Kan ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
Lijkt me een grote gele kwikstaart.
Bij Venloquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:51 schreef wonko het volgende:
waar???
Het lijkt meer op deze dan de gele kwikstaartquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:53 schreef wonko het volgende:
http://www.waarneming.nl/soort.php?id=1455&tab=foto
Zeer zeldzaam!
Ik had em vanmiddag helemaal niet gezien.... Net pas bij het inzoomenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef wonko het volgende:
Ik mis echter wel een witte keelvlek die kenmerkend is voor de italiaan...echter dat kan ook aan de foto liggen...heb je de vogel zelf nog bekeken?
Stuur je foto's eens voor de lol naar marcelscholte@dutchbirding.nl Dit met gegevens e.d. Die kan je veel meer vertellen als het goed is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
Heb een LINK gevonden... en daar heeft ie (schijnbaar) ook geen witte keelvlek
Thnx voor de tip..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Stuur je foto's eens voor de lol naar marcelscholte@dutchbirding.nl Dit met gegevens e.d. Die kan je veel meer vertellen als het goed is.
quote:Voor zover ik uit de plaatjes kan opmaken zou dit een Noordse Kwikstaart
moeten zijn, gezien het donkere masker en de grijze kopkap zonder wit er
in. Echter de gele kwikstaarten familie is dusdanig comlpex dat vreemde
kruisingen niet zijn uit te sluiten. Maar ik zou hte houden op een Noordse
kwikstaart (motacilla thunbergii).
Kewl...een zeer mooie soort om te zien. Hier wat meer info. http://www.waarneming.nl/soort.php?id=1026&soort=Noordse_Kwikstaart&tab=wnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:43 schreef -CRASH- het volgende:
@ Wonko
Ik heb bericht gekregen....
[..]
[afbeelding]
Mooie plaatjes?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:05 schreef Janina het volgende:
Hier zie je mijn vogels![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm volgens mij heb ik die ook op de foto.. van vorig jaar nog thoquote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef Magneet het volgende:
Meteen maar een schrijnend geval. Hopelijk zal deze papegaai zich in de toekomst beter voelen
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |