Gelukkig inderdaadquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:06 schreef devzero het volgende:
Ach, harddisks zijn niet bepaald duur, dus even een nieuwe kopen.
Och, ik heb een hamer, een boor... gereedschap genoegquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Straks passen ze niet meer in je computer.
ik heb een uitbouw kast klaar staan . kast open en dan heb je pas veel ruimtequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Och, ik heb een hamer, een boor... gereedschap genoeg
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een uitbouw kast klaar staan . kast open en dan heb je pas veel ruimte![]()
hehehe waarom? dan hoef je niet moeilijk te doen met telkens alles vast schroeven, ook nooit meer last van het feit dat je ergens niet bij kan door de onmogelijke hoeveelheid draden in een kleine kut kast..quote:
Ik vind opzich een maxitower behoorlijk groot hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hehehe waarom? dan hoef je niet moeilijk te doen met telkens alles vast schroeven, ook nooit meer last van het feit dat je ergens niet bij kan door de onmogelijke hoeveelheid draden in een kleine kut kast..
maar ben nog opzoek naar een brander ik ga waarschijnlijk de NEC 3550 halen tenzij er nog een goede andere tip komt
Ik ben thuis, maar mijn ma moet werkequote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef Marty26 het volgende:
Avond mensenZo moeten er hier nog mensen werken morgen of ben ik de enige?
ik moet ook werken lotgenootquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef Marty26 het volgende:
Degene die vrij zijn, zijn paupers. Ik zweet 't jonge..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:34 schreef Marty26 het volgende:
Kijk ik ben niet de enige dusdat scheeld ik voelde me als zo een stakker
Deed jij niet ooit wat met haar?quote:
aaah oke ja ik shrok alquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is een veel andere tally dan deze tally is hoor
Ik ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef Marty26 het volgende:
Hier ook... moet invallen voor een stagair... want die schijnen vrij te zijn op de vrijdag na hemelvaartquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef Marty26 het volgende:
probleem met maxi tower is os dattie alleen in de hoogte gaat.. hier heb ik geen reet aan..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind opzich een maxitower behoorlijk groot hoor
Qua brander; denk dat de 3550 een beste keuze is![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hier ook... moet invallen voor een stagair... want die schijnen vrij te zijn op de vrijdag na hemelvaart![]()
Ook maar een 4U kast kopen dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem met maxi tower is os dattie alleen in de hoogte gaat.. hier heb ik geen reet aan..
hij moet breder en langer, niet hoger...
Arme jijquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hier ook... moet invallen voor een stagair... want die schijnen vrij te zijn op de vrijdag na hemelvaart![]()
toen ik stage liep had ik helemaal geen vrijquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Stagairs zijn lui tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toen ik stage liep had ik helemaal geen vrijenkel zomer vakantie. zo tussen de twee verschillende stages in.. en dan maar precies 6 weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |