abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38062877
Wel leuk al die zinkende wagens, maar toch duurt het allemaal een beetje lang...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_38062978
briljante challenge
pi_38063174
Einde was leuk, al met al teleurstellend.
  zondag 21 mei 2006 @ 22:04:09 #184
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_38063352
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef UnleashMitch het volgende:
It's the coldest march in 20 years because of global warming Te droog, wat een geniale challenge
Dat sarcasme idd, geweldig .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38063455
Morge kijken vanavond gemist
  zondag 21 mei 2006 @ 22:15:33 #186
63302 rockstah
New World Disorder
pi_38064093
Ik vond hem leuk, dat optrekken bij het stoplicht in Hammond's boot
pi_38064727
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef rockstah het volgende:
Ik vond hem leuk, dat optrekken bij het stoplicht in Hammond's boot
hij kwam die heuvel bijna niet op
pi_38065069
Whehe.. Z'n Hilux wilde niet starten..
  maandag 22 mei 2006 @ 11:56:22 #189
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_38078856
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:30 schreef j0rrit het volgende:
Whehe.. Z'n Hilux wilde niet starten..
You broke the unbreakable Hilux!

Ik vond het één van de betere afleveringen, om eerlijk te zijn. Die drie boot-achtige auto's (amfibievoertuigen wil ik ze niet noemen) waren echt geniaal.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_38079907
Leuk programma of niet, het had natuurlijk weinig met Topgear te maken. Het programma werd gedomineerd door een item dat eigenlijk thuishoort in iets als Scrapheap Challenge van Discovery. Het item met de nieuwe Exige was er een beetje met de haren bijgesleept met de kennelijke bedoeling het alsnog als autoprogramma te kunnen slijten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:45:01 #191
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_38080320
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef Argento het volgende:
Leuk programma of niet, het had natuurlijk weinig met Topgear te maken. Het programma werd gedomineerd door een item dat eigenlijk thuishoort in iets als Scrapheap Challenge van Discovery. Het item met de nieuwe Exige was er een beetje met de haren bijgesleept met de kennelijke bedoeling het alsnog als autoprogramma te kunnen slijten.
Ik kijk Top Gear dan ook niet als autoprogramma maar als vermaak/humor Ook de afleveringen die gewoon puur over auto's gaan gaan 99% van de tijd toch over auto's die ik voorlopig niet zal kopen Zoals ze zelf ook toegaven met die nieuwe Corsa trouwens: 'De nieuwe Vauxhall Corsa... Ja... Dus... Goed, volgende onderwerp'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 22 mei 2006 @ 13:48:18 #192
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_38082436
Hilarische aflevering. Ik lag soms echt dubbel. Dat het niet altijd met auto's testen te maken heeft maakt het juist leuk en afwisselend.
pi_38083236
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef Argento het volgende:
Wat is er nou leuker dan supercars testen en lompe challenges uitvoeren vraag ik me dan af?!
De challenge van gister was aan de lange kant, maar heb me geen moment verveelt met die challenge! Enige waarvan ze van mij wel mogen in knippen is dat celeb stukje, aangezien ik er over het algemeen bijna geen 1 ken

Als je meer serieuze rijtesten wil van allerdaagse auto's ga je toch lekker 5th Gear kijken (wat overigens zeker een leuke show is om te zien, als je Top Gear ook leuk vindt). Of 1 van de trieste Nederlandse programma's
pi_38087115
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Enige waarvan ze van mij wel mogen in knippen is dat celeb stukje, aangezien ik er over het algemeen bijna geen 1 ken
Ja maar het engels publiek kent ze wel en dat is hun doelgroep. Ik was dolblij dat de cool wall weer eens tevoorschijn kwam!
pi_38090071
Jep, das zeker waar, maar het was hun doelgroep met 300 miljoen kijkers wereldwijd, is de kijkers groep niet echt grotendeels Engels meer. Maar vaak zijn de gasten wel leuk om te zien ondanks dat ik ze niet ken, alleen af en toe kunnen ze ook erg saai zijn
pi_38091865
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Wat is er nou leuker dan supercars testen en lompe challenges uitvoeren vraag ik me dan af?!
De challenge van gister was aan de lange kant, maar heb me geen moment verveelt met die challenge! Enige waarvan ze van mij wel mogen in knippen is dat celeb stukje, aangezien ik er over het algemeen bijna geen 1 ken

Als je meer serieuze rijtesten wil van allerdaagse auto's ga je toch lekker 5th Gear kijken (wat overigens zeker een leuke show is om te zien, als je Top Gear ook leuk vindt). Of 1 van de trieste Nederlandse programma's
Die challenge mag dan leuk zijn, het heeft niks met Topgear te maken. Die epic races hebben dan nog enigszins betrekking op een net geintroduceerde supercar.

Ik heb verder ook geen bezwaar tegen het item met de Exige. Integendeel. Gisteren was dat item het enige stukje film dat werkelijk iets te maken had met Topgear.

Die challenges zijn leuk, maar het moet niet het format gaan overvleugelen. Het is nu eenmaal geen knutselprogramma.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:54:47 #197
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_38091973
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:51 schreef Argento het volgende:

[..]

Die challenge mag dan leuk zijn, het heeft niks met Topgear te maken. Die epic races hebben dan nog enigszins betrekking op een net geintroduceerde supercar.

Ik heb verder ook geen bezwaar tegen het item met de Exige. Integendeel. Gisteren was dat item het enige stukje film dat werkelijk iets te maken had met Topgear.

Die challenges zijn leuk, maar het moet niet het format gaan overvleugelen. Het is nu eenmaal geen knutselprogramma.
Waarom heeft 'verbouw een auto tot amfibievoertuig' niets met Top Gear te maken? Top Gear is allang geen autonieuws programma meer, al doen ze er nog wel nieuws in, en het is al lang geen auto-test-programma, al testen ze nog steeds auto's. Het is een entertainment programma met auto's als centraal thema. Een een Espace tot cabrio verbouwen heeft net zo veel met Top Gear te maken als een Land Rover opjagen met een tank, een caravan platten of een bekende gast rondjes laten rijden in een goedkope auto
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_38096947
Als je autotest wilt koop dan de Autoweek of de Autovisie
pi_38158638
Dat blonde vrouwtje die schuin achter Jeremy stond in het publiek terwijl die met z'n gast zat te praten over hoe erg golfers zijn
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:17:35 #200
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38159346
mogen ze die naam wel gebruiken van http://www.topgear.com ?
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:55:52 #201
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_38160897
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef Asmooh het volgende:
Wat bedoel je daarmee ? Die site is toch ook van de BBC ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:56:50 #202
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38160932
quote:
dat is van de BBC alleen dan wat van de commerciele kant
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:58:25 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_38160992
quote:
Waarom niet? Dat is de site van top gear het programma, http://www.topgear.co.uk/ is van een bedrijf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_38171570
quote:
Volgens mij is dat de site van Top Gear Magazine
pi_38183818
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Waarom heeft 'verbouw een auto tot amfibievoertuig' niets met Top Gear te maken?
Omdat het niets met autoliefhebberij heeft te maken, maar met knutselen.
pi_38184296
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Omdat het niets met autoliefhebberij heeft te maken, maar met knutselen.
Ik kijk Top Gear omdat ik het leuk vind, ik vond dat met die amfibievoertuigen leuk, dus wat mij betreft hoort het wel bij Top Gear.

Zo is dat weer voor iedereen anders .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:22:19 #207
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_38207789
quote:
The Stig
U kent ‘m waarschijnlijk wel, The Stig. Tenminste, u kent de onbekende coureur die de testen op het circuit van het autoprogramma Top Gear uitvoert. U kent de naam Stig, maar weet niet wie de rijder is die onder de witte helm met het spiegelende vizier schuilgaat is.

Uw columnist echter kent het antwoord op de vraag die op vele internetforums wordt besproken, “Wie is The Stig?”

Een van deze forums wordt opgesierd met de commentaren van een 17-jarige Nederlandse studente die beweert de identiteit van Stig te kennen. Ze claimt op haar weblog de naam een keer te hebben bekendgemaakt, er een printscreen van te hebben gemaakt en de tekst weer te hebben gewist. Ze beloofd over een paar maanden de identiteit te zullen bekendmaken door de printscreen, met datum en tijd, te publiceren. Tot die tijd zou iedereen maar moeten afwachten. Of zou die vent die claimt Stig te hebben zien rijden in z’n burgerkloffie, maar een geheimhoudingscontract heeft moeten tekenen, toch eerder zwichten en de naam prijsgeven? Volgens zijn verhaal zou hem dat op een fikse boete komen te staan.
Nee, die verhalen durf ik beiden in twijfel te trekken. Alleen ik ken de ware identiteit van The Stig! En hoe ik dat aan de weet ben gekomen?

Reken maar even met me mee. Onlangs was Stig op het Duits Autosportfestival op het TT circuit Assen, hij vermaakte zich daar uitstekend, want hij is liefhebber van Duitse bolides. Met name VW mag zich verheugen in zijn belangstelling en dat merk heeft ie dan ook altijd gereden. Tegenwoordig beweegt Stig zich voort in een degelijke Duitse diesel, maar is regelmatig op Assen te vinden. Stig is een natuurtalent als het op autorijden aankomt en past wat betreft zijn snedigheid prima in Top Gear, al zegt hij in dat programma nooit een woord. Stig heeft een niet alledaagse muziekkeuze, die hij tijdens het testen rustig op heeft staan, onderwijl met een uitbrekende Porsche door Gambon te gaan en onderstuurt uit Hammerhead komende.

En wie de Stig is? Ik mag het u van Jeremu Clarkson en zijn collega’s niet openlijk zeggen. Ze willen de mythe rond Stig volhouden, want het levert prima kijkcijfers op! Ik mag u echter wel wat aanwijzingen geven.

Uw columnist is een liefhebber van Duitse auto’s en bewoog zich voorheen altijd voort in Super brandstof gevoede VW’s. Een Golf II waar menig GTI zich (de eerste meters) aan vertilde, een Golf III waar iedere GTI zich aan vertilde (acceleratie 0-100 km/u in 6,5 seconden!), een Corrado waar iedere GTI om lachte, maar met een top van 230 km/u (na een halve dag plankgas te blijven geven…) en nu een Duitse degelijke dieselaar. En veelvuldig op het Assense circuit te vinden, om niet te zeggen op het Assense asfalt accelererend te aanschouwen...

Heeft u alle gegevens al bij elkaar opgeteld en een eindconclusie getrokken? Inderdaad! Uw columnist kan The Stig niet zijn, toch? Of misschien wel? Want kent u uw columnist eigenlijk wel zo goed? Is uw columnist geen topcoureur die nog niet tot de wereldtop is doorgebroken? Is uw columnist niet een collega van Christijan Albers? Is uw columnist geen Robert Doornbos?
Is het u al eens opgevallen dat in GP weekends de berichtgeving vaak wat vertraagd is? Komt dat niet doordat gedurende die weekends er wat andere verplichtingen zijn die uw columnist moet afhandelen?

Ik hoor u denken: “Veritas The Stig?” Zoals gezegd, ik kan u niet onomwonden de naam van Stig vertellen. Dat zou me een vervelend telefoontje van (Jeremy) Clarkson, (Richard) Hammond of (James) May kunnen opleveren en dat is dan nog wel het minste probleem! Dat ook de juridische afdeling van BBC2 een “piece of my ass” wil hebben, zou veel lastiger zijn. Hoewel ik ook niet graag mijn vriendschappelijke betrekkingen met Clarkson onder druk wil zetten…
Dus, wie Stiggie (zoals ik ‘m liefkozend noem) nou echt is, ik vertel het u niet. Een ding is zeker, voor de Renault F1 test op het Top Gear circuit werd Heiki Kovalainen ingevlogen en in Stig overall en helm gehuld en niet ik!

In ieder geval was Stiggie nog recentelijk in Assen aanwezig, zonder dat er heel veel mensen hem herkenden en dat is nu het voordeel van die onherkenbaar makende helm...

Veritas, 20.05.06

http://www.f1pits.net/f1feature.php?id=P9055_0_2_0
Calm down, please!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:34:26 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_38208156
hahah wat een onzin zeg
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:40:20 #209
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_38208365
die kan goed uit zn nek lullen zeg, tjee
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:55:48 #210
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_38210910