abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37848011
Waar staat die 600 dan voor (of 1200 enzo..) ? Leg uit

@ stel deze vragen wel in het verkeerde topic denk, maar ik kon geen betere vinden!
Sowieso schrijf je zo.
pi_37848095
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef -XX- het volgende:
die 600 of 1200 staat voor de cilinderinhoud, de grootte van de ruimte waar de zuigers op en neer bewegen. Wat voor jou belangrijk is, is dat je een motor zoekt met een tweede type goedkeuring zodat je hem legaal kan laten begrenzen naar 25kW op kenteken.

Dit houdt in dat je of een motor koopt die al 25kW is, of een motor laat begrenzen door een dealer. De tweede typegoedkeuring wordt gemaakt door de fabrikant van de motor en dit zorgt ervoor dat de dealer die begrenzing ook echt op je kentekenpapieren kan laten zetten.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:24:17 #203
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_37848156
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef bwt het volgende:

[..]

Je hebt in iedergeval al de goede motor gefotosjopt naar een voor jou eigen kleurtje.
(gezien in je fotoboek)
die kleur past perfect bij een EX mc'er
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_37848160
Ahja Ok thanks!
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:25:03 #205
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_37848186
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wat hij zegt, al vanaf begin FokMC roept iedereen die nog moet meerijden een keer hetzelfde... bang dat het te snel gaat. Terwijl het altijd voor iedereen bij te houden is. De groep valt wel gewoon uit elkaar als er geen kruisingen meer zijn of er een reeks bochten achter elkaar komt. Maar daarna sluit iedereen weer gewoon netjes aan
Of je komt ze op 1 oor op een rotonde tegen
pi_37848268
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef -XX- het volgende:
Ahja Ok thanks!
De Bandit (600) kan overigens gewoon 25kW gezet worden dan hoef je verder niet veel onderzoek naar te verrichten. Zoek je naar een andere type motor, dan moet je eerst ergens zien te zoeken of navragen bij dealer of je motor officieel begrenst kan worden.

Daarnaast kan je hem ook "niet officieel" laten begrenzen. Dit houdt in dat je er een begrenzing in doet en voortaan rondrijdt met een testbankuitdraai waarop staat dat je maar 34 pk hebt. Dan rij je niet rond met de vermelding "lichte motorfiets" op je kenteken

In ieder geval een heel gedoe als je op zoek bent naar een voor jou geschikte motor. Je moet er in ieder geval een beetje verstand van hebben en zo te zien moet jij je nog ff inlezen. Erg lastig (ook voor mij destijds)
  maandag 15 mei 2006 @ 16:28:54 #207
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_37848285
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef -XX- het volgende:

@ stel deze vragen wel in het verkeerde topic denk, maar ik kon geen betere vinden!
CC's en als vrouw kan je er hier niet genoeg van hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_37848373
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:28 schreef worldpimber het volgende:

[..]

De Bandit (600) kan overigens gewoon 25kW gezet worden dan hoef je verder niet veel onderzoek naar te verrichten. Zoek je naar een andere type motor, dan moet je eerst ergens zien te zoeken of navragen bij dealer of je motor officieel begrenst kan worden.

Daarnaast kan je hem ook "niet officieel" laten begrenzen. Dit houdt in dat je er een begrenzing in doet en voortaan rondrijdt met een testbankuitdraai waarop staat dat je maar 34 pk hebt. Dan rij je niet rond met de vermelding "lichte motorfiets" op je kenteken

In ieder geval een heel gedoe als je op zoek bent naar een voor jou geschikte motor. Je moet er in ieder geval een beetje verstand van hebben en zo te zien moet jij je nog ff inlezen. Erg lastig (ook voor mij destijds)
Er komt meer bij kijken dan ik dacht ik denk ik koop later even een motor, rijbewijs en rijen!
Maarja tegen die tijd snap ik het al wat meer hoop ik
ty!
Sowieso schrijf je zo.
pi_37848375
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:56 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Where is BazzieK when you need him

Maar zie dat het een meisje is dus zal maar serieus antwoord geven

Maximaal wat je mag rijden is 25 KW en met een maximaal vermogen van 0,16 pk per kilo dacht ik. Om een motor officieel te laten begrenzen moet er een tweede typegoedkeuring zijn en moet de begrenzing ingebracht en aangemeld worden bij de RDW door een dealer. Als er geen tweede typegoedkeuring is dan heb je 2 mogelijkheden. Hem zelf begrenzen, uitvoeren naar duitsland en weer terug invoeren met het beperkt vermogen. Dit is helaas wel duur. Als je dit niet wilt kan je hem ook gewoon begrenzen en hem op een vermogensbank zetten en hem verzekeren aan de hand van de uitdraai. Hier zit wel het nadeel aan vast dat (hoe klein de kans dan ook) dat je een boete krijgt of nog erger onverzekerd rondrijdt. Maar aangezien er voor de bandit wel een tweede typegoedkeuring is hoef je dus niet moeilijk te doen.
pi_37848467
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:31 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Maar zie dat het een meisje is dus zal maar serieus antwoord geven

Maximaal wat je mag rijden is 25 KW en met een maximaal vermogen van 0,16 pk per kilo dacht ik. Om een motor officieel te laten begrenzen moet er een tweede typegoedkeuring zijn en moet de begrenzing ingebracht en aangemeld worden bij de RDW door een dealer. Als er geen tweede typegoedkeuring is dan heb je 2 mogelijkheden. Hem zelf begrenzen, uitvoeren naar duitsland en weer terug invoeren met het beperkt vermogen. Dit is helaas wel duur. Als je dit niet wilt kan je hem ook gewoon begrenzen en hem op een vermogensbank zetten en hem verzekeren aan de hand van de uitdraai. Hier zit wel het nadeel aan vast dat (hoe klein de kans dan ook) dat je een boete krijgt of nog erger onverzekerd rondrijdt. Maar aangezien er voor de bandit wel een tweede typegoedkeuring is hoef je dus niet moeilijk te doen.
Het lijkt wel steeds ingewikkelder te worden Maaaaaaar bedankt voor het serieuze antwoorden!
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:35:36 #211
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_37848499
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

http://www.whitelights.nl/
Nice, very nice
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_37848539
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:34 schreef -XX- het volgende:

[..]

Het lijkt wel steeds ingewikkelder te worden Maaaaaaar bedankt voor het serieuze antwoorden!
Simpelste is gewoon een relatief nieuwe motor te kopen of een die al op 25kw staat dan is het vaak het simpelst maarja dat kost wel geld natuurlijk
pi_37848569
Zeg Peerkemikoentje, je linkerknipperlicht achter knipperde anders dan je rechterknipperlicht. Nu weet je dat misschien al, maar ik dacht meld het toch maar even
pi_37848595
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Peerkemikoentje, je linkerknipperlicht achter knipperde anders dan je rechterknipperlicht. Nu weet je dat misschien al, maar ik dacht meld het toch maar even
Suzuki
pi_37848707
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Suzuki
pi_37848881
en weer thuis
pi_37848895
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef kratjuh het volgende:
en weer thuis