idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef Type-R het volgende:
Boateng ga je toch niet meenemen naar et WK.
Die moeten niets zeggen, die hebben Walcottquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd.
in engeland zouden ze zich rot lachen als hij mee ging.
Volgens mij is Willem al een tijdje dood, en verschijnt er gewoon een hologram in al die programma's ....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Type-R het volgende:
Trouwens kan iemand willem van hanegem spraakwater geven want er komt niet meer dan 1 zin per reactie op.
En wat voor zinnen, kort en bondig, hooguit 5 woorden. Maar meestal blijft het bij een 'ja' of 'nee'.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef Type-R het volgende:
Trouwens kan iemand willem van hanegem spraakwater geven want er komt niet meer dan 1 zin per reactie op.
Met zo'n soundboard jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij is Willem al een tijdje dood, en verschijnt er gewoon een hologram in al die programma's ....
Die was helemaal stuk ja... Opdam zelf zal al helemaal niet lekker op de bank zitten nuquote:
Neequote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Type-R het volgende:
is Nigel de Jong trouwens WK-waardig?
1-5,12-15, 22 en 23quote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef BB-King het volgende:
Wat zijn nu die rugnummers van de keepers en verdediging.
Heb ik gemist...
In principe hoeven we niet 1 goal te scoren. 3 keer 0-0 en daarna strafschoppen series.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij gaat Oranje heel weinig scoren op het WK.
het is mij ooit eens gelukt om met PES4 met 2 punten uit 3 wedstrijden als nummer 2 door te gaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In principe hoeven we niet 1 goal te scoren. 3 keer 0-0 en daarna strafschoppen series.
Toch heeft hij wel gelijk met het stuk dat Advocaat met dezelfde resultaten als van Basten afgebrand zou zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Van Hanegem is zuur bezig zeg
V. Basten heeft veel krediet ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel gelijk met het stuk dat Advocaat met dezelfde resultaten als van Basten afgebrand zou zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:10 schreef soccerbrain het volgende:
Maar ergens snap ik wel hoe v. basten denkt: heitinga is zwaar verlieft op het moment..en hij is op het moment in een opwaartse mentale lijn......maar oeioeioeioei...dat gaat fout.
Beetje flauw idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een beetje een sneue opmerking van Van Basten: "Het is een vraag van een kind, dan geef ik ook het antwoord van een kind". Als het nou geen serieuze vraag was maar dat kind deed nog zijn best ook
vind het wel lolligquote:Op zondag 14 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Mensen wat een gezever zeg... totaal geen leuke uitzending... Van Hanegem is zuur bezig zeg
is het ook. hij vindt zichzelf té leuk af en toequote:Op zondag 14 mei 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Da's wel een beetje een sneue opmerking van Van Basten: "Het is een vraag van een kind, dan geef ik ook het antwoord van een kind". Als het nou geen serieuze vraag was maar dat kind deed nog zijn best ook
Teveel inderdaad, want niemand heeft hem vandaag gevraagd waarom KJH nou juist de afvaller was... hij meldde alleen maar dat ie maar 3 spitsen mee wilde nemen maar de gedachtes daarachter had ik nog wel eens willen horenquote:
idd, wel droogquote:Op zondag 14 mei 2006 23:14 schreef Nashje het volgende:
Youri Mulder
Scoorde nooit in WK-finale
Waar slaat dat op?
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
castelen is een fout: hij staat verder dan babel ..castelen weet echt wat erbij komt kijken..is mentaal erg sterk en dat type speler die het maximale uit zijn eigen carierre zal halen...daarnaast heeft hij erg veel dreiging ,intelligentie en functionaliteit.
mag ik zeggen dat ik jouw username niet goed gekozen vindquote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
castelen is een fout: hij staat verder dan babel ..castelen weet echt wat erbij komt kijken..is mentaal erg sterk en dat type speler die het maximale uit zijn eigen carierre zal halen...daarnaast heeft hij erg veel dreiging ,intelligentie en functionaliteit.
Castelen heeft idd alles uit zijn carriere gehaald. Jezus zeg, wat een dramavoetballer.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef soccerbrain het volgende:
laatst stond er een fotoreportage op deze site over de nieuwe vriendin van heitinga...soapsterretje...maar wel lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat heeft verliefdheid nou weer te maken met een WK? Heitinga heeft volgens mij al sinds een paar jaar dezelfde vriendin dus die verliefdheid zal niet ineens heviger zijn geworden
dat was een lulverhaal... Heitinga is inmiddels verloofd met zijn vriendin die ie al jaren heeft als ik de roddels goed bij heb gehoudenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
laatst stond er een fotoreportage op deze site over de nieuwe vriendin van heitinga...soapsterretje...maar wel lekker
Je bedoelt toch niet Yolanthe he?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
laatst stond er een fotoreportage op deze site over de nieuwe vriendin van heitinga...soapsterretje...maar wel lekker
Die bedoelt ie ja... lekker wijf btw maar ik geloof er geen hol van dat ze het met Heitinga doetquote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Yolanthe he?
Geweldig toen Giel haar diezelfde ochtend opbelde.
Dat verschil als je hem ziet hier en bij voetbal insitequote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Ricky_ het volgende:
Van Hanegem was weer zichzelf vandaag.
Ach ik vond die laatste bij hem toch wel mooi.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Greetings het volgende:
Ze durven Van Hanegem dus blijkbaar niet aan te pakken (met die ondertitels)....![]()
http://www.yolanthevankasbergen.nl/ zodanquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bedoelt ie ja... lekker wijf btw maar ik geloof er geen hol van dat ze het met Heitinga doet
ok jongens bedankt voor de feedback...maar ze was wel lekker...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was een lulverhaal... Heitinga is inmiddels verloofd met zijn vriendin die ie al jaren heeft als ik de roddels goed bij heb gehouden
True, true.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Nominatie voor meest nutteloze uitzending van dit jaar?
idd! "Heitinga? wie is dat???"quote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Yolanthe he?
Geweldig toen Giel haar diezelfde ochtend opbelde.
"Johnny?"
Hmm, die had ik nog niet eens door. Maar idd dat is de verklaring voor dat ze dat deden.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
HAhaha mooie sneer naar Talpa dat gedoe met die feitjes! Dat is namelijk ook altijd zo nutteloos.
idd, apart dat ze die rugnummers dan weer niet lieten zienquote:Op zondag 14 mei 2006 23:53 schreef brighton het volgende:
Van de aanvallers geen rugnummers gezien trouwens?
Zal dit wel worden:
Dirk Kuijt 7 Ryan Babel 17
Ruud van Nistelrooij 9 Jan Vennegoor of Hesselink 19
Arjen Robben 11 Robin van Persie 21
Had inderdaad Klaas-Jan Hunterlaar 21 moeten zijn, sorry, mijn foutquote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al, foutje van Brighton![]()
ben je dom of doe je alsof?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al, foutje van Brighton![]()
nog steeds een kater?quote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
huntelaar ? wie is dat
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Best interessante uitzending, maar dan anders dan als het alleen om het voetbal gaat. Van Gelder viel idd zwaar door de mand als kritiekloze Van Basten-groupie, Van Hanegem had gelijk maar mocht dat niet hebben van Jack van G.
Ik vind dat leuke televisie.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Met van Hanegem komt niet één programma op gang. Hij zegt een halve zin en de rest gaat dat raden wat ie verzwijgt.
Zou Youri ook eens moeten doen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:51 schreef APK het volgende:
En er is niks mis mee dat Van Hanegem af en toe even de tijd neemt om na te denken.
Jij trekt gelukkig wel volle zalen.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:39 schreef Backdoorman het volgende:
slappe saaie zinloze uitzending.
v hanegem komt nooit iets boeiends uit en verder weinig nieuwtjes en echt een hele simpele vorm van "humor" wat bijna sneu te noemen is!
een 4- als rapport cijfer
Zielige opmerking, die Vader zat helemaal stukquote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Die vader van Opdam
Hij zal wel balen dat hij nu zelf geen kaartjes krijgt![]()
Zijn zoon is prof voetballer (kan niet elke vader zeggen). ok, hij mist een WK maar om dan bijna te gaan huilen op tv. er zijn ergere dingen in het leven!quote:Op maandag 15 mei 2006 06:22 schreef maril het volgende:
[..]
Zielige opmerking, die Vader zat helemaal stuk![]()
Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende weken!!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:09 schreef RedFever007 het volgende:
Wel minder dan anders, teveel NL elftal gezeik, dat weten we nu ook wel
Tjonge, jonge zeg! Kort lontje!!quote:
Dank jequote:Op maandag 15 mei 2006 09:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, dan wens ik je heel veel sterkte de komende weken!!![]()
![]()
lag duidelijk weer aan de gastquote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Zwakke uitzending.
Het seizoen zit er duidelijk op.
Goed om te lezen,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dank je, ik bedoelde eigenlijk dat ik niet NL-elftal moe ben, alleen ik vond dat ze te lang zaten te zeiken over de selectie. Bijvoorbeeld de verdediging. Dat had ik op een gegeven moment wel weer gehoord.
Er zijn meer WK zaken die besproken kunnen worden. Bijvoorbeeld andere landen, problemen, stadions, kaartjes () of weet ik veel wat.
Ik heb juist veel zin in WK![]()
Kom op zeg, omdat zijn zoon voetballer is mag hij zijn emotie/teleurstelling niet tonen.quote:Op maandag 15 mei 2006 06:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn zoon is prof voetballer (kan niet elke vader zeggen). ok, hij mist een WK maar om dan bijna te gaan huilen op tv. er zijn ergere dingen in het leven!
Misschien was het die vaders bedoeling ook wel niet maar zijn emoties werden hem de baas.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Nywuob het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat die vader daar dan gaat staan huilen voor de camera's. Dat zie ik mijn vader niet doen, hoor. Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, overigens.
Precies!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:03 schreef PLAE@ het volgende:
nee, gewoon zielig gezeik.
Ik zou niet weten waarom die vader dat niet mag. Dat overkomt je toch. Je ziet de grootste droom van je zoon in duigen vallen.
Ze moeten nog hè ,in duitsland dezelfde mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
Zwakke uitzending.
Het seizoen zit er duidelijk op.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef ASroma het volgende:
mooi dat van hanegem, kontelikker van gelder even op zijn plaats heeft gezet.
"de hapjes onder van basten zijn gelukkig beter"
![]()
Daar was hij te dik voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:17 schreef rubbereend het volgende:
en oja, Jack van Gelder had weer zn gebruikelijke flater! Alsof Jol nooit bij een Nederlandse topclub in beeld was geweest
hij stond bij PSV hoog op de lijst, maar toen kon PSV Hiddink halen. Anders was het waarschijnlijk Jol geworden. Jol vond het zelf ook wel logisch dat PSV op dat moment voor Hiddink koos.quote:
Weet ik... ik wilde gewoon een opmerking over zijn postuur makenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij stond bij PSV hoog op de lijst, maar toen kon PSV Hiddink halen. Anders was het waarschijnlijk Jol geworden. Jol vond het zelf ook wel logisch dat PSV op dat moment voor Hiddink koos.
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik... ik wilde gewoon een opmerking over zijn postuur maken.
Mijn pa zou ook hebben gehuild.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Nywuob het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat die vader daar dan gaat staan huilen voor de camera's. Dat zie ik mijn vader niet doen, hoor. Ik zou daar ook geen behoefte aan hebben, overigens.
Dacht ik eerst ook ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Was dat niet Opdam zelf dan?
Echt twee druppels water
K hoop niet dat dit een serieuze vraag van je is,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom is er geen enkele discussie over Van Persie eigenlijk? Heeft die zo veel en zo verschrikkelijk goed gespeeld? Bij Kromkamp liep Van B.eerder te zeuren dat ie zo weinig wedstrijden had gespeeld.
En op welke plek komt ie dan te spelen, hij wil toch niet op links..
(maar goed, is mzz iets voor een andere topic..)
Bedankt voor het antwoord.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:18 schreef Roedah het volgende:
[..]
K hoop niet dat dit een serieuze vraag van je is,
Maar toch zal ik je maar n antwoord geven ...
Omdat hij beter is dan Castelen op rechts
Omdat hij beter is dan Kuijt op rechts
Omdat hij met n individuele actie n speler voorbij kan komen
Omdat hij n goeie voorzet heeft
...nog meer?
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef maril het volgende:
Vanavond weer een heuse AJAX aflevering
Misschien ook eens de actualiteit erbij pakken en niet alleen de "Feyenoord-RvP" aandikken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je je nog herinneren dat iedereen vond dat Van P. zo'n moeilijk en aro figuur was? En dat niemand hem eigenlijk wilde hebben en dat ook Van B. hem niet in Oranje wilde hebben. Dan zegt Van B. nu dat ie selecteert aan de hand van hoe iemand in de groep ligt en dan is Van P. kennelijk wel een toffe peer.
Seedorf en Davids gaan eerder niet mee omdat ze slechte bankzitters zijn. Davids zat ook enorm chaggerijnig op de bank tegen Tsjechie-uit en Macedonie thuis.quote:Bijv. Seedorf en Davids mochten niet mee omdat ze lastig in de groep zijn, maar Van P. was, en is, dit toch ook?
Die zijn zowaar nog arroganterquote:Op zondag 21 mei 2006 13:20 schreef LuukBes het volgende:
Toch gek nl dat uit Engeland alleen maar positieve verhalen komen van o.a. Wenger, en Henry over RvP.
Bergkamp en arrogant.quote:
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen dude!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:20 schreef LuukBes het volgende:
Seedorf en Davids gaan eerder niet mee omdat ze slechte bankzitters zijn. Davids zat ook enorm chaggerijnig op de bank tegen Tsjechie-uit en Macedonie thuis.
Toen heeft ie zichzelf de das om gedaan. Zo eentje kan je groepssfeer verneuken als ie weer emotioneel wordt en roept dat VB zijn hoofd uit het aars van Cocu moet halen o.i.d.
quote:Misschien ook eens de actualiteit erbij pakken
Vist VI achter het net eigenlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:56 schreef planethugo het volgende:
goh wat leuk, morgen zit ten cate ook al bij voetbal insite
Net als vorige week met Van Hanegem die weer hetzelfde zei als bij SV.quote:
Dat is niet geforceerd, dat is leuk, en die jongens gaan op een jongensachtige manier met sport om, wat dan weer leuke ontwikkelingen met zich meebrengt, altans dat vind ik dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef LuukBes het volgende:
Dat vind ik ook een kutprogramma die geforceerd leuk proberen te doen met hun petjes-quiz, fiets-contest, lopende-band en massage shit. Die 2 dorks stellen ook geen goeie vragen.
Ja, ik weet niet, dat is wat je de hele tijd hoort. 'Hij is zo fantastisch close met de spelers van Barca'. Maar ik snap wel wat je bedoelt met dat streng zijn, hij houdt niet zo van teveel gezeur volgens mij.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ten Cate te aardig? Dat zeker niet, mischien zelfs te streng
Henk ten Cate Matige rechtsbuiten van Go Ahead Eaglesquote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef DrDentz het volgende:
ik hoop dat ze weer van die melige ondertitels hebben![]()
4 juni, dusquote:Op zondag 21 mei 2006 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Tot wanneer loopt Studio Voetbal door eigenlijk? In deze vorm, bedoel ik dan, niet in de WK-edities.
En terechtquote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Moge duidelijk zijn dat hij het over Derksen heeft
Sportiviteit, heet zo iets. Gelukkig bestaat dat nog bij sommige mensen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef DrDentz het volgende:
ik snap er niks van, Henk ten Cate gaat toch voor de CL-winst.. niet voor een mooie of spannende wedstrijd
Prachtig toch. Ik vind hem wel een persoonlijkheid.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Aparte kerel toch die Ten Cate
Dat gezicht, die stem
Een echte mafiabaas
Was een optie.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Rob Witschge zou dus ook een optie zijn.
Dat was al bekend.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Goede uitzendindg en heldere antwoorden van Ten Cate.
Alphons Groenendijk dus als 2e assistent.
Inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was wel eerlijke over die eventuele aankopen ja. Ik schrok er een beetje van, ben ik niet meer gewend. Jammer dat ze niets over Davids vroegen.
Jawel, de coach van de aanstaand kampioenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
Niks gemist dus?
Nee dus, hij heeft de hele uitzending niets gezegd.... Heeft waarschijnlijk straf of zo...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Heb het begin gemist had Borst nog puikend nieuws?
Met een beetje hulp van hemzelf en een beetje van de Koemannenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel, de coach van de aanstaand kampioen![]()
Jaja, dat melde ik al een kleine week geleden.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:44 schreef Nashje het volgende:
Rob Witschge zou dus ook een optie zijn.
Heeft ie zeker een zonnebankie gepaktquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel, de coach van de aanstaand kampioen![]()
Hij kan moeilijk opscheppen over zijn haar.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet van Gelder altijd zo duidelijk laten blijken dat hij overal contacten heeft?
Omdat hij zo een stoere man isquote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom moet van Gelder altijd zo duidelijk laten blijken dat hij overal contacten heeft?
Wel over zijn zonnebankquote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk opscheppen over zijn haar.
idd, dat vond ik echt bijzonder jammerquote:Op maandag 22 mei 2006 01:19 schreef Backdoorman het volgende:
al vertoonde hij wel een beetje advocaat en vgaal trekjes toen hem op het laatst de bart den eede kwestie werd voorgelegd....dat was wel raar, maar ja....
quote:Op maandag 22 mei 2006 05:13 schreef LuukBes het volgende:
Flinke tegenvaller die gast. Zat meteen al opgefokt te wezen over wat schrijfsels, had nog niet eens door dat het positief was wat over hem ging van Borst. Weinig humor, vond zichzelf ook erg belangrijk zo te horen met dat het "ik maak spelers beter" etc.
En toen ze met zijn allen een partijtje skeptisch gingen doen over of ie wel geschikt was bij Ajax, moesten ze maar in Barca gaan vragen over hem. Past goed bij Ajax dus, met zijn arro trekjes, en zal best een goeie trainer zijn, maar kwam bij mij niet erg prettig over. Zat ook de hele uitzending tegen van Gelder te lullen omdat het zijn vriend is waar ie zo fijn mee kan doorzakken. Borst keek ie met zijn nek aan ook al vroeg die iets, minachting droop ervan af. En dan dat gezapige gelul over Barca, en hoe Ajax en PSV hem benaderd hebben, getverdemme.
Echt zo eentje die heel cool wil overkomen door langzaam met sigarettenstem te lullen, maar kwam alleen erg weinig zinnigs en boeiends uit. En over transfers praten die nog niet rond zijn, is simpelweg dom. Had ie nog alcohol in zijn bloed ofzo.
Bespeur ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 22 mei 2006 05:13 schreef LuukBes het volgende:
Flinke tegenvaller die gast. Zat meteen al opgefokt te wezen over wat schrijfsels, had nog niet eens door dat het positief was wat over hem ging van Borst. Weinig humor, vond zichzelf ook erg belangrijk zo te horen met dat het "ik maak spelers beter" etc.
En toen ze met zijn allen een partijtje skeptisch gingen doen over of ie wel geschikt was bij Ajax, moesten ze maar in Barca gaan vragen over hem. Past goed bij Ajax dus, met zijn arro trekjes, en zal best een goeie trainer zijn, maar kwam bij mij niet erg prettig over. Zat ook de hele uitzending tegen van Gelder te lullen omdat het zijn vriend is waar ie zo fijn mee kan doorzakken. Borst keek ie met zijn nek aan ook al vroeg die iets, minachting droop ervan af. En dan dat gezapige gelul over Barca, en hoe Ajax en PSV hem benaderd hebben, getverdemme.
Echt zo eentje die heel cool wil overkomen door langzaam met sigarettenstem te lullen, maar kwam alleen erg weinig zinnigs en boeiends uit. En over transfers praten die nog niet rond zijn, is simpelweg dom. Had ie nog alcohol in zijn bloed ofzo.
Luukbes heeft werkelijk nog nooit iets nuttigs toegevoegd.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef Pritt het volgende:
Ik vermoed dat LuukBes een gefrustreerde PSV-fan is.
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippenquote:LET OP: Vanwege de vele Champions League-beelden in de uitzending van 21 mei, zal die aflevering van Studio Voetbal niet via deze site te bekijken zijn. De UEFA staat ons dit niet toe.
Dan zou je een uitzending van 15 minuten overhoudenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippen![]()
Woon je in Staphorst ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
gvd, kijk het nooit zondags, is het dan zo moeilijk om die stukken even eruit te knippen![]()
Ik vind het vooral storend dat hij altijd terloops zulke opmerkingen moet maken. Hij wil altijd even laten zien hoe close hij wel niet is met Cruijff, Rijkaard en nu dus ook Ten Cate.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, die Van Gelder zeg: "ja we zaten een avond voor de CL finale zo lekker onstpannen te eten en te lachen".
Wat is ie toch klef met sommigen, da's toch geen objectieve journalist meer?![]()
Deze dame wellichtquote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Gelder en Tan allebei prima presentators. Het is altijd zo makkelijk om op ze te zeiken, maar ik zie niet in wie het beter zal doen dan hen.
Jullie?![]()
Ik zou het beter doen ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:58 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Gelder en Tan allebei prima presentators. Het is altijd zo makkelijk om op ze te zeiken, maar ik zie niet in wie het beter zal doen dan hen.
Jullie?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:20 schreef koningdavid het volgende:
Of willen jullie Tom Egbers weer terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |