quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ja verdulleme, zit ik op 56k6
BBned/KPN heeft me niet goed aangesloten nog
KPN inbel direct, zonder abb kostenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wist niet dat ze dat nog leverden, 56k6
Jij hebt het linker poppetje en een plus teken. Dan hoort bc toch het rechter poppetje te krijgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:50 schreef Jump het volgende:
Hmz?
ohquote:Op zondag 21 mei 2006 22:47 schreef BlueCurl het volgende:
whaaaa?
Ja, was even om te kijken als het zou opvallen. Die 7 stond op zelfde plaats als de notes aantallen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef mschol het volgende:
hmm bc is 7, devzero is zeikstraal, jump is forum admin, who's next...?
--edit--
bc WAS 7
hahaha ik had zogenaamd even 7 notesquote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef mschol het volgende:
hmm bc is 7, devzero is zeikstraal, jump is forum admin, who's next...?
--edit--
bc WAS 7
bc had als tag 7 (net zoals jump forum admin als tag heeft en devzero zeikstraal als tag heeft)quote:
Altijd fijn om dat te wetenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Wel verdorie, net me provider gebeld vanaf me werk, blijkt me upgrade van me DSLLijn nog niet succesvol te zijn afgerond... Het kan nog enkele dagen duren.. Fijn om te weten weer
Ja zoiets.. 't Zal wel aan KPN ook liggen, die heeft er ook een aandeel in gehad, en tsja, KPN en hun concurrenten...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Altijd fijn om dat te wetensoms zit je te denken, had ik nu maar niet gebelt
Beter wat dan niks natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja zoiets.. 't Zal wel aan KPN ook liggen, die heeft er ook een aandeel in gehad, en tsja, KPN en hun concurrenten...
Ben overigens blij dat ik naast VoIP/VoDSL nog me vertrouwde kpn heb, kan ik alsnog wat doen (alhoewel, die snelheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |