ook hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey kutmod, als je hier post, maak het topic dan meteen centraal
Wat moet jij nou weer?quote:
Was het lekker je vakantie?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Laatste dag vakantie, wordt je uit bed gebeld door je bedrijfsleider, ow je komt morgen pas?
Nou en, hoe is het met je vrouw?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker uitgerust weer
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker uitgerust weer
quote:700 pk voor de sheriff
Een Texaanse sheriff heeft bij het Duitse Geiger zijn Hummer laten tunen tot 700 pk. Nu ontkomt niemand hem meer
Ik zie de Gijsjes ook nog wel eens gesloten worden eigenlijk.. en daar hebben wij verder niks tegenin te brengen..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw leuk, er is een postopkrikreeks dicht en al die users doen nu broeliebroelie in FB:
wtf zijn Gijsjes
Waarom mogen Gijsjes wel open bijven
Kansloze paupers.
zal heus wel ooit gebeuren, zou alleen zwaar k*t zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie de Gijsjes ook nog wel eens gesloten worden eigenlijk.. en daar hebben wij verder niks tegenin te brengen..
Ergens wel, tis toch een groep mensen die elkaars wel en wee al jaren kent, en verschillende leuke meets hebben gehad. Zal het dan wel missen wat dat betreft..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
zal heus wel ooit gebeuren, zou alleen zwaar k*t zijn.
ja juist, sommigen zullen elkaar toch wel blijven zien : jij & Struikquote:Op maandag 15 mei 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ergens wel, tis toch een groep mensen die elkaars wel en wee al jaren kent, en verschillende leuke meets hebben gehad. Zal het dan wel missen wat dat betreft..
Struikquote:Op maandag 15 mei 2006 12:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja juist, sommigen zullen elkaar toch wel blijven zien : jij & Struik
de Neger / bolle / tandenstoker liefdesdriehoek
Noot & Kep
Maar toch het zou k*t zijn dus ik doe er alles tegen om dat eventuele feit tegen te gaan
Misschien worden we flauw van ons eigen grappenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:36 schreef Magneet het volgende:
Het is in ieder geval niet meer wat het geweest is, het grote afzeiken is ook niet meer
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef Magneet het volgende:Vandaag naar de papegaaien opvang in Veldhoven geweest ( http://www.papegaai.org ) en dara een aantal foto's gemaakt van mooie beestjes maar ook schrijnende gevallen. Tevens doet het haast pijn aan je ogen om te zien hoeveel vogels dat er in het gebouw van de AID zitten, dit zijn vogels die om welke reden dan ook in beslag genomen zijn en nu wachten op uitspraak van de rechter. Gelukkig hebben ze nu een voordeel : ze worden in ieder geval goed verzorgd.
Meteen maar een schrijnend geval. Hopelijk zal deze papegaai zich in de toekomst beter voelen
Deze zat binnen
Deze 2 zaten in het binnenverblijf boven een richel verstopt maar keken wel even wie er foto's stond te maken.
Sja, ze lustten allemaal wel een nootje
Op een gegeven moment loop je in een soort tunnel van gaas onder en tussen de papegaaien door.
Deze hing op zijn kant maar schrik niet als ze op de kop naar je toe komen
Ook deze ziet er nog niet echt florisant uit maar je zag onder het grijs wel groene veren tevoorschijn komen
Gewoon een lief paartje
lekker eten
En dan de hokken van de aid
Disclaimer : ook op de foto's waarop het lijkt dat er geen gaas/hekwerk voor de camera zit is dit wel zo, de lens pastte vaak net tussen de mazen door.
jaaa kut is dat he.. mensen vergeten dat die beesten toch wel een jaar of 60 kunnen worden en ook echt wel aandacht nodig hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:51 schreef Magneet het volgende:
ff c/p uit F&F om het hier wat te vullen
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen die dieren verwaarlozen kunnen wat mij betreft sowieso de tyfus krijgen! Het zijn godver levende wezens. Of het nou papegaaien, honden of ratten zijn, hou van je beesten en verzorg ze!
er zit er eentje die heet Oude Jan, beest schijnt van "middelbare leeftijd" te zijn. Één oog is ooit uitgestoken door een kind en omdat hij sindsdien niet meer van kinderen hield is hij opgesloten geweest in de kelder van een café. Daar heeft hij jaren opgesloten gezeten en hij zag alleen iets en kreeg alleen eten als er iemand een vat bier aan moest sluiten. Dat dier heeft nu een spierziekte waardoor hij niet kan vliegen en ziet dus niks aan 1 kant. Beest zit nu bij goed weer langs de toegangspoort en anders binnen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
jaaa kut is dat he.. mensen vergeten dat die beesten toch wel een jaar of 60 kunnen worden en ook echt wel aandacht nodig hebben.
Ja dat is toch zo zielig hequote:Op maandag 15 mei 2006 13:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
er zit er eentje die heet Oude Jan, beest schijnt van "middelbare leeftijd" te zijn. Één oog is ooit uitgestoken door een kind en omdat hij sindsdien niet meer van kinderen hield is hij opgesloten geweest in de kelder van een café. Daar heeft hij jaren opgesloten gezeten en hij zag alleen iets en kreeg alleen eten als er iemand een vat bier aan moest sluiten. Dat dier heeft nu een spierziekte waardoor hij niet kan vliegen en ziet dus niks aan 1 kant. Beest zit nu bij goed weer langs de toegangspoort en anders binnen.
er zijn daar iets van 40 hokken van de Algemene Inspectie Dienst met in beslag genomen dieren, daravan waren er misschien 5 leeg dat zijn dus 35 hokken met vaak 2 vogels die nu nog wachten op een uitspraak van de rechterquote:Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is toch zo zielig he
Echt je zou bij mensen die een dier willen nemen eerst een soort van screening moeten doen!
Ik zag het veel te laatquote:Op maandag 15 mei 2006 13:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
spreek ik je gisteren aan op msn
word ik gewoon genegeerd![]()
Vooruit het is je vergevenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het veel te laatIk was aan het ouwehoeren met een huisgenootje.
Het gaat lekker, ben blij dat ik binnenkort mn baantje bij de klantenservice terug krijgquote:Op maandag 15 mei 2006 14:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Vooruit het is je vergeven
Hoe is het knuffelbeer?
Oh dan kom ik weer naar de Makroquote:Op maandag 15 mei 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat lekker, ben blij dat ik binnenkort mn baantje bij de klantenservice terug krijg
Hoe bevalt jullie nieuwe huisje?
Er is aan een huisje altijd wat te doenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Oh dan kom ik weer naar de Makro
Ons huisje is toppie alleen nog een hoop te doen maar komt goed![]()
Maar helaas dat heb ik nietquote:Op maandag 15 mei 2006 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is aan een huisje altijd wat te doenMijn ouders wonen sinds 1996 in hetzelfde huis, en je blijft bezig met dingen doen
Eigenlijk zou je heeeeeeeeeeeeel veel geld moeten hebben en alles in ene laten doen door professionals.
Opruimen kost alleen tijdquote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Magneet het volgende:
Ook al heb je heel veel geld, je blijft toch altijd dingen vinden om te doen
Gunt!quote:
quote:
Gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 15 mei 2006 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjooooooooooooootiiiiiiiiiiiiiiiiiime
Ja goed manquote:Op maandag 15 mei 2006 20:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
GijsssssssssssssssssssssssssssssHoe is het mede Wii fanaat
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja goed manIk kan niet wachten en heb al een aantal gameshops gemaild om te vragen over pre-order info
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]Briljant........ ik wil hem ook bij launch! Ga de PS3 volgend jaar halen
Zelda en Mario.... daar start ik mee. Daarna MP
Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard sparen (fulltime werken in de paar weken dat ik vakantie heb bijv) en dan kijken of er stiekem ook een PS3 inzit.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]Briljant........ ik wil hem ook bij launch! Ga de PS3 volgend jaar halen
Zelda en Mario.... daar start ik mee. Daarna MP
Nerdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
die magneet
wireless is heeeeeeeeeerlijknet in mn tuin tv gekeken op mn laptop
![]()
Mede WiFI-erquote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
die magneet
wireless is heeeeeeeeeerlijknet in mn tuin tv gekeken op mn laptop
![]()
alleen geholpen tijdens de E3, 38 nieuwsberichten in een weekjequote:
spaar zequote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard sparen (fulltime werken in de paar weken dat ik vakantie heb bijv) en dan kijken of er stiekem ook een PS3 inzit.
ah okquote:Op maandag 15 mei 2006 22:07 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen geholpen tijdens de E3, 38 nieuwsberichten in een weekje
Och al urenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:18 schreef Magneet het volgende:
Verder nog niemand wakker?
Whehehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Goh mn domme collega ... kreeg gisteren een brief van justitite met 7 boete's er in
Meerdere keren op trajectcontrole's te hard gereden, keer door rood, en geen gordel.. katjing 700 euro
Vraagt zich ook niet af waarom mensen op de snelweg ineens allemaal 80 gingen rijden ofzo
Oi, Breda ligt toch bij jouw in de buurt?quote:
Schatquote:
Gelukkig wel.. stel dat die niet kwamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Schat![]()
Morgen iedereenHop en weer een dag.... !
Je weet het nooit Gijsquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oi, Breda ligt toch bij jouw in de buurt?
Misschien dat ik volgende week zaterdag ff langs kom dan als je thuis bent
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:32 schreef Magneet het volgende:
Gisteren lagen Merlijn, Randa & ik alle 3 dubbel van het lachen. Merlijn deed iets geks waardoor wij moetsen lachen en hij deed net zo hard meegewoon 5 minuten staan lachen met ons 3
Geen zin, druk, solliciterendquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je weet het nooit Gijs
Druk trouwens op het werk.... vandaag weer avonddienst..... geen zinHoe is het bij jou?
Dus voor mij 20 min dan ... en ik moet weer zoeken in dat gat.. half uurtje, ja lukt welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Breda is 10 min van mij vandaan
Gijs wees blij dat je gezellig naar iemand toe kan.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus voor mij 20 min dan ... en ik moet weer zoeken in dat gat.. half uurtje, ja lukt wel
Kom ik naar je kikkers kijken .. en je vrouwtje.
Je zou nog een keer een kraamvisite komen doenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs wees blij dat je gezellig naar iemand toe kan.....
Ik moet het met Surfer en Brown doen![]()
![]()
Sjo: Ja, maar amper te plannen... San werkt bijna alle weekendenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou nog een keer een kraamvisite komen doen
Moeten ze nog komenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou nog een keer een kraamvisite komen doen
Je weet dat ik je aanwezigheid niet op prijs stel toch...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs wees blij dat je gezellig naar iemand toe kan.....
Ik moet het met Surfer en Brown doen![]()
![]()
En? Hoeveel gesprekken heb je al gehad?quote:
Duurde jou ook 2.5 jaar voordat je hier wasquote:
Dark Brotherhood natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:13 schreef Bastard het volgende:
Wat is leuker voor vanavond.. de MQ proberen verder of de Dark Brotherhood quests?
DBquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:13 schreef Bastard het volgende:
Wat is leuker voor vanavond.. de MQ proberen verder of de Dark Brotherhood quests?
Dark Brotherhood is denk ik de leukste quest-serie in het spelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
Ok.. gaan we die doen
Gisteren die mages guild afgemaakt.. waren wel leuke quests ook, vrij eentoning wel.. praten met iemand in de guild.. naar een grot gaan.. vijanden killen, [insert voorwerp] pakken, terug naar de guild, verhaal aanhoren (lees skippen), en de achievment pakken.
Werd een beetje eentonig wel.. grot in grot uit.
Vrijen met je mooie vrouw!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo goedemorgen deze morgen.... wat zal ik vandaag eens gaan doen
Beetje pimpen op de hoek van de straat met je vrienden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
Je werk bellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef mr_Brown het volgende:
die is wegquote:
nehquote:
nog geen nieuwe klus?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nehanders lijkt het alsof ik wil werken
Ik moest B. meenemen en die had niet eerder tijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Duurde jou ook 2.5 jaar voordat je hier was
Dang... Nou, dan weet ik het ook nietquote:
Ja ik weet niet .. misschien aankomende weekend, misschien weekend er op..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die zaterdag naar Breda, is dat de 20ste of de 27ste?
Oh ja, twas allemaal mijn schuld, das waar ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest B. meenemen en die had niet eerder tijd
Wat ga je doen dan, auto kopen wa?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet .. misschien aankomende weekend, misschien weekend er op..
Maar zat net te denken, misschien dat mn pa mee gaat, want iemand moet terug rijden.. of ik moet met de trein naar Breda en ff kijken of ik dan kan afspreken met die jongen.
Ze is al zwanger van jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan, auto kopen wa?
27ste zit ik iig een weekendje met de motor in Luxeburg dus dan zal je het met m`n vrouw moeten doen
Ja hoorde er van inderdaad... de baas laat je per taxi ophalen en weer thuis brengenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tain het volgende:
Zoekt er nog iemand een baantje?
Heineken zoekt bierproevers
Kut, gemistquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Tain het volgende:
Zoekt er nog iemand een baantje?
Heineken zoekt bierproevers
alfaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is al zwanger van jou
Auto kopen inderdaad.. Alfa 33 op het oog
Ja ... in de jaren 70 en 80 ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
alfazien er leuk uit, rijden ook aardig alleen rotten ze 10x zo hard dan ieder ander merk
Queeeennn.. ons verloren dochterquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
goedemiddag gijsjes!alles goed? beetje druk gehad hier vandaar dat ik niet tot weinig ben geweest.
Nog spannende (leuke dus sjo niets kinky's) dingen op de agenda?
voor neet en b, kijk eens op katten met foto's heb er weer een heel stel
Nee wacht, dat was de housewarming bij Sjo. Kraambezoek was met Kepler bij Sjo en Jouquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, twas allemaal mijn schuld, das waar ook.
de 33 is een roester hoor. Bij de nieuwere dus de 166 series e.d. is het minder maar nog steeds flink aanwezig.quote:
Linkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
goedemiddag gijsjes!alles goed? beetje druk gehad hier vandaar dat ik niet tot weinig ben geweest.
Nog spannende (leuke dus sjo niets kinky's) dingen op de agenda?
voor neet en b, kijk eens op katten met foto's heb er weer een heel stel
OMG, je hebt geld teveel ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze is al zwanger van jou
Auto kopen inderdaad.. Alfa 33 op het oog
Onze buren hebben 1 jaar geleden een 156 sportwagen van 2 jaar oud gekocht. Spijt als haren op hun kop. Alles gaat kapotquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
de 33 is een roester hoor. Bij de nieuwere dus de 166 series e.d. is het minder maar nog steeds flink aanwezig.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef QueenR het volgende:
Weer een heel stel logeetjes gekregen, de kittens zijn weer weg, en er zijn wat nieuwe gekomen. Een lieve mama, ze lijkt op een boskat of zo iets in die trant, echter zwaar ondervoed en niet verzorgt. haar hele vacht is vervilt dus ze moet nog geschoren worden, met 3 ukkies van 2,5 week en twee adoptie kittens die ze ook laat drinken van 3 daagjes.
zo lief om te zien
Harry is ook weer gelukkig in de oom/adoptie papa rol. hij vind het zo fijn al dat andere grut erbij.
was mijn post en de link naar totale topic: http://forum.fok.nl/fok/post_reply/854811/1/50/37811411
Ik dacht dat je op de dierenambulancekattenopvangbijqueen.nl pagina bedoeldequote:
haha, nee die bedoelde ik niet, dat is overigens http://www.dierenambulancehelmond.nl voor als er iemand nog op zoek is naar een lieve kat of een hondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de dierenambulancekattenopvangbijqueen.nl pagina bedoelde
Wat een scheetjes zeg
Als Isabelle dood gaat en dat kan niet al te lang meer duren.. dan kom ik naar je toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha, nee die bedoelde ik niet, dat is overigens http://www.dierenambulancehelmond.nl voor als er iemand nog op zoek is naar een lieve kat of een hondhebben er nog een heel stel in de aanbieding.
Da`s ver rijden hoor gijs !!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als Isabelle dood gaat en dat kan niet al te lang meer duren.. dan kom ik naar je toe
23e heb ik in ieder geval afspraak staan voor Mieke en sterilliseren.. ik hoop dat het dan een beetje lieve kat word.
Tis niet om de hoek, maar zo ver is het nou ook weer niet hoor..dichter bij dan Groningen vlgs mij.quote:
valt best mee joh, beetje bikkel heeft dat er wel voor overquote:
het laatste eind van Den Bosch naar hellimond is gewoon een klerestuk. dan moet je langs het kanaal en dat is baggerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet om de hoek, maar zo ver is het nou ook weer niet hoor..dichter bij dan Groningen vlgs mij.
als je half slaapt is het wel lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
het laatste eind van Den Bosch naar hellimond is gewoon een klerestuk. dan moet je langs het kanaal en dat is bagger
heb je die 3 topjes heb je gekregen dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef O-Ren het volgende:
zo heerlijk naar de stad geweest
maar niks gekocht als alleen een NIKE petje![]()
Oh ja dat vergeten ze danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb je die 3 topjes heb je gekregen dan?
Coolquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef O-Ren het volgende:
Die waren op Kreta 1.5 euroquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:45 schreef O-Ren het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Quinny het volgende:
Iemand een snoepje?
Zit je in een identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komend weekend pas geloof ik. Die ging nog naar Vegas enzo na de E3
Heb daar toen ook veel Mclaren spul gekocht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die waren op Kreta 1.5 euroEn je kon niet eens zien dat ze nep waren
Ging je dit jaar toch ook heen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb daar toen ook veel Mclaren spul gekocht.
Kost geen drol daar.
Hebben ze die niet meer voor Fiesta's dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:32 schreef Magneet het volgende:
net TIK op de snelweg, meteen een barst van 7 cm in me ruit. Even later al 10 cm, en vrijdag kan carglass hem pas vervangen omdat de ruit niet op voorraad is
Nee ik ben geil.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:09 schreef Quinny het volgende:
Koekje dan misschien?
Ik zal jou eens schoppenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik ben geil.
Hoest met de kids? Daan nog aan het branieschoppen savonds?
Tis een vast avondritueel geworden zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik ben geil.
Hoest met de kids? Daan nog aan het branieschoppen savonds?
Een Dora-, efteling of Noddykoekje?quote:
quote:
does een keer wat foto's spammen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis een vast avondritueel geworden zullen we maar zeggen
Ach het gaat wel weer een keer overMaak me er niet meer druk over.
Verder gaat alles goed met de kids. Jort is druk bezig met tijgeren (naar achteren) Vandaag begonnen met brood. Kind moest meer calorieen krijgen volgens het cb. En hij is al zo vet
Zie je die vijver? *denkbeeldige vijver laat zien* Ik zou maar vast gaan rennen als ik jouw was..quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens schoppen
* op veilige afstand gaat staan *
af en toe een keer janken is ook goed hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:
Ja dan hoef ik hem niet te kijken Queen...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
heb je geen smurfen? of frietenkoekjes?
plopkoek is ook nog wel lekker
![]()
Achteruit ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tis een vast avondritueel geworden zullen we maar zeggen
Ach het gaat wel weer een keer overMaak me er niet meer druk over.
Verder gaat alles goed met de kids. Jort is druk bezig met tijgeren (naar achteren) Vandaag begonnen met brood. Kind moest meer calorieen krijgen volgens het cb. En hij is al zo vet
Oh daar schaam ik mij ook niet voor hoor, maar op het werk komt mij dat niet uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
af en toe een keer janken is ook goed hoorin touch met je inner watje weet je wel.
![]()
en vreselijk duur, is er een action in de buurt bij jullie? zo ja ga daar maar eens kijken hebben ze vaak van die karakter koekies voor maar 75 cent ipv 2,5 euroquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik met Daan naar de AH ga, mag hij altijd een koekje uitzoeken. Sta dat echt een dik kwartier daar voordat hij eindelijk heeft uitgezocht welk koekje hij wilt hebben. Teveel keus tegenwoordig![]()
hehehehe nee dan ziet een grote jankende kerel er een beetje vreemd uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh daar schaam ik mij ook niet voor hoor, maar op het werk komt mij dat niet uit
Niet op voorraad, wagen van mij heeft ook een verwarmde voorruit en das al helemaal niet standaardquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer voor Fiesta's dan?
Nee helaasquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
en vreselijk duur, is er een action in de buurt bij jullie? zo ja ga daar maar eens kijken hebben ze vaak van die karakter koekies voor maar 75 cent ipv 2,5 euro(ook teken en ander knutselspul erg veel goedkoper)
Ik denk dat ze denken dat ze moeten uitkijken met hun opmerkingen naar mij toe...quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
hehehehe nee dan ziet een grote jankende kerel er een beetje vreemd uit.denken zeker dat je een stoere vent bent
Ah je kan wel wat fruitpapjes proberen hoor, zijn ze meestal dol op.. die smaakpupillen komen nu op gang he, en mandarijn en appel is lekker zoet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:45 schreef Magneet het volgende:
Merlijn is nog steeds 100% aan de bv, helaas weigert hij alleen de fles. KDV doet hem dus mete en lepel geven en ik probeer het met een tuitbeker, dat gaat veel beter.
quote:
zitten er geen mensen met mensenkennis bij jullie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze denken dat ze moeten uitkijken met hun opmerkingen naar mij toe...
op z'n vroegst krijgt hij bijvoeding bij 6 maandenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah je kan wel wat fruitpapjes proberen hoor, zijn ze meestal dol op.. die smaakpupillen komen nu op gang he, en mandarijn en appel is lekker zoet.
Jasmijn zit dan ook steeds "MMmmmm"
Nou niet echtquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
zitten er geen mensen met mensenkennis bij jullie dan?![]()
Op kermis zekerquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
das klote... ken je ze wel? is echt de moeite waard hoor.
ff eentje van die van mij spammenze worden al zo groot inmiddels
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
He een slurf tussen zijn benenquote:
Pikkie heerst.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
das klote... ken je ze wel? is echt de moeite waard hoor.
ff eentje van die van mij spammenze worden al zo groot inmiddels
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Kwartier gillen... oh nee hij gaat weer verder "zucht"quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe groot is het drama?
Ahh,..dat is best zielig... die auto is zijn leven
Wat is er stuk dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kwartier gillen... oh nee hij gaat weer verder "zucht"
WIelquote:
Geen idee,... maar hij moet ook eens leren dat speelgoed stuk kan gaan. Kan niet altijd maar dingen opnieuw gaan kopen voor hem. Pik krijgt al genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:22 schreef Magneet het volgende:
pikt Daan dat? een reserve Brum?
Tis zeker nog te vroeg voor "Teleurstellingen horen bij het leven jongen, leer er mee leven-speech"quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
WIel
Wil jij vanmiddag even een nieuwe halen. Ik doe het niet want dan wilt hij gelijk wat anders erbij hebben. Weer drama dan
ponypark slagharen, maar das idd een grote kermis.quote:
idd, hoe rot het ook voor hem is, kapot is kapot toch? of heeft mama er per ongeluk op gestaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,... maar hij moet ook eens leren dat speelgoed stuk kan gaan. Kan niet altijd maar dingen opnieuw gaan kopen voor hem. Pik krijgt al genoeg.
Alleen als ze het met opzet stuk maken en dat is nu niet het gevalquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,... maar hij moet ook eens leren dat speelgoed stuk kan gaan. Kan niet altijd maar dingen opnieuw gaan kopen voor hem. Pik krijgt al genoeg.
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heeft ze ook dezelfde cupmaat als jij ?
Huh .. jawel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
die link naar je baby onderweg doet het niet, staat een / teveel in
Bij mij welquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
die link naar je baby onderweg doet het niet, staat een / teveel in
Over 16 jaar ... rond de tijd dat jij dus stage van na grijs bent ingegaan... hoe noemen we dat ook alweer... oh ja "kaal"quote:
die stage zit ik al inquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 16 jaar ... rond de tijd dat jij dus stage van na grijs bent ingegaan... hoe noemen we dat ook alweer... oh ja "kaal"
En dan komt het ware leven Gijs.. er gaat toch een hoop veranderen dan voor je hoor.. alles ten goede overigs.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
30 weken en 6 dagen zwanger, nog 64 dagen te gaan.....
http://bd.lilypie.com/SOnXp1/.png
als ze huilen is het klote maar uren huilen worden weer goedgemaakt met 1 lachjequote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan komt het ware leven Gijs.. er gaat toch een hoop veranderen dan voor je hoor.. alles ten goede overigs.
Het is zooo genieten!
Gisteren eerste " zwangerschapcursus gehad "quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan komt het ware leven Gijs.. er gaat toch een hoop veranderen dan voor je hoor.. alles ten goede overigs.
Het is zooo genieten!
Gijs het zit je ook niet mee ook hequote:Op woensdag 17 mei 2006 12:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
die stage zit ik al inheb alleen het grijs overgeslagen
Ja mooi hequote:Op woensdag 17 mei 2006 12:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren eerste " zwangerschapcursus gehad "
Lelijker kan het toch niet worden? !!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over 16 jaar ... rond de tijd dat jij dus stage van na grijs bent ingegaan... hoe noemen we dat ook alweer... oh ja "kaal"
Huilte hier en daar heb ik geen probleem mee... zon in-slaap-kom-huiltje-maar-eigenlijk-niet-willen... maar die krampjes huiltjes konden echt door merg en been gaan... zon de-wereld-vergaat-papa huil....quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
als ze huilen is het klote maar uren huilen worden weer goedgemaakt met 1 lachje
Tis nuttige info. Maar je wordt zoooooo met je neus op de feiten gedrukt. Gaat best zeer doen denk ik bij derquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja mooi he
Wij hebben dat niet gedaan.. maar kan me zo voorstellen dat je een beetje zo zit van "ok zal wel"
Zelfspot is heerlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lelijker kan het toch niet worden? !!![]()
was al eerder hoor, inhammen worden gewoon groter zeg maar. Als het echt te erg wordt gaat er gewoon alles afquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs het zit je ook niet mee ook he
Kinderen krijgen en je word al meteen kaalzorgen he
Ja... maar daar maakt het lichaam stoffen voor aan, om er mee om te kunnen gaan. Belangrijkste taak voor jou is, hoofd koel houden, zorgen voor een kalme situatie voor je vrouw, stuur de leerling assistent de kamer uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis nuttige info. Maar je wordt zoooooo met je neus op de feiten gedrukt. Gaat best zeer doen denk ik bij der
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Quinny het volgende:
Even wat foto's van mijn kroost dan maar
Steentje in de vijver gooien blijft leuk
[afbeelding]
Hoe hoger hoe gekker de glijbaan is, Daan wilt niets liever
[afbeelding]
Mijn kleine knuffelbeer
[afbeelding]
Als je even niet oplet tref je dit aan. Tot grote lol van beide
[afbeelding]
Laat de WK maar komen
[afbeelding]
mijn inhammen winnen ook terrein Maar dat is omdat mijn hersenen nog steeds groeienquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
was al eerder hoor, inhammen worden gewoon groter zeg maar. Als het echt te erg wordt gaat er gewoon alles af
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kleine knuffelbeer
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat de WK maar komen
[afbeelding]
die krampjes huiltjes waren idd het ergste ja. Merlijn valt het liefste bij mama aan de borst in slaap, dus 's avonds wegleggen als zei er niet is is een probleem = huilen. Op een gegeven moment wordt hij dan rustig en valt dan na nog een beetje spelen zonder problemen in slaap. Maar je bent dan wel al een paar uur bezig geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huilte hier en daar heb ik geen probleem mee... zon in-slaap-kom-huiltje-maar-eigenlijk-niet-willen... maar die krampjes huiltjes konden echt door merg en been gaan... zon de-wereld-vergaat-papa huil....
Heb je ook nog mee gepuftquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis nuttige info. Maar je wordt zoooooo met je neus op de feiten gedrukt. Gaat best zeer doen denk ik bij der
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
mijn inhammen winnen ook terrein Maar dat is omdat mijn hersenen nog steeds groeien![]()
![]()
*Magneet voorsteld met z`n ogen en een kale kop*quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
was al eerder hoor, inhammen worden gewoon groter zeg maar. Als het echt te erg wordt gaat er gewoon alles af
Ik weet niet wat je bedoelt gelukkigquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
die krampjes huiltjes waren idd het ergste ja. Merlijn valt het liefste bij mama aan de borst in slaap, dus 's avonds wegleggen als zei er niet is is een probleem = huilen. Op een gegeven moment wordt hij dan rustig en valt dan na nog een beetje spelen zonder problemen in slaap. Maar je bent dan wel al een paar uur bezig geweest
als de gemiddelde gabber met xtc op een houseparty 10 jaar geledenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*Magneet voorsteld met z`n ogen en een kale kop*![]()
![]()
![]()
*Hard wegrent*![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Hard wegrent*![]()
![]()
Wacht maar tot de "ik heb heeeeel eng gedroomd" huiltjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huilte hier en daar heb ik geen probleem mee... zon in-slaap-kom-huiltje-maar-eigenlijk-niet-willen... maar die krampjes huiltjes konden echt door merg en been gaan... zon de-wereld-vergaat-papa huil....
Bent maar blij. Het komt er op neer dat het heel veel werk is om hem in slaap te krijgen''s avonds als mama er niet isquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
als de gemiddelde gabber met xtc op een houseparty 10 jaar geleden
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Hard wegrent*![]()
![]()
Ach Jasmijntje toch... och och och wat is dat nou.. slecht gedrooomd? Twas maar een droom meisje, tis niet echt. Wij zijn echt, en wij houden ook echt heel veel van je.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wacht maar tot de "ik heb heeeeel eng gedroomd" huiltjes![]()
Jij hebt haarquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
mijn inhammen winnen ook terrein Maar dat is omdat mijn hersenen nog steeds groeien![]()
![]()
En dat op het ritme van een gabberplaat inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
" Adem in via je neus, diep in je buik, en adem uit door je mond "
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
WAT??
Ik hoor je niet door die schreeuwende icoon van je.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach Jasmijntje toch... och och och wat is dat nou.. slecht gedrooomd? Twas maar een droom meisje, tis niet echt. Wij zijn echt, en wij houden ook echt heel veel van je.
Zal ik nog een leuk verhaaltje vertellen? Ga je daarna lekker dromen over leuke dingen...
Heb deze nog niet gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kleine knuffelbeer
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat de WK maar komen
[afbeelding]
Lekker veel tijd voor ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb deze nog niet gezienHeb je de cam eindelijk geunload
![]()
Mijn pikkies![]()
PROESTquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Lekker veel tijd voor ook![]()
Ik probeerde die cd die mijn pa gegeven heeft. Leeg!!![]()
Ik hoor niet anders als dat het gevaarlijk is kerel....quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:10 schreef Magneet het volgende:
We leggen Merlijn trouwens niet eens meer in zijn eigen bed om te slapenHij slaapt gewoon tussen ons in. Ja ik weet dat het link is maar ik ben al een paar keer wakker geworden dat hij 5 cm achter me lag, oftewel onderbewust houd ik het wel in de gaten
Daan en Jort liggen ook wel eens tussen ons in hoor.... moet kunnenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:10 schreef Magneet het volgende:
We leggen Merlijn trouwens niet eens meer in zijn eigen bed om te slapenHij slaapt gewoon tussen ons in. Ja ik weet dat het link is maar ik ben al een paar keer wakker geworden dat hij 5 cm achter me lag, oftewel onderbewust houd ik het wel in de gaten
Daan heeft ook veel tussen ons in geslapenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:10 schreef Magneet het volgende:
Daan ook niet, maar daar heb jij geen last vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daan en Jort liggen ook wel eens tussen ons in hoor.... moet kunnenWel oppassen want echt licht ben je niet
![]()
Daan is nu 2.5 en slaapt al maanden in zijn eigen bed..... af en toe als die eng gedroomt heeft (en dat hoor je) ofzo kruipt die lekker bij ons... zo gezelligquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso, hoe lang wil je ermee doorgaan? Tot ze 1 jaar zijn, 2, 3, 18?
Tsja ieder zn ding en gewoonte's hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Quinny het volgende:
Ik zei vroeger ook altijd, ik zal daar nooit aan beginnen. Maar met sommige kinderen moet je er wel aan toegeven. Als je zelf al een paar nachten nauwelijks geslapen hebt. Heb je er echt schijt aan.
Het ene kind is het andere kind niet. Dat zien we nu ook aan Daan en Jortquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja ieder zn ding en gewoonte's hoor
Sja... als ik alleen al kijk naar het verschil tussen Noortje en Jasmijn (Noortje van mn broertje ongeveer even oud) wat voor baby dat is... dag en nacht verschil. En ik geloof dat je het dan ook als ouders aanpakt.. tis ook niet zo dat wij helig alles doen wat CB zegt ofzo hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het ene kind is het andere kind niet. Dat zien we nu ook aan Daan en Jort
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gijs het CB,.. hou opquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja... als ik alleen al kijk naar het verschil tussen Noortje en Jasmijn (Noortje van mn broertje ongeveer even oud) wat voor baby dat is... dag en nacht verschil. En ik geloof dat je het dan ook als ouders aanpakt.. tis ook niet zo dat wij helig alles doen wat CB zegt ofzo hoorDie kan ook het dak op, die kennen ons kind toch helemaal niet.
Maar aan de andere kant.. moeilijk in slaap komen in eigen bedje zou betrekking kunnen hebben op het willen slapen bij de ouders. (Dat is wat ik weer uit boeken heb hoor, niet uit ervaring)
quote:
absoluut en het feit is dat Miranda nu niet eens fatsoenlijk wakker hoeft te worden voor Merlijn zijn nachtvoedingquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
CB is toch echt korter hoor Gijsquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:26 schreef Magneet het volgende:
CBecht de afkorting consternatiebureau is het beste
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
kwestie van shirt omhoog en lurken maar
Gwoon wel blijven proberen om hem in zijn eigen bed te laten slapen. Bij het ene kind gaat het sneller dan bij de ander. Probeer anders voor dat jezelf gaat slapen Merlijn nog drinken te geven. En start met fruithapjes of groente hapjes wilt ook helpen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut en het feit is dat Miranda nu niet eens fatsoenlijk wakker hoeft te worden voor Merlijn zijn nachtvoedingkwestie van shirt omhoog en lurken maar
consultatie bureauquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:26 schreef Magneet het volgende:
CBecht de afkorting consternatiebureau is het beste
Ik neem jou ook niet meer meequote:
's avonds pikt hij het niet om ergens anders dan bij iemand in te slapen. Je kan hem dus niet wegleggen ( overdag lukt dat ook niet btw ) . Voordat we naar bed gaan krijgt hij nog altijd te drinken maar komt dan 's nachts nog een keer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gwoon wel blijven proberen om hem in zijn eigen bed te laten slapen. Bij het ene kind gaat het sneller dan bij de ander. Probeer anders voor dat jezelf gaat slapen Merlijn nog drinken te geven. En start met fruithapjes of groente hapjes wilt ook helpen.
Ik snap je consternatie post ook niet... verbaasd het consultatie bureau je zo ?quote:
ze brengen iig meer ouders in de war af en toe dan dat ze goed doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik snap je consternatie post ook niet... verbaasd het consultatie bureau je zo ?
Uit de boeken zeker weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
's avonds pikt hij het niet om ergens anders dan bij iemand in te slapen. Je kan hem dus niet wegleggen ( overdag lukt dat ook niet btw ) . Voordat we naar bed gaan krijgt hij nog altijd te drinken maar komt dan 's nachts nog een keer.
enne : groente en fruithapjes word pas vanaf 6 maanden en dan de rapley manier dus hele stukken groentes geven
Ventjequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef Quinny het volgende:
Jort zojuist bij mij op schoot
Ja zo kan het ook met een speen
[afbeelding]
Miranda is Rapley hier op fok tegengekomen. Kan best zijn dat het ons op dat moment zwaar tegenvalt en dat we naar de gewone hapjes gaan maar dat zien we dan wel.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:41 schreef Quinny het volgende:
Jort zojuist bij mij op schoot
Ja zo kan het ook met een speen
[afbeelding]
Ben er zelf niet zo'n voorstander van. Lees= kind met ademhalingproblemen op de ehbo meegemaakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda is Rapley hier op fok tegengekomen. Kan best zijn dat het ons op dat moment zwaar tegenvalt en dat we naar de gewone hapjes gaan maar dat zien we dan wel.
Ik ken die manier niet Gijs? Wat is dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda is Rapley hier op fok tegengekomen. Kan best zijn dat het ons op dat moment zwaar tegenvalt en dat we naar de gewone hapjes gaan maar dat zien we dan wel.
Dan geef je het kind grotere stukjes gekookte groenten en ze zien maar wat ze opeten oftewel niet prakken maar meer sabbelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ken die manier niet Gijs? Wat is dat?
Dat is inderdaad 1 van de nadelen die voor zou kunnen komen maar de kans daarop is blijkbaar zeer klein.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben er zelf niet zo'n voorstander van. Lees= kind met ademhalingproblemen op de ehbo meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |