abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37827278
Wat zoeken vrouwen in een relatie? Reageer en deel jullie meningen.
Zitten hierin volgens jullie ook verschillen bepaald door bijvoorbeeld opleidingsniveau,
en maatschappelijke achtergrond?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:48:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37827438
Meestal is het TS zelf die begint met zijn/haar eigen ideeën over of beweegreden(en) achter een opgeworpen onderwerp te delen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:51:24 #3
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37827535
Vraag hetzelfde over mannen, en je krijgt voor 80% antwoorden die niet generaliseerbaar zijn naar alle mannen.

Wat denk je dan dat er gebeurt als het over vrouwen gaat?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 mei 2006 @ 21:52:05 #4
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37827557
vrouwen willen maar één ding: een leuk leven.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37827631
Tja, de ene vrouw is de andere niet!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37827653
Waar doel je precies op?
pi_37827721
Nou dames met zo'n uitgebreide OP moeten jullie toch wel met een mooi verhaal kunnen aankomen. Graag samenvattingen svp
♥ K, N, R en F ♥
pi_37827749
Een grote penis.
pi_37827937
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou dames met zo'n uitgebreide OP moeten jullie toch wel met een mooi verhaal kunnen aankomen. Graag samenvattingen svp
Lekker kort en vaag bedoel je. Op die vraag van TS kan ik wel een dag lullen, maar ja ik ben dan ook een vrouw
pi_37827981
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
Een grote penis.
En aan die penis moet dan een man vastzitten die begrijpend is, en lief en zorgzaam, doch tegelijkertijd stoer en heldhaftig en zijn meisje in beschermingnemend met behoud van haar vrijheid en die haar aan het lachen maakt met fatsoenlijke humor (een scheet laten is níét grappig), haar troost als ze huilt, maar er niet te veel in meegaat en haar niet oplossingen gaan bieden als ze met problemen komt, want de vrouw wil alleen maar even praten en zal zo zelf wel tot een conclusie komen en dan geeft ze je weer een kusje en verder natuurlijk dan ook een kusje terug geven en af en toe zeggen dat je elkaar zo lief vindt en je hoeft niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden, want je moet elkaar ook los kunnen laten in het doen van je eigen dingen en elkaar niet tot dingen gaan verplichten, omdat je je anders afgewezen voelt, want je hebt toch elk je eigen leven en je moet ook niet vergeten je eigen vrienden te houden, en je hoeft als man echt niet mee te gaan shoppen met een vrouw, ja okee, als je wilt, maar als ze je gaat verplichten en anders gaat janken dan is het gewoon een stom wijf.
pi_37827999
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:01 schreef Michellee het volgende:

[..]

Lekker kort en vaag bedoel je. Op die vraag van TS kan ik wel een dag lullen, maar ja ik ben dan ook een vrouw
Ik was ook al een eind op weg.
pi_37828010
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En aan die penis moet dan een man vastzitten die begrijpend is, en lief en zorgzaam, doch tegelijkertijd stoer en heldhaftig en zijn meisje in beschermingnemend met behoud van haar vrijheid en die haar aan het lachen maakt met fatsoenlijke humor (een scheet laten is níét grappig), haar troost als ze huilt, maar er niet te veel in meegaat en haar niet oplossingen gaan bieden als ze met problemen komt, want de vrouw wil alleen maar even praten en zal zo zelf wel tot een conclusie komen en dan geeft ze je weer een kusje en verder natuurlijk dan ook een kusje terug geven en af en toe zeggen dat je elkaar zo lief vindt en je hoeft niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden, want je moet elkaar ook los kunnen laten in het doen van je eigen dingen en elkaar niet tot dingen gaan verplichten, omdat je je anders afgewezen voelt, want je hebt toch elk je eigen leven en je moet ook niet vergeten je eigen vrienden te houden, en je hoeft als man echt niet mee te gaan shoppen met een vrouw, ja okee, als je wilt, maar als ze je gaat verplichten en anders gaat janken dan is het gewoon een stom wijf.
.
pi_37828067
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik was ook al een eind op weg.
Ja heel goed, maar TS wat wil je nu precies weten??
  zondag 14 mei 2006 @ 22:05:17 #14
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_37828073
quote:

[..]

Mijn god, ik ben dus niks! en ik heb nog wel zo'n joekel
There IS no global warming -- The Matrix
pi_37828108
tvp
  zondag 14 mei 2006 @ 22:08:25 #16
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_37828208
een grote piemol. je weet tog
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 14 mei 2006 @ 22:08:54 #17
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_37828230
een mannenburger
I follow you......but not on Twitter
pi_37828241
Oh ja, en chocola.
pi_37828452
quote:

[..]

Me ex ging dus moeilijk doen als ik 'n keer niet mee wilde, en het was dus zowiezo iedere zaterdag ff naar de markt
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:17:02 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37828605
TS?

Het zou fijn zijn als je meedeed aan je interessante topic.

Zolang het nog kan ...
pi_37828640
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef stribe het volgende:

[..]

Me ex ging dus moeilijk doen als ik 'n keer niet mee wilde, en het was dus zowiezo iedere zaterdag ff naar de markt
Kijk!
En daarom is het nu je ex!
Of niet!
Ja he!
pi_37828721
Heb nog geen meningen gehoord over opleidingsniveau,
en maatschappelijke achtergrond. Beinvloeden deze factoren de keuze?
pi_37828732
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef Fuess het volgende:
Heb nog geen meningen gehoord over opleidingsniveau,
en maatschappelijke achtergrond. Beinvloeden deze factoren de keuze?
Ja.
pi_37828807
ja is geen mening ;-)
pi_37828840
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:17 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Kijk!
En daarom is het nu je ex!
Of niet!
Ja he!
onder andere ben achteraf wel blij dat ik van d'r af ben al probeert ze me nu nog steeds te bespelen. Maar voordat ik teveel offtopic ga hier is de link als je er meer vanaf wil weten, halverwege het topic staat wat meer uitgelegd wat de redenen waren ex-vriendin
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_37828902
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef Copycat het volgende:
Meestal is het TS zelf die begint met zijn/haar eigen ideeën over of beweegreden(en) achter een opgeworpen onderwerp te delen ...
Je bent er wel druk mee met die magere OP's
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37828960
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Fuess het volgende:
ja is geen mening ;-)
Wat is je eigen mening mbt dit onderwerp?
ijs_beer fan!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:26:40 #28
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37829066
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat is je eigen mening mbt dit onderwerp?
Heeft 'ie niet. Hij probeert te bepalen wat er nu precies speelt tussen hem en zijn ex, en hoe zich op zou moeten stellen.

Good luck figuring that out here.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_37829103
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:21 schreef Fuess het volgende:
ja is geen mening ;-)
Ja, ik ben van mening dat de factoren opleidingsniveau en maatschappelijke achtergrond de keuzes van vrouwen wat betreft het aangaan tot een relatie met een man beïnvloeden.
pi_37829160
Ik vraag me altijd af waarom iemand een topic als dit opent.
Bestaat er iets als een universele vrouw waarop alle antwoorden van toepassing zijn? .
ijs_beer fan!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:30:34 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37829257
Ook hier kan niemand iets zinnigs over zeggen.
Alhoewel ik respect heb voor de goede pogingen .

Ik raad TS aan eerst eens een tijdje mee te posten alvorens topics te openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')