abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37164807
Hey mensen na een relatie van 3 jaar en 8 maanden ben ik nu bijna 1,5 maand weer vrijgezel.
Ik heb het vooral in de eerste week moeilijk gehad maar het ging steeds beter. Nu heb ik het punt bereikt dat ik me echt weer goed voel en verder wil met mijn leven.

Maar toch iedere keer als ik weer iets hoor van me ex-vriendin, zoals nu een sms-je dat ze nog 'n keer met me wil praten omdat ze nog 'n paar dingen wil weten voordat ze verder gaat, voel ik me toch weer ontzettend kut. Terwijl ik dacht dat ik haar vergeten was maar iedere keer als ik wat van d'r hoor dat voel ik me weer kut.

Hoe kan je nou het beste iemand vergeten of er overheen komen....
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:49:58 #2
27929 piere
doe mij maar bier
pi_37164831
ander telefoonnummer nemen en verhuizen
fok you ja!
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:52:06 #3
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_37164878
Ga met d'r praten en maar haar duidelijk dat 't tijd is voor jullie beiden om verder te gaan, vooral voor haar, omdat jijzelf al aardig op weg bent.
pi_37164894
Denk je dat als er echte antwoorden waren dat er dan ook zoveel topics over geopend zouden worden?

D'r is geen vaste remedie tegen, gewoon accepteren en het uitzitten. Een ander 'wijf' neuken helpt ook wel eens zegt men; de zogenaamde rebound.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_37164908
Ik woon nu in Utecht en zij in Weert (onder Eindhoven) en nu verwacht ze dat ik naar Weert kom omdat zij dingen moet weten (terwijl zij het heeft uitgemaakt) slaat toch fucking nergens op. En is ze nog boos ook nog dat ik niet kan komen omdat ik case werk heb te doen dit weekend. Ik stelde voor kom jij maar hiernaartoe, maar dat deed ze niet omdat ik toch vaker in Weert was en me familie en vrienden daar heb wonen. Maar waarom laat ze me niet gewoon met rust dat ik d'r gewoon vergeet...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:55:29 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37164956
beetje manipulatief. Als zij graag 'closure' wil, dan moet ze maar naar jou toekomen. Ik vind het een beetje vreemd dat zij van jou verwacht dat jij komt opdraven, terwijl zij degene is die de relatie heeft beeindigd.
pi_37164963
Maak maar vast de afspraak. Op een moment dat het jou uitkomt en op een plek die jij bepaalt.
Komt ze niet, ben je d'r gelijk klaar mee.
Komt ze wel, de boel op een rijtje zetten, afronden en wegwezen!
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:55:38 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37164964
na 4 maanden voel me ik me ook som kut. Zal wel blijven totdat je een nieuwe vriendin hebt gevonden vrees ik,...
pi_37164974
Als je jezelf rust wil geven dan verbreek je het contact. Wat schiet jij er mee op door opnieuw te gaan praten? Je krijgt haar toch niet terug.
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:56:06 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37164976
Valt die chinees je nu nog lastig?

Maar OT:

bijna 4 jaar is niet niks. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt en dat je liever geen contact met 'r hebt om haar makkelijker los te laten.

Kun je dat zo op die manier niet aan haar duidelijk maken?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_37164984
na 3 jaar en 8 maanden een relatie te hebben gehad, is het naief om te denken dat je daar na anderhalve maand helemaal overheen bent. gewoon contact verbreken kan helpen om te voorkomen dat je je klote voelt, maar alles goed uitpraten kan helpen om het verdriet sneller te verwerken. Ik gok dat het alles bij elkaar 1 a 1.5 jaar gaat duren, voordat je haar echt vergeten bent. niet dat je al die tijd ongelukig bent, maar het duurt gewoon even voordat je zoiets helemaal uit je systeem hebt.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:59:08 #12
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37165052
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:53 schreef stribe het volgende:
Ik woon nu in Utecht en zij in Weert (onder Eindhoven) en nu verwacht ze dat ik naar Weert kom omdat zij dingen moet weten (terwijl zij het heeft uitgemaakt) slaat toch fucking nergens op. En is ze nog boos ook nog dat ik niet kan komen omdat ik case werk heb te doen dit weekend.
Dat is zo vrouw-eigen

* Sjoewe heeft een harde flashback
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:00:02 #13
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37165074
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef jpg97 het volgende:
Valt die chinees je nu nog lastig?

Maar OT:

bijna 4 jaar is niet niks. Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt en dat je liever geen contact met 'r hebt om haar makkelijker los te laten.

Kun je dat zo op die manier niet aan haar duidelijk maken?
Tegen wie heb je het nou
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:00:15 #14
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_37165083
Dan laat je haar toch lekker boos zijn. Het is toch uit?
Dat soort dingen kun je nou niet echt meer van elkaar eisen als ex-en. En als ze dingen moet weten kan ze toch ook mailen/bellen o.i.d.

Ik heb ook al vaker in soortgelijke schoenen gestaan (op 't moment toevallig ook, al wonen wij nog samen) en ik heb gemerkt dat 't echt het beste als je elkaar gewoon even helemaal niet ziet of spreekt.
Kan je allebei je leven weer oppakken en als je er weer rust meehebt, kun je altijd nog een keer wat laten horen
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:02:36 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37165155
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou
ja tegen TS
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:11:37 #16
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_37165389
zij heeft het uitgemaakt en wil praten, mhzzz, je zou haast denken dat ze er spijt van heeft en een samenzijn wil gebruiken met tactische vragen om je terug te krijgen....Ligt er dan natuurlijk aan wat jij voor antwoorden geeft.......Suc6 ermee
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:13:13 #17
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37165418
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:11 schreef Cesarino het volgende:
zij heeft het uitgemaakt en wil praten, mhzzz, je zou haast denken dat ze er spijt van heeft en een samenzijn wil gebruiken met tactische vragen om je terug te krijgen....Ligt er dan natuurlijk aan wat jij voor antwoorden geeft.......Suc6 ermee
Whehe dat mocht je hopen

Bij mij was het meer, van waarom doe je dit, dit dit, dit, dit dit ,dit en niet dat dat dat en dat.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:16:13 #18
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_37165498
@Sjoewe dat bedoel ik idd dat soort grappen, in de hoop dat jij dan de antwoorden geeft die zij wil horen zodat ze je "nog een kansje geeft"
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:18:20 #19
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37165547
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:16 schreef Cesarino het volgende:
@Sjoewe dat bedoel ik idd dat soort grappen, in de hoop dat jij dan de antwoorden geeft die zij wil horen zodat ze je "nog een kansje geeft"
Tja ik heb een biertje besteld en een peuk opgestoken, ben gaan zitten tot het voorbij was, zij blij en ik van d'r af
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:25:56 #20
146271 De_Piere
Op links ben ik de beste
pi_37165729
Als zij het heeft uitgemaakt en nog met je wil praten dan kan ze naar je toe komen lijkt mij. Als er een mogelijkheid is om opnieuw te beginnen en jij wil dat ook dan is het de reis misschien wel waard maar ik begrijp dat j e haar neit terug wil dus laat haar lekker de zenuwen krijgen.
Met Ajax komt het helemaal goed en Zweden wordt wereldkampioen
pi_37169684
Volgens mij kan ze heel veel bij jou maken. Loopt ze altijd al over je heen?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_37173701
Dude?? tis tog over... je hebt dr tog niks meer te zeggen...?? of wel..?? als je dr wel iets te zeggen hebt.. spreek je af.. heb je niks te zeggen spreek je niet af.. of ze smst de vraguh.. en als je daaro mee klaar bent.. telefoon-sim weg flikkere en nieuwe haluh.. of hebbie abbo?? dan gwoon nieuw nr aanvraguh.. maarruh zegguh dat ze je met rust moet latuh.. suc6
pi_37173980
Laat haar nu mèn. Over is over...
Ze moet niet zo zaniken.
JOHNNY HEITINGA
pi_37174116
Spreek bij je thuis af om iets te eten. Die 'exit-gesprekken' lopen beter op een volle maag...
pi_37174149
Tsja als ze iets van jou wilt ..dan doet ze er ook maar wat voor...
Dus als je haar de kans wilt geven om te praten doet ze maar lekker de moeite er voor..

Doet ze dat niet...weet je genoeg en moet je gewoon dat keihard tegen haar zeggen
Over en uit.
Salsa Española
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')