whehequote:
Leuk hoor! lekker in de zonquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:46 schreef Syytön het volgende:
Niet een al te beste foto, heb 'm vanmiddag snel gemaakt met de cam op mijn telefoon.
[afbeelding]
Met een hobo spelen lijkt me wel leuk, maar ik ben geen pro en kom helemaal uit Zeeland. Dit is een (keltische) haakjesharp waar ik zowat alles op speel als er maar niet teveel halve noten tussendoor gemaakt moeten worden, want die moet ik handmatig doen ipv met een pedaal zoals op een pedaalharp.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:41 schreef tonja het volgende:
@ Pumpkin_ruby: Wat voor muziek speel je op die harp? Ben je beroeps? Woon je in de buurt van Amsterdam? Voel je ervoor om met een hobo samen te spelen?
Herkenbaar:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waarom ondeugend?? Nou onder andere:
[afbeelding]
Maar verder is ze een schatje
Moshi rulez ! Wat is ze voor iets ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef Scandalous het volgende:
Moshi de rellerop het wasrek ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil eraf!
quote:
Ja sorry, dat was een alcohol-matige-reactie van mij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat het een parkietje was
![]()
Goed ik zal de vraag anders stellen......... Wat voor ras is Moshi ? ja het 'Whiskasreclame-ras' volgens mij, maar dat zegt me nog weinig
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja sorry, dat was een alcohol-matige-reactie van mij.
Da's niet duur!![]()
[afbeelding]
whaha zo'n held op sokken heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef Scandalous het volgende:
Moshi de rellerop het wasrek ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil eraf!
als ze het zich zouden realiseren dat ze anders dood zouden gaan iig welquote:Op zondag 14 mei 2006 20:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Mooi goedkoop idd !
Ahwz die baby poesjes![]()
Respect btw QueenR, ik zou het niet kunnen eerst die hulpeloze poesjes en poezenmama's opvangen, en er dan weer afstand van 'moeten' doen. Er zijn vast heeeeeeel veel katten je ontiegelijk dankbaar
![]()
![]()
Ik vind het iig super van je ! En het lijkt me idd erg mooi als het diertje gewoon weer naar de eigenaar kan, maar degene die achterblijven zonder baasje die ze komt ophalenquote:Op maandag 15 mei 2006 07:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
als ze het zich zouden realiseren dat ze anders dood zouden gaan iig wel
Het is niet zo moeilijk als het lijkt, omdat je natuurlijk zelf wel beseft dat je geen honderden katten kan houden en je ziet hoe blij die mensen zijn ermee. Had laatst een aangereden kat, was 2 dagen bij mij en toen werd er gebeld door de eigenaar, door het amivedi systeem was die achterhaald en dolgelukkig!!!![]()
maar soms is het idd ook dan wel weer moeilijk. Ik gok dadt mama of een van de kittens hiervan ook wel blijft hangen. Mama is nu nog een beetje bangig (wel lief) maar das te begrijpen doordat ze zoveel negatieve dingen heeft meegemaakt met mensen. (je wilt niet weten hoe ze gevonden is![]()
) maar als ze minder bang wordt van bijv. onverwachte bewegingen van de kinderen dan blijft ze wel hangen.
![]()
Mee eens is.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik vind het iig super van je ! En het lijkt me idd erg mooi als het diertje gewoon weer naar de eigenaar kan, maar degene die achterblijven zonder baasje die ze komt ophalenIk zie dan altijd van die disney-fragmentjes voor me, zo'n poesje met grote huiloogjes, met zn rugzakje over straat opzoek naar iemand die ze wel wil
![]()
Tis dat ik niet op een boerderij woon, anders had ik een opvang begonnen voor alle zielige (afgedankte) diertjes![]()
Nog een Kyra poes!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:38 schreef Vork het volgende:
Dit is Kyra. Een zwarte poes van naar schatting een jaar of 4.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kyra is sinds een week ongeveer onze kat. Het is een zwerfkat uit het asiel die volgens een medewerkers daar zou bijten en krabben. Daar hebben we echter tot nu toe nog vrij weinig van gemerkt. Ze is zo aandachtsgeil en eigenwijs als de pest. We hadden in het kader van iets vertrouwds een zak voer gehaald dat ze daar ook te vreten kregen, duur en vol voedingswaarde. Maar dat beest vreet het hier echt niet, wat ze wel vreet zijn simpele goedkope variantjes en de saus en de stukjes groente van het blikvoer. Ook de muizen vind ze maar niets, nee ze is al dolgelukkig met een propje alimuniumfolie.
Tot zover dus de speciale kattenmeuk, onze kat blieft gewoon goedkoop voer en nog goedkopere speeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |