Lekker kort en vaag bedoel je. Op die vraag van TS kan ik wel een dag lullen, maar ja ik ben dan ook een vrouwquote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou dames met zo'n uitgebreide OP moeten jullie toch wel met een mooi verhaal kunnen aankomen. Graag samenvattingen svp![]()
En aan die penis moet dan een man vastzitten die begrijpend is, en lief en zorgzaam, doch tegelijkertijd stoer en heldhaftig en zijn meisje in beschermingnemend met behoud van haar vrijheid en die haar aan het lachen maakt met fatsoenlijke humor (een scheet laten is níét grappig), haar troost als ze huilt, maar er niet te veel in meegaat en haar niet oplossingen gaan bieden als ze met problemen komt, want de vrouw wil alleen maar even praten en zal zo zelf wel tot een conclusie komen en dan geeft ze je weer een kusje en verder natuurlijk dan ook een kusje terug geven en af en toe zeggen dat je elkaar zo lief vindt en je hoeft niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden, want je moet elkaar ook los kunnen laten in het doen van je eigen dingen en elkaar niet tot dingen gaan verplichten, omdat je je anders afgewezen voelt, want je hebt toch elk je eigen leven en je moet ook niet vergeten je eigen vrienden te houden, en je hoeft als man echt niet mee te gaan shoppen met een vrouw, ja okee, als je wilt, maar als ze je gaat verplichten en anders gaat janken dan is het gewoon een stom wijf.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
Een grote penis.
Ik was ook al een eind op weg.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef Michellee het volgende:
[..]
Lekker kort en vaag bedoel je. Op die vraag van TS kan ik wel een dag lullen, maar ja ik ben dan ook een vrouw![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En aan die penis moet dan een man vastzitten die begrijpend is, en lief en zorgzaam, doch tegelijkertijd stoer en heldhaftig en zijn meisje in beschermingnemend met behoud van haar vrijheid en die haar aan het lachen maakt met fatsoenlijke humor (een scheet laten is níét grappig), haar troost als ze huilt, maar er niet te veel in meegaat en haar niet oplossingen gaan bieden als ze met problemen komt, want de vrouw wil alleen maar even praten en zal zo zelf wel tot een conclusie komen en dan geeft ze je weer een kusje en verder natuurlijk dan ook een kusje terug geven en af en toe zeggen dat je elkaar zo lief vindt en je hoeft niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden, want je moet elkaar ook los kunnen laten in het doen van je eigen dingen en elkaar niet tot dingen gaan verplichten, omdat je je anders afgewezen voelt, want je hebt toch elk je eigen leven en je moet ook niet vergeten je eigen vrienden te houden, en je hoeft als man echt niet mee te gaan shoppen met een vrouw, ja okee, als je wilt, maar als ze je gaat verplichten en anders gaat janken dan is het gewoon een stom wijf.
Mijn god, ik ben dus niks! en ik heb nog wel zo'n joekelquote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En aan die penis moet dan een man vastzitten die begrijpend is, en lief en zorgzaam, doch tegelijkertijd stoer en heldhaftig en zijn meisje in beschermingnemend met behoud van haar vrijheid en die haar aan het lachen maakt met fatsoenlijke humor (een scheet laten is níét grappig), haar troost als ze huilt, maar er niet te veel in meegaat en haar niet oplossingen gaan bieden als ze met problemen komt, want de vrouw wil alleen maar even praten en zal zo zelf wel tot een conclusie komen en dan geeft ze je weer een kusje en verder natuurlijk dan ook een kusje terug geven en af en toe zeggen dat je elkaar zo lief vindt en je hoeft niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden, want je moet elkaar ook los kunnen laten in het doen van je eigen dingen en elkaar niet tot dingen gaan verplichten, omdat je je anders afgewezen voelt, want je hebt toch elk je eigen leven en je moet ook niet vergeten je eigen vrienden te houden, en je hoeft als man echt niet mee te gaan shoppen met een vrouw, ja okee, als je wilt, maar als ze je gaat verplichten en anders gaat janken dan is het gewoon een stom wijf.
Me ex ging dus moeilijk doen als ik 'n keer niet mee wilde, en het was dus zowiezo iedere zaterdag ff naar de marktquote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kijk!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef stribe het volgende:
[..]
Me ex ging dus moeilijk doen als ik 'n keer niet mee wilde, en het was dus zowiezo iedere zaterdag ff naar de markt![]()
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef Fuess het volgende:
Heb nog geen meningen gehoord over opleidingsniveau,
en maatschappelijke achtergrond. Beinvloeden deze factoren de keuze?
onder anderequote:Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kijk!
En daarom is het nu je ex!
Of niet!
Ja he!
Je bent er wel druk mee met die magere OP'squote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef Copycat het volgende:
Meestal is het TS zelf die begint met zijn/haar eigen ideeën over of beweegreden(en) achter een opgeworpen onderwerp te delen ...
Wat is je eigen mening mbt dit onderwerp?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Fuess het volgende:
ja is geen mening ;-)
Heeft 'ie niet. Hij probeert te bepalen wat er nu precies speelt tussen hem en zijn ex, en hoe zich op zou moeten stellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is je eigen mening mbt dit onderwerp?
Ja, ik ben van mening dat de factoren opleidingsniveau en maatschappelijke achtergrond de keuzes van vrouwen wat betreft het aangaan tot een relatie met een man beïnvloeden.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Fuess het volgende:
ja is geen mening ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |