Dat is zo vrouw-eigenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef stribe het volgende:
Ik woon nu in Utecht en zij in Weert (onder Eindhoven) en nu verwacht ze dat ik naar Weert kom omdat zij dingen moet weten (terwijl zij het heeft uitgemaakt) slaat toch fucking nergens op. En is ze nog boos ook nog dat ik niet kan komen omdat ik case werk heb te doen dit weekend.
Tegen wie heb je het nouquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Valt die chinees je nu nog lastig?
Maar OT:
bijna 4 jaar is niet niks. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt en dat je liever geen contact met 'r hebt om haar makkelijker los te laten.
Kun je dat zo op die manier niet aan haar duidelijk maken?
ja tegen TSquote:
Whehe dat mocht je hopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef Cesarino het volgende:
zij heeft het uitgemaakt en wil praten, mhzzz, je zou haast denken dat ze er spijt van heeft en een samenzijn wil gebruiken met tactische vragen om je terug te krijgen....Ligt er dan natuurlijk aan wat jij voor antwoorden geeft.......Suc6 ermee
Tja ik heb een biertje besteld en een peuk opgestoken, ben gaan zitten tot het voorbij was, zij blij en ik van d'r afquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:16 schreef Cesarino het volgende:
@Sjoewe dat bedoel ik idd dat soort grappen, in de hoop dat jij dan de antwoorden geeft die zij wil horen zodat ze je "nog een kansje geeft"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |