Aldus Silvia:quote:De zangeres Sylvia Night, die voor IJsland uitkomt tijdens het Eurovisie Songfestival, heeft de meiden van Treble in een persconferentie "sloeries" genoemd. Daarnaast zei ze in een IJslands televisieprogramma dat ze de meiden van Treble maar lelijk vindt. Treble vertegenwoordigt Nederland op het Eurovisie Songfestival.
"Nee, zij is een lekker ding", reageerde Caroline Hoffman van Treble verontwaardigd. Beide groepen zijn verwikkeld in een vete, die begon toen de Nederlandse groep voor een promotie-tournee in IJsland optrad. "Sylvia Night wilde daar met ons meespelen, maar we hebben het liedje stopgezet omdat zij totaal niet de juiste akkoorden speelde". Sindsdien is het ruzie tussen beide groepen. "Ach, het past wel bij haar", zegt Hoffman, terwijl ze haar tong uitsteekt. "Volgens mij vindt haar vriendje ons nogal leuk, vandaar".
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Pumatje het volgende:
mja met die treble zijn we bij voorbaat al kansloos![]()
beetje zitten trommelen met mompelgeluiden tegen zo´n hoogspektakel van een heumeuh zeker![]()
maargoed, alles beter dan Ali B
Je moet gewoon van te voren een goede act aanwijzen met een lied, geen voorronde meer en dan het geld wat je daarmee bespaart de act op toernee door Europa sturen voor optredens... op die manier maak je het voor acts aantrekkelijk om mee te doen want ze kunnen maanden toeren door Europa met het Songfestival als toetje... mijn voorkeur zoals al gemeld gaat uit naar The Sheer of Relax...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:17 schreef Michellee het volgende:
We moeten niet meer meedoen met het Songfestival, wat een neppe geldverspilling!!
Ik vraag me af of zo'n tour door Europa nu echt helpt voor het songfestival. Elk jaar zien we toch weer dat buurlanden op elkaar stemmen..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet gewoon van te voren een goede act aanwijzen met een lied, geen voorronde meer en dan het geld wat je daarmee bespaart de act op toernee door Europa sturen voor optredens... op die manier maak je het voor acts aantrekkelijk om mee te doen want ze kunnen maanden toeren door Europa met het Songfestival als toetje... mijn voorkeur zoals al gemeld gaat uit naar The Sheer of Relax...
tot op zekere hoogte wel maar je ziet ook dat er altijd 3,4 landen erin slagen om een inzending te sturen die uit heel Europa punten krijgt... het is de truc om die te selecteren.... en met een goede tour kun je veel publiciteit genereren... maar een goede act en nummer staan natuurlijk vooropquote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n tour door Europa nu echt helpt voor het songfestival. Elk jaar zien we toch weer dat buurlanden op elkaar stemmen..
Lordiquote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Lars_Lars het volgende:
Ach...ook al eindigd de IJslandse hoger......Het lijkt me vrij duidelijk wie er gaat winnen:
[afbeelding]
Finland![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Lars_Lars het volgende:
Ach...ook al eindigd de IJslandse hoger......Het lijkt me vrij duidelijk wie er gaat winnen:
[afbeelding]
Finland![]()
ja inderdaad viel mij ook tegen....ik denk dit is de meest bittere vorm van black metal of iets dergelijks, maar dit is gewoon hard rock....maar tochquote:Op zondag 14 mei 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lordiwel jammer dat ze een soft nummer hebben wat totaal niet bij hun uiterlijk past... ik zal het echte Songfestival-topic even kicken, want we gaan hier wel offtopic...
Treble is cool![]()
Finse GWAR ?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Lars_Lars het volgende:
[afbeelding]
Finland![]()
quote:
Sodeju, wat zijn dat voor gnomen?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Lars_Lars het volgende:
[afbeelding]
Finland![]()
Da's hun moeder.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:11 schreef Michellee het volgende:
Ik vind die 2 meiden wel ok, maar wat doet dat oude wijf tussen de 2 Treble leden?
nee, dit is het songfestival topicquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Voor het songfestival zelf was al een topic trouwens
Nieuw Format Songfestival deeltje wie zet NL voor lul?
Waarom heb je gewoon nog gelijk gekregen?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef Lars_Lars het volgende:
[afbeelding]
Finland![]()
quote:It took a while for the Icelandic audience to realize that Silvía Night was a fictional character and not just a crazy girl in search for attention. The actress, Ágústa Eva, is more often referred to as Silvía Night than with her real name.
..
The participants, not knowing that Silvia Night was actually there as a performed role and not as the actual person, mistook her behaviour for real.
..
The song didn't make it to the finals. Silvia, being true to her role, had some performances to indicate her 'regret'. She pretended to slap her boyfriend, and then 'threatened' to fall from a bridge. In addition she started yelling foul language and spitting at the journalists.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |