maar die slo-mo shots van wielspin zijn welquote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
die water shots beginnen me nu al te vervelen
Gaaf ding die lotus
zeker zeke zeker wetenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
maar die slo-mo shots van wielspin zijn wel![]()
Geweldigquote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
maar die slo-mo shots van wielspin zijn wel![]()
Veyron doet 1000 pk's op euro98.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:27 schreef Sloper het volgende:
[..]
Volgens mij was er inmiddels ook een versie met 1000pk ontwikkeld om de Veyron af te troeven...
Die cursus Italiaans iedere keer, geweldigquote:
Saaie challenge dit, te langdradig.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:39 schreef zijle het volgende:
Ze hebben nog een krap half uur om nog iéts van de aflevering te maken
Dat sarcasme idd, geweldigquote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef UnleashMitch het volgende:
It's the coldest march in 20 years because of global warmingTe droog, wat een geniale challenge
hij kwam die heuvel bijna niet opquote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef rockstah het volgende:
Ik vond hem leuk, dat optrekken bij het stoplicht in Hammond's boot
You broke the unbreakable Hilux!quote:
Ik kijk Top Gear dan ook niet als autoprogramma maar als vermaak/humorquote:Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef Argento het volgende:
Leuk programma of niet, het had natuurlijk weinig met Topgear te maken. Het programma werd gedomineerd door een item dat eigenlijk thuishoort in iets als Scrapheap Challenge van Discovery. Het item met de nieuwe Exige was er een beetje met de haren bijgesleept met de kennelijke bedoeling het alsnog als autoprogramma te kunnen slijten.
Wat is er nou leuker dan supercars testen en lompe challenges uitvoeren vraag ik me dan af?!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef Argento het volgende:
Leuk programma of niet, het had natuurlijk weinig met Topgear te maken. Het programma werd gedomineerd door een item dat eigenlijk thuishoort in iets als Scrapheap Challenge van Discovery. Het item met de nieuwe Exige was er een beetje met de haren bijgesleept met de kennelijke bedoeling het alsnog als autoprogramma te kunnen slijten.
Ja maar het engels publiek kent ze wel en dat is hun doelgroep. Ik was dolblij dat de cool wall weer eens tevoorschijn kwam!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Enige waarvan ze van mij wel mogen in knippen is dat celeb stukje, aangezien ik er over het algemeen bijna geen 1 ken
Die challenge mag dan leuk zijn, het heeft niks met Topgear te maken. Die epic races hebben dan nog enigszins betrekking op een net geintroduceerde supercar.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan supercars testen en lompe challenges uitvoeren vraag ik me dan af?!
De challenge van gister was aan de lange kant, maar heb me geen moment verveelt met die challenge! Enige waarvan ze van mij wel mogen in knippen is dat celeb stukje, aangezien ik er over het algemeen bijna geen 1 ken
Als je meer serieuze rijtesten wil van allerdaagse auto's ga je toch lekker 5th Gear kijken (wat overigens zeker een leuke show is om te zien, als je Top Gear ook leuk vindt). Of 1 van de trieste Nederlandse programma's
Waarom heeft 'verbouw een auto tot amfibievoertuig' niets met Top Gear te maken? Top Gear is allang geen autonieuws programma meer, al doen ze er nog wel nieuws in, en het is al lang geen auto-test-programma, al testen ze nog steeds auto's. Het is een entertainment programma met auto's als centraal thema. Een een Espace tot cabrio verbouwen heeft net zo veel met Top Gear te maken als een Land Rover opjagen met een tank, een caravan platten of een bekende gast rondjes laten rijden in een goedkope autoquote:Op maandag 22 mei 2006 17:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Die challenge mag dan leuk zijn, het heeft niks met Topgear te maken. Die epic races hebben dan nog enigszins betrekking op een net geintroduceerde supercar.
Ik heb verder ook geen bezwaar tegen het item met de Exige. Integendeel. Gisteren was dat item het enige stukje film dat werkelijk iets te maken had met Topgear.
Die challenges zijn leuk, maar het moet niet het format gaan overvleugelen. Het is nu eenmaal geen knutselprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |