10 dagen tot stufi, dus wees zuinig
En het heeft nog succes ook blijkbaar, er zullen dus spoedig meer van zulke topics volgen van paupers die niet met geld kunnen omgaanquote:Op maandag 15 mei 2006 01:17 schreef Paulster het volgende:
Bhwhaha, geweldige actie dit!
Ik krijg dan tenminste waar voor mijn geldquote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb al een keer 5 euro naar de rekening van Danny overgemaakt om mijn notes te zien
Deed het trouwens meer om Fok! te steunen dan voor die notes. Ik had toendertijd trouwens maar één note, dus eigenlijk geldverspilling![]()
Ach, voor een keer moet het kunnen, al vind ik 7,50 ook wel aan de hoge kant. Ik heb zelf een euro overgemaakt naar de TS.
check je rekening D A LUKKIEN UTRECHT, want je gevraagde 1,40 staat erop.....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
stort wat je kan missen, een euro of 40 cent, zodat ik geen zwerver hoef te worden![]()
Dankquote:Op maandag 15 mei 2006 09:40 schreef wendytje het volgende:
[..]
check je rekening D A LUKKIEN UTRECHT, want je gevraagde 1,40 staat erop.....
laat maar weten wat je ervan hebt gedaan....![]()
Dan kom je rood te staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog 5 euro 35 voor deze maand en daar moet nog een automatische afschrijving van 30 euro (abbo mobiel, ik heb geen vast nummer) vanaf
Hmmja, hek van de dam enzovoortquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef Pony-Lover het volgende:
modjes die geld geven zal ik zelfs garaderen dat ik nooit meer zal baggeren.
Of die gasten naaien op Marktplaats!!!!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:28 schreef garnage-patrick het volgende:
anders tik je ff raampje in bij je ouders oid![]()
leen je aantal leuke spullen, tv, radio, pc enz, enz,
verkoop je dan voor klein bedrag @ marktplaats ofzo.![]()
waar zouden we zijn zonder kwartaalkrediet?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
Als ik zeg dat ik nog 200 euro heb dan sta ik 800 rood![]()
topquote:Op maandag 15 mei 2006 11:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Ik heb m'n goede daad ook weer gedaan op de maandagmorgen.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je snapt dat ik hetzelfde van je verwacht, P-L, mocht ik ooit in de problemen komen.
ben jij van de 3 cent? ik wil iedereen namelijk wel persoonlijk bedankenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb je post al uitgeprint boven mijn bed hangen.![]()
Mijn nickname staat erbij.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ben jij van de 3 cent? ik wil iedereen namelijk wel persoonlijk bedanken![]()
![]()
en veel plezier met je nieuwe poster![]()
ik wacht in spanningquote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn nickname staat erbij.![]()
Maar het zal nog wel even duren voor het binnen komt. Vanmorgen verstuurd.
En als ze terugkomen zeg je: GVD de teringlijers!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:28 schreef garnage-patrick het volgende:
anders tik je ff raampje in bij je ouders oid![]()
leen je aantal leuke spullen, tv, radio, pc enz, enz,
verkoop je dan voor klein bedrag @ marktplaats ofzo.![]()
Dank youquote:Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag er ook bijhoewel ik ook bijna door mn centjes heen ben maar ik kon dat bedrag wel missen
Volgens mijnpostbank.nl is er inmiddels 4,71 binnenquote:
Het kan ook minder zijn hoor, het zeer genereuze bedrag van Sebasser maakt een groot deel van mijn schatting uitquote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef Erik_84 het volgende:
daar kun je toch een aantal dagen best van eten
jij bent wel de laatste die ik geld zou gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Gek ik wil ook wel zo snel mijn benzine betalen door een beetje te bedelen
M'n hele actie stort in door dat soort figuren, terwijl ik nog 10 dagen moet, met tot nu toe 5 euro en een cent. (waarvan ik ook al weer inkopen heb gedaan)quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste die ik geld zou geven
dat doe je slecht voor 4,71quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh ja, ik ben vanmorgen naar de Aldi geweest en heb aldaar een brood, pot pindakaas en pak melk aangeschaftmet dank aan mijn donateurs
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee helemaal nietquote:Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat doe je slecht voor 4,71
brood is 0,35, pindakaas zal rond de 0,70 zijn en een pak melk is 0,50 cent...
Die zag ik niet liggen, heb een andere, die ook niet zo duur was.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
niet bij de aldi, moet je zo'n Prima Bruin geval nemen
met een slang de benzine uit de aut van je ouders hevelen?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Gek ik wil ook wel zo snel mijn benzine betalen door een beetje te bedelen
Dank jequote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef UncleJB het volgende:
Geld overgemaakt!![]()
Wel blijven baggeren heAf en toe
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hier is ie 6815439 (postbank) 358319234 Rabobank![]()
Hey, ik ben nog maar een kindquote:Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
op jouw plek had ook een gulle gever kunnen staan
![]()
![]()
maar jij bent gewoon een sensatiezoeker![]()
Ha Honkyquote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef Honky het volgende:
¤ 2,30 van Honky erbij. Dan heb je woensdag tenminste ook wat te eten.
Wat geeft men gemiddeld?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh ja, ik ben vanmorgen naar de Aldi geweest en heb aldaar een brood, pot pindakaas en pak melk aangeschaftmet dank aan mijn donateurs
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ook dat nog, ik leef met je mee P-Lquote:Op maandag 15 mei 2006 16:28 schreef Lucille het volgende:
Pony-Lover is een week weg, de afgelopen tijd heeft hij weer regelmatig topics verklooit.
Hij kan altijd nog z'n account voor geld verkopen...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef remlof het volgende:
Zou ie al genoeg hebben om te overleven?
dus, help deze arme donder nog een beetje meerquote:Op 15-05-2006 21:41 schreef Pony-Lover
[..]
tot nu toe 13,57
zou je ook even door kunnen geven dat ik heel blij ben met de giften
maar dat er best nog wat meer bij mag
als ik boven de 35 uit kom geef ik de rest aan een goed doel
bvd![]()
Nee, P-L 's nummer is 6815439quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef maidho het volgende:
Ikke 300 euro, je rekeningnummer was 6815438 hè?
sorry jij bent niet meer orgineelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Kunnen jullie meteen wat aan mij overmaken? Ik heb nog maar precies 2 euro te besteden.
Alvast bedankt.
Dit is een P-L topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Kunnen jullie meteen wat aan mij overmaken? Ik heb nog maar precies 2 euro te besteden.
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:44 schreef msteggink het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo slecht met geld kunnen omgaan.
en ja ik woon ook op mezelf...
betaalrekeningen
54.xxx STUDENTENLIMIET 335,31 EUR
spaarrekeningen/deposito's
46.xxx INTERNET SPAARREKENING 1.026,99 EUR
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:44 schreef msteggink het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo slecht met geld kunnen omgaan.
en ja ik woon ook op mezelf...
betaalrekeningen
54.xxx STUDENTENLIMIET 335,31 EUR
46.xxx INTERNET SPAARREKENING 1.026,99 EUR
Zie mij eens stoer zijn met al m'n centenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef hydrah het volgende:
betaalrekeningen
52.xx.xx.187 STUDENTENLIMIET 2.453,89 EUR
43.xx.xx.xxx INTERNET SPAARREKENING 12.327,04 EUR
Abn-amro de beste.
En natuurlijk de Binck Rekening van de aandelen maar die kan ik hier niet bekijken.
Paupers, ga werken !![]()
Zegt het manneke wat van zijn ouders een huisje krijgtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef hydrah het volgende:
betaalrekeningen
52.xx.xx.187 STUDENTENLIMIET 2.453,89 EUR
43.xx.xx.xxx INTERNET SPAARREKENING 12.327,04 EUR
Abn-amro de beste.
En natuurlijk de Binck Rekening van de aandelen maar die kan ik hier niet bekijken.
Paupers, ga werken !![]()
Jij woont bij je pappie en mammie en krijgt een Apple?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Zegt het manneke wat van zijn ouders een huisje krijgt![]()
Apple zelf gekochtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij woont bij je pappie en mammie en krijgt een Apple?
Met haar en al? niet eerst eventjes villen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Heeft een van je huisgenoten een cavia oid?
Gemarineerde cavia
Naar gelang het budget kun je natuurlijk wat ingredienten weglaten...
![]()
Ja, totdat een vriend van me ziek werd van het vlees.... Maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij alleen maar het vlees at en nooit groenten. Maar inderdaad, vaak tyfden ze veel dingen weg die nog een dag houdbaar waren.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Supermarkten kan je ook kijken. Staan altijd van die containers waarin ze voedsel weggooien dat tot die dag houdbaar is, maar niet verkocht. Een keer getesten er lag idd wat in. Ongeveer 3 kilo muffins
.
Oja, was trouwens bij het magazijn, dus ik weet niet of er achter elke supermarkt zo'n container staat.
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:28 schreef Lucille het volgende:
Pony-Lover is een week weg, de afgelopen tijd heeft hij weer regelmatig topics verklooit.
Oef. Respekt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:02 schreef tonks het volgende:
2 jaar elke ochtend om 4 uur kranten lopen.
Who cares.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
maar goed ff ontopic mensen... hoe staat het met de arme stakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |