same here.. fietsen doe ik al een paar weken niet meer!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.Vanochtend zo erg dat ik niet kon lopen of staan. Voor mijn gevoel heeft het te maken met overbelasting van mijn bekken (want tja, ik was gister wel 3/4 uur de stad in geweest, dat kan natuurlijk niet he...
).
Haha.... Ik had het ook ...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.Vanochtend zo erg dat ik niet kon lopen of staan. Voor mijn gevoel heeft het te maken met overbelasting van mijn bekken (want tja, ik was gister wel 3/4 uur de stad in geweest, dat kan natuurlijk niet he...
).
De reden dat je het rustiger aan moet doen als je veel harde buiken hebt is volgens mij dat het de groei van het kind (een beetje) kan remmen. Dat bleek bij mij ook wel, toen ik bij 23 weken niet meer mocht werken ivm te veel harde buiken zijn mijn buik en de baby opeens in de weken erna enorm gegroeid. En bij mij waren ze ook "bang" voor een vroeggeboorte, maar dat zou dan volgens mij geen gevolg van de harde buiken zijn maar de oorzaak. (En ik had/heb last van heel pijnlijke harde buiken, dat is misschien ook anders).
ff wat tips, je zal het allicht allemaal al geprobeerd hebben, maar wie weet zit er nog wat tussen wat voor je werkt, voor mij iig wel..quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef Suzanna het volgende:
Dank je Sugar! Er is hoop hoor...bij Noa heb ik het mijn hele zwangerschap gehad (kwam nauwelijks van de bank / het bed af) en bij Emma was het al een stuk beter, en nu ook iets minder dan bij Emma. Dus wie weet...is het ook heel snel weer over.
Tis idd heel naar, ik heb volgens mij liever pijn ofzo, daar kun je nog een pilletje tegen innemen. Maar goed, het is allemaal niet leuk, dus ik denk dat ik het er maar mee doe...
Op knappen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Ahaa, er staan er weer een paar op knappen hier *handjes wrijft*
Meldplicht! (Jullie weten wie je zijn!)
onzekerheid is inderdaad vervelend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:13 schreef poemojn het volgende:
Spannend Tazz.. vervelend zo die onzekerheidSterkte!
Sjonge, ze laten jullie wel een beetje hangen zo zeg... Ik kan me voorstellen dat -ondanks de lieve echo- de lol er inmiddels wel een beetje af is voor jullie. Sterktequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:11 schreef Tazz het volgende:
*kleine update*
Mijn vrouw heeft zojuist een echo gehad in het ziekenhuis.
Was wel leuk want de baby lg met zijn/haar mond open en op moment dat we er naar kijken, ging de mond dicht. Leuk om te zien.
Verder blijkt dat de placenta nu in klasse 2 is, zoals ze dat noemen. Er zit wat kalk omheen, en krijgt het door de hoge bloeddruk erg zwaar. (is gelukkig nog niet kritiek).
Inleiden is ook nog geen sprake van, maar de zwangerschap gaat steeds meer naar een bedreigende zwangerschap.
Ze gaan in ieder geval niet wachten tot 42 weken... Maar wanneer wel.. tja.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:18 schreef Tamea het volgende:
Naar dat ze niks kunnen/willen zeggen over wanneer ze actie gaan ondernemen, Tazz.
Die klasse van de placenta wordt een hoger getal naarmate de placenta minder goed functioneert ofzo?
Ik werd net in de supermarkt aangesproken door een vrouw met 2 kleine kinderen bij zich. Ze wenste me veel succes, vroeg of het de eerste was en zei dat ik maar vast een stuk behang met schilderij moest uitzoeken om m'n kind straks af en toe achter te plakken.![]()
Toen ze was uitgekletst tegen me draaide ze zich om, om toen te zien dat haar oudste verdwenen was en niet meer naast de buggy stond. Die was hem gevlogen naar de kaascounter.
Gelukkig hoeft ie er maar 1x uit en niet 8 x! Dus als hij of zij het doet dan doet ie het ook goed. Sterkte...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
onzekerheid is inderdaad vervelend.
Als nu eens zeggen dat het nu volgende week woensdag is, leef je er naar toe, maar nu..
o ja, dat zou wel een mooie verklaring zijn idd! De sterretjes heb ik nu niet gezien iig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:29 schreef owlet het volgende:
LadyS ik heb dat ook geregeld. Volgens mijn vlos komt het omdat je groeiende baarmoeder een aantal grote bloedvaten dicht kan duwen als je in een bepaalde houding zit. Daar wortd je beroerd van, licht in je hoofd en je kan sterretjes zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |