Als je echt een keelontsteking hebt kún je helemaal niet zingenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wel lullig als je op het moment supreme een keelontsteking hebt zeg
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
In spanje hebben ze het een keer gekoppeld aan "idols" de winnaares van het programma deed dan mee aan het songfestival...toen zijn ze best hoog ge-eindigd....
maarja. ze eindigen altijd hoog....
zouden ze hier ook moeten doen
behalve dat Rafaella in mei wel heel erg zwanger isquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
In spanje hebben ze het een keer gekoppeld aan "idols" de winnaares van het programma deed dan mee aan het songfestival...toen zijn ze best hoog ge-eindigd....
maarja. ze eindigen altijd hoog....
zouden ze hier ook moeten doen
Dat is gewoon de nieuwe moderne smoes. Zal voortaan gebruikt worden als je aan de verliezende kant bentquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wel lullig als je op het moment supreme een keelontsteking hebt zeg
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik zei dus... Ik vind eigenlijk Maud het leukst nu ik het voor de 2de keer heb gehoord.
Treble het minst leuk.
volgend jaar kan ze wel mee doenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve dat Rafaella in mei wel heel erg zwanger is![]()
of zou dat juist scoren
die kwamen ook niet uit idolsquote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar was Spanje toch al laatste met een soort van Las Ketchup-kloon
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
En daarvoor Rosa met Europe is leading a celebration
Paul is onwijs op dreef vanavondquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul: We hebben het geld hard nodig om Charles Groenenhuijsen af te betalen.![]()
Ik moet diep graven. Als ik me niet vergis was Beth niet de winnares van Idols maar wel de winnares van het liedje dat naar het songfestival mocht... maar ik weet het niet zeker..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar Beth is toch wel een favoriet van me, heb d'r CD zelfs.
Laat Treble maar winnen.
wat vind je leuk aan treble behalve dat ene meisje (of die ander, want ze lijken allemaal hetzelfde)?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel heel erg tussen Treble en Behave, want ondanks de stem van die gast is het wel een lekker nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |