Dikke Harley.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is een tweepittertje niks voor jou (ivm je wheelies) als je toch van je geloof valt ... ?
Nee, 25 kilowatt. Cilinder inhoud heeft er niet zoveel meer mee te maken. Puur om het vermogen wat de motor uit z'n cilindertjes haalt ...quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef -XX- het volgende:
Als je 18 ben, is toch het hoogste wat je mag berijden 600cc?
Ik heb er nog niet veel verstand vanMaar hier zitten de kenners toch!
![]()
Where is BazzieK when you need himquote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef -XX- het volgende:
Als je 18 ben, is toch het hoogste wat je mag berijden 600cc?
Ik heb er nog niet veel verstand vanMaar hier zitten de kenners toch!
![]()
Zo heej, die smoes hebben we nog niet gehoord. De mensen die het wel bij kunnen houden gewoon dom noemenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegen
(relaas is grappig bedoeld uiteraard )
daarom rijd ik meestal een km of 20 zachter op de dijkjes als de kopgroep
(nou was dat zondag nog steeds tussen de 100 en 120 volgens mij)
edit: laatste edit
A, de laatste editquote:Op maandag 15 mei 2006 14:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegen
(relaas is grappig bedoeld uiteraard )
daarom rijd ik meestal een km of 20 zachter op de dijkjes als de kopgroep
(nou was dat zondag nog steeds tussen de 100 en 120 volgens mij)
edit: laatste edit
Ahhh zo ik snap hetquote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, 25 kilowatt. Cilinder inhoud heeft er niet zoveel meer mee te maken. Puur om het vermogen wat de motor uit z'n cilindertjes haalt ...
Is overigens iets van 37 pk als ik het goed herinner ...
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die smoes hebben we nog niet gehoord. De mensen die het wel bij kunnen houden gewoon dom noemen
hmm, zo had ik hem nog niet gelezenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die smoes hebben we nog niet gehoord. De mensen die het wel bij kunnen houden gewoon dom noemen
Je hebt in iedergeval al de goede motor gefotosjopt naar een voor jou eigen kleurtje.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef -XX- het volgende:
HaaaaajIk wil later ook motor rijden
en ik vond suzuki bandit 600 wel een mooi ding
Is dat een goede begin motor ? Of niet ?
valt wel mee hoor, tussendoor spreken wel elkaar wel bij het terras waar we stoppen halverwegequote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A, de laatste edit![]()
Ik heb de tips genoteerd. Ik zal de uit de bocht vlieg technieken wel oefenen. Ik zoek eerst wel even een waarschuwingsbordje met "zachte berm". Safety first [afbeelding]
Daarna zal ik het wheelie filmpje bestuderen.Als dat allemaal lukt zoek ik wel materiaal voor "high sider" lessen.
![]()
![]()
Maar het leek me wel leuk een keer mee te mogen meeten.![]()
![]()
Ik kreeg alleen het idee, als het zover komt, dat het begint met een aankomt, een hoien eindigd met een reply in dit forum als: Whaaaa
leuke meet, maar ehhh.... waar waren jullie, nadat jullie vertrokken van de ontmoetigsplek?
Whahaquote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval al de goede motor gefotosjopt naar een voor jou eigen kleurtje.
(gezien in je fotoboek)
Geen mens durft er zo mee te rijden, dus opvallen doe je er zeker meequote:Op maandag 15 mei 2006 16:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahashhhh!
Die kleur is uniek onder de motoren
![]()
Ze heeft al wel de juiste laarsjesquote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval al de goede motor gefotosjopt naar een voor jou eigen kleurtje.
(gezien in je fotoboek)
34quote:Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee, 25 kilowatt. Cilinder inhoud heeft er niet zoveel meer mee te maken. Puur om het vermogen wat de motor uit z'n cilindertjes haalt ...
Is overigens iets van 37 pk als ik het goed herinner ...
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A, de laatste edit![]()
Ik heb de tips genoteerd. Ik zal de uit de bocht vlieg technieken wel oefenen. Ik zoek eerst wel even een waarschuwingsbordje met "zachte berm". Safety first [afbeelding]
Daarna zal ik het wheelie filmpje bestuderen.Als dat allemaal lukt zoek ik wel materiaal voor "high sider" lessen.
![]()
![]()
Maar het leek me wel leuk een keer mee te mogen meeten.![]()
![]()
Ik kreeg alleen het idee, als het zover komt, dat het begint met een aankomt, een hoien eindigd met een reply in dit forum als: Whaaaa
leuke meet, maar ehhh.... waar waren jullie, nadat jullie vertrokken van de ontmoetigsplek?
http://www.whitelights.nl/quote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef dribbel79 het volgende:
Idee: nieuwe kleine pinkers voor achterop de CBR (zie OP voor foto), iemand een goed idee voor model o.i.d.??
Wil wel dat ze voldoende licht brengen bij pinken, wie geeft me advies??
Wat hij zegt, al vanaf begin FokMC roept iedereen die nog moet meerijden een keer hetzelfde... bang dat het te snel gaat. Terwijl het altijd voor iedereen bij te houden is. De groep valt wel gewoon uit elkaar als er geen kruisingen meer zijn of er een reeks bochten achter elkaar komt. Maar daarna sluit iedereen weer gewoon netjes aanquote:Op maandag 15 mei 2006 16:05 schreef TR_Roadkill het volgende:
valt wel mee hoor, tussendoor spreken wel elkaar wel bij het terras waar we stoppen halverwege
(het valt serieus wel mee, tenzij het alleen maar dijkjes zijn, dan is het einde zoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |