Gul. Ik een potje pindakaas.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Conflict het volgende:
Ik stuur wel een brood op.
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Matig, probeer wat te lenen bij je ouders anders
quote:
Raampje tikken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die zijn op vakantie dus daar heb ik niet zo veel aan helaas![]()
Ja het is elke maand wel een beetje een probleem idd maar meestal niet zo extreem als nuquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
tja ken ut probleem
nog twee weken.....
Zal ik er beleg bij sturen? Plakjes kaas in envelop of ponyworst?quote:
nou voor zo'n geile lesboshow van jou en je ex(en) heb ik best wat centjes over hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef haagse_elfje het volgende:
tja ken ut probleem
nog twee weken.....
ja lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zal ik er beleg bij sturen? Plakjes kaas in envelop of ponyworst?![]()
Het Braun gevoel bedoel jequote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:
Het Pool-gevoel.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb net een bijna volle doos kipnuggets weggetieft omdat ik vol zat
Wheheh.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
heb ik vorige week al gedaan, bierkratten en flessen, daar ben ik het weekend mee doorgekomenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Thieske het volgende:
Lege flessen inleveren?
Be a sport; vertel TS ff in welke vuilisbak je ze hebt gemieterd...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Steve-O het volgende:
Die heb ik...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen sleutels? Als ze toch op vakantie zijn, kan je daar mooi rustig eten enzo.
Ga de binnenstad in met een metaaldetector. Vind je vast wel paar euro als je goed zoekt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
heb ik vorige week al gedaan, bierkratten en flessen, daar ben ik het weekend mee doorgekomen![]()
zouden ze daar ook studenten aannemen?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Be a sport; vertel TS ff in welke vuilisbak je ze hebt gemieterd...
Oh ja; de soepbus! Of de voedselbanken; daar schijnen er steeds meer van te komen in Nederland, dus wie weet zit er wel één bij jou in de buurt!![]()
En drink blikjes drinken in de supermarkt. Technisch gezien blijft het blikje in de supermarkt, dus jat je ook niet. Ofzo. Ik ken een gozer die dat wel eens deed.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Honky het volgende:
Wat je kan doen is met een ijzerdraadje naar een supermarkt gaan. Als je die steekt in het gedeelte waar het geld in moet kan je het karretje makkelijk open krijgen. Doe alsof je net boodschappen hebt gedaan ermee en biedt het karretje aan voor 50 ¤cent aan een nieuwe klant.
waar ik woon hebben de supermarkten eigenlijk alleen mandjes dus daar kan ik niks aan verdienen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Honky het volgende:
Wat je kan doen is met een ijzerdraadje naar een supermarkt gaan. Als je die steekt in het gedeelte waar het geld in moet kan je het karretje makkelijk open krijgen. Doe alsof je net boodschappen hebt gedaan ermee en biedt het karretje aan voor 50 ¤cent aan een nieuwe klant.
Dat ga ik maar eens proberen, al zitten die natuurlijk ook nogal krap rond deze tijd van de maand.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Misschien kan je wat lenen bij vrienden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |