ehm hij was 150 2e hands incl nieuwe hoes en bandquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:23 schreef Hammet het volgende:
Hier trouwens de Guitar Pro files, opgesplitst in 2 rar-bestanden.
Part01
Part02
Echt?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Stagg gitaren zuigen
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, laat ik het zo zeggen, ze zien er leuk uit maar behoren niet tot de topklasse, ook niet qua prijs trouwens. Zo te zien speel je zelf op een Fender Telecaster, dat is een goede gitaar. En een Gretsch ook. Persoonlijk prefereer ik trouwens Strats.
Ik was gemeen, of niet?quote:
ooit iemand gezien die begonnen is met gitaarspelen op en Fender Customshop ??quote:Op zondag 14 mei 2006 20:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
Lach maar, ooit zelf een goede Stagg gitaar gezien?
Ik wel, maar die heeft em gauw weggedaan en een Stagg gekocht...quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ooit iemand gezien die begonnen is met gitaarspelen op en Fender Customshop ??
Allicht, Fender is voor amateursquote:Op zondag 14 mei 2006 20:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wel, maar die heeft em gauw weggedaan en een Stagg gekocht...![]()
nou post eens een sampeltje danquote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef Jorikjet het volgende:
iets van 1.7 jaar, en het gaat me best goed af al zeg ik het zelfen heb geen les gehad
Dat is het allerbelangrijkste.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef samchestido het volgende:
Ik vond het een prachtige gitaar, en ook goed geluid.
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen toen ik 16,5 was ongeveer. Maar toen speelde ik eigenlijk heel weinig ben pas een jaar geleden echt serieus begonnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef imported_sphinx het volgende:
op welke leeftijd zijn jullie begonnen dan? ik was nog geen 11 toen ik met les begon geloof ik. ben na 2.5 jaar met les gekapt want ik vond het om de een of andere reden niet boeiend/nodig meer en in totaal speel ik nu dus al bijna 6 jaar geloof ik.![]()
en ook tvp enzo..
laat horen danquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Hammet het volgende:
Ik speel 3,5 jaar. Ik ben begonnen op mijn zestiende, zonder les oid. Ook nooit andere instrumenten bespeelt, dus ik moest alle muzikale kennis nog opdoen.
Dit ging allemaal prima, en heb ondertussen meer skills en kennis van muziektheorie dan veel gitaristen die al veel langer spelen (en les hebben !)
pimp-post
Sowieso leer ik dit niet op les, theorie. Of ik moet er echt om vragen maar theorie is saai dus nee laat maarquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Hammet het volgende:
Ik speel 3,5 jaar. Ik ben begonnen op mijn zestiende, zonder les oid. Ook nooit andere instrumenten bespeelt, dus ik moest alle muzikale kennis nog opdoen.
Dit ging allemaal prima, en heb ondertussen meer skills en kennis van muziektheorie dan veel gitaristen die al veel langer spelen (en les hebben !)
pimp-post
Bij mij zit zingen niet inbegrepen bij de lessenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef DuranK het volgende:
[..]
Sowieso leer ik dit niet op les, theorie. Of ik moet er echt om vragen maar theorie is saai dus nee laat maarNiet dat ik nix weet, maar ik ga er geen dure gitaar lessen aan verspillen
Maar ik schijn wel volgens mijn leraar een bovengemiddeld student te zijn
Ik was na 1 jaar les erg vooruit gegaan volgens hem
Ook ben ik na 1 jaar al gaan zingen bij hem en normaal gesproken is da bij de gemiddelde leerling na 2 jaar ofzo
![]()
Ik voel me stoer
Bij HEM. Hij heeft gewoon graag dat als je op een bepaald niveau bent je gaat zingen. Omdat je dan toch net iets meer te bieden hebt dan een normale gitarist. Maar hij is dan ook geen normale leraarquote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Bij mij zit zingen niet inbegrepen bij de lessenDat de meeste mensen gemiddeld na 2 jaar gaan zingen vind ik een beetje een rare statement
![]()
Same here, maar ik was net 16 ofzo..quote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Hammet het volgende:
Dit ging allemaal prima, en heb ondertussen meer skills dan veel gitaristen die al veel langer spelen (en les hebben !)
pimp-post
Ach, na 2 jaar kun je al best wat fijne dingen te voorschijn toveren hoor...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Even het volgende:
[..]
Same here, maar ik was net 16 ofzo..
Ik wil niet patseren ofzo maar ik hoor van iedereen als ik wat speel dat ik zeker al heel gitaar speel dan zeg ik 2 jaar en dan ist![]()
BTW die guitarpro files![]()
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ach, na 2 jaar kun je al best wat fijne dingen te voorschijn toveren hoor...
zal binnenkort weer eens wat opnemen, dus plaats ik hier maar een dingetje die ik tijdje geleden een keer heb opgenomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:09 schreef -Beer- het volgende:
[..]
nou post eens een sampeltje dan![]()
als je dat al niet gedaan hebt he![]()
goede keus!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:24 schreef VASND het volgende:
Ik heb zojuist een Epiphone Goth Explorer aangeschaft incl. case vor 250 euro.
Speel nog niet zo lang en moet het vooral nog van metallica e.d. hebben.
Dankjequote:Op maandag 15 mei 2006 10:47 schreef Desensitized het volgende:
Goed spul Blauwbaard!!
En welkom in ons topic!!
tja je moet er van houdenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Blauwbaard het volgende:
-knip-
Nee, geen samples wegens gebrek aan webspace, er is wel een zelfopgenomen DVD van ons eerste 'officiële' optreden, maar het geluid is ontzettend slecht, ik herken niet eens wat ik zelf speel als ik het naluister. We proberen vrijdag wat beter live samples te maken, die kan ik wel even ergens uploaden denk ikquote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Desensitized het volgende:
Staan er ook samples op?
Doet eerlijk gezegd pijn aan mijn ogen..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel eens een Dean Dimebag Tribute gitaar geval, die dingen zijn echt stoer!
De Dean Dime-O-Flame ML![]()
![]()
[afbeelding]
Robinquote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Blauwbaard het volgende:
--
Wat is jullie setlist nu eigenlijk voor 19 mei?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef Blauwbaard het volgende:
De planning voor vrijdag is:
Bite The Bullet
Walk
The Blood, The Sweat, The Tears
None But My Own
Roots, Bloody Roots
[Stemmen]
Pursuit Of Vikings
Bloodline
Fucking Hostile
Domination
Dat stemmen is om van DADGBE naar EADGBE te gaanquote:Op maandag 15 mei 2006 11:26 schreef guitarist.nl het volgende:
en wat nu als je na het eerste nummer al ontstemt bent ??
ok, kom je hem vanmiddag ophalen??quote:Op maandag 15 mei 2006 11:37 schreef Blauwbaard het volgende:
O wel een mooi ding, 470 incl. tweed case is ook niet duur!! ik koop hem!
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ok, kom je hem vanmiddag ophalen??
ik vind The Blood, The Sweat, The Tears mooierquote:Op maandag 15 mei 2006 12:08 schreef VASND het volgende:
Zeg, laat Walk er maar niet uit, dat nummer is mindstom-achtig.
Klopt, maarrr, op een of andere manier ligt Walk heel goed bij de band. Vind ik dan.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik vind The Blood, The Sweat, The Tears mooier
ik vind Fucking Hostile het meest bij de band liggen, maar The Blood, The Sweat, The Tears is gewoon mijn favorietquote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Klopt, maarrr, op een of andere manier ligt Walk heel goed bij de band. Vind ik dan.
Je hebt ze nog nooit gehoord/gezien?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik vind Fucking Hostile het meest bij de band liggen, maar The Blood, The Sweat, The Tears is gewoon mijn favoriet
Dat is heel het gitaristentopic tochquote:Op maandag 15 mei 2006 12:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik moet opeens denken aan een post van Hammet, een paar topics terug, over een heel geinig programmaatje, iets van MNS ofzo, dan kun je gewoon met elkaar...chatten heet dat toch? Van dat slappe geleuter uitwisselen dat alleen interessant is voor de mensen die er zelf aan meedoen?
Ja, interessante post was dat.![]()
Mooi ook wel ff keertje kunnen toch.quote:
Ja maar de topic reeks gaat al zo snel dus hou het gewoon OT of ga naar de SCquote:Op maandag 15 mei 2006 13:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Mooi ook wel ff keertje kunnen toch.
Het ging idd nergens over, maarja boeiend
cool nummerquote:Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Yay, tvp. Vanavond zal ik een opname van Opeth - Advent posten
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel eens een Dean Dimebag Tribute gitaar geval, die dingen zijn echt stoer!
De Dean Dime-O-Flame ML![]()
![]()
[afbeelding]
Die Flame is nog wel te doen, maar die tweede ziet er écht niet uitquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind deze vetter, maar of die ergens te koop is...
Eigenlijk mag je alleen op ML's spelen als je Darrell Abbott heet![]()
Nee hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
omfgquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
daarom is ie nog wel lelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef Verenjano het volgende:
Jullie snappen er ook niks van, het gaat om het woord trendkill
Ik ben eigenlijk bang van niet. Misschien een enkeling ergens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:50 schreef inkie1010 het volgende:
Zijn er hier ook klassiek-gitaristen?
Of Billy Gib(s)onsquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef Verenjano het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer! Ik speel zelf 14 jaar klassiek gitaar, en heb ook 2 jaar lichte muziek erbij gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang van niet. Misschien een enkeling ergens.
die Takamine EAN15cquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:52 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Jammer! Ik speel zelf 14 jaar klassiek gitaar, en heb ook 2 jaar lichte muziek erbij gedaan.
Dit zijn mijn gitaren:
Asturias Standard
[afbeelding]
en Takamine EAN15c
[afbeelding]
Lelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik wilde jullie mening een vragen over de Jackson Rhoads, maar dan de Roswell versie, de Roswell Rhoads dus.
[afbeelding]
Ik zelf vind hem ontzettend lelijk, ik vind de ronde lijnen echt niet om aan te zien,
wat is jullie mening hierover?
Vet moordwapenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:22 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik wilde jullie mening een vragen over de Jackson Rhoads, maar dan de Roswell versie, de Roswell Rhoads dus.
[afbeelding]
Ik zelf vind hem ontzettend lelijk, ik vind de ronde lijnen echt niet om aan te zien,
wat is jullie mening hierover?
Dan word ik toch liever dodelijk getroffen door een rondvliegende strat. Dan ga je nog in stijl...quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik geloof toch niet dat ik als puisterige puber zo'n wansmaak had.![]()
Die gitaar heeft me volledig blut gemaakt, maar wat een ontzettend fijne gitaar is dat zeg... Evenals de asturias trouwens, ook een heerlijke gitaar (en maakte me ook blut.. )quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
die Takamine EAN15c
zo 1 wil ik ooit ook nog wel
Hoeveel heeft die takamine je gekost?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Die gitaar heeft me volledig blut gemaakt, maar wat een ontzettend fijne gitaar is dat zeg... Evenals de asturias trouwens, ook een heerlijke gitaar (en maakte me ook blut.. )
Damn..quote:
Kun je wel de rest van je leven plezier van hebben...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Damn..
ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede akoestische maar dit is toch wel wat veel....
Tsja, maar t geld heb ik simpelweg niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je wel de rest van je leven plezier van hebben...
Hier spreekt de verzamelaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb dat -weliswaar electrisch- toch maar gedaan... Met het idee dat ik er nog lang van kan blijven genieten. Gewoon helemaal gekgespaard en gekocht wat ik wilde. Bovendien is een goede gitaar over 40 jaar minstens het dubbele waard, dus dat maakt het een leuke investering!
Maar toch vind ik het veel geld, voor een electrische vind ik het wat minder duur maar 1750 voor een acoustischequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb dat -weliswaar electrisch- toch maar gedaan... Met het idee dat ik er nog lang van kan blijven genieten. Gewoon helemaal gekgespaard en gekocht wat ik wilde. Bovendien is een goede gitaar over 40 jaar minstens het dubbele waard, dus dat maakt het een leuke investering!
De gitaarleraar van een vriend van me heeft een akoestische gitaar die nieuw ca. 5000e kost. Hij had m wel 2e hands, maar zal er nog veel hebben neergelegd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:10 schreef Even het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het veel geld, voor een electrische vind ik het wat minder duur maar 1750 voor een acoustischeIk denk niet dat die over 20 jaar opeen 3500 euro waard is...
Ja dat dacht ik eerst ook maar het is niet echt irritant ofzo. vind ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:31 schreef Svyatagor het volgende:
Mooi inderdaad!
alleen is die Takamine een klein beetje vals imo![]()
Ga je het op elke pagina zetten ofzo? Zet het gewoon in je signature, dit is namelijk tamelijk irritant.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:39 schreef Desensitized het volgende:
Weer even onder de aandacht brengen
[TK] Marshall 100 HDFX top [100 watt]
Wat mooi Inkiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef inkie1010 het volgende:
Hier 2 opnames die ik gemaakt heb met beide gitaren
Takamine, Lenno van Sacksioni
Asturias, Sons de Carrilhoes van Joao Pernambuco
Nooit van zn lang zal ze leven dat ik zo'n gitaar koopquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
De gitaarleraar van een vriend van me heeft een akoestische gitaar die nieuw ca. 5000e kost. Hij had m wel 2e hands, maar zal er nog veel hebben neergelegd...
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:14 schreef inkie1010 het volgende:
Hier 2 opnames die ik gemaakt heb met beide gitaren
Takamine, Lenno van Sacksioni
Asturias, Sons de Carrilhoes van Joao Pernambuco
Klopt, hij is niet helemaal zuiver, komt omdat de gitaar daar ook in D-groot staat, enne net nieuwe snaren, en stemmen blijft lastigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:31 schreef Svyatagor het volgende:
Mooi inderdaad!
alleen is die Takamine een klein beetje vals imo![]()
just checkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef Jorikjet het volgende:
ja, en bij de gitaar winkel!
Muziekwinkel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:57 schreef sanderp het volgende:
whoops, probleem, vandaag voor het eerste nieuwe snaren op het ding gezet (ze werden wel erg vals) en direct de hoge e snaar aan gort geholpen. ik = noob
kan iemand me alstjeblieft vertellen dat die dingen ook los te koop zijn? en zo ja waar?
Ach ik heb al 2 keer nadat ik de dunne e snaar er op heb gelegt em meteen weer geslooptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:57 schreef sanderp het volgende:
whoops, probleem, vandaag voor het eerste nieuwe snaren op het ding gezet (ze werden wel erg vals) en direct de hoge e snaar aan gort geholpen. ik = noob
kan iemand me alstjeblieft vertellen dat die dingen ook los te koop zijn? en zo ja waar?
Ik vind Teenage Tendencies de leukste. Maar het is niet zo echt mijn muziek. Teveel van nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Best Shot
Teenage Tendencies
2 nieuwe opnames online
Geluisterd, maar geen commentaarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Best Shot
Teenage Tendencies
2 nieuwe opnames online
Best Shot is duidelijk geïnspireerd door de Arctic Monkeys neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Best Shot
Teenage Tendencies
2 nieuwe opnames online
Nou zijn er natuurlijk ook nog mensen die een muziekinstrument niet kopen als investering voor hun oude dagquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:10 schreef Even het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het veel geld, voor een electrische vind ik het wat minder duur maar 1750 voor een acoustischeIk denk niet dat die over 20 jaar opeen 3500 euro waard is...
"e:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Geluisterd, maar geen commentaar
Dude, die ibanez gitaar hangt wel extréém laag, krijg je dan geen last van je polsen ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:29 schreef Desensitized het volgende:
Voor foto's van ons, alleen wel zonder bassist
Moi=Eibert, met FBI shirt aan. En nee, foto's worden niet groter als je klikt
http://www.annerenze.nl/page6.html
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt, en nee hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:39 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dude, die ibanez gitaar hangt wel extréém laag, krijg je dan geen last van je polsen ofzo?
Ik had het natuurlijk wel over je linkerpolsquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:48 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de eerste die dat zegt, en nee hoor
Heb op de foto's wel een verbandje om, maar dat is van een recente kneuzing.
Als je trouwens op mijn eerste/bovenste foto klikt krijg je mijn aparte paginaatje met wat grotere foto's en informatie, maar moet nog upgedate worden, is gisteren net online gegooid
Oei begin er toch niet aan die gitaar linkshandig te zetten.. dat is imho grote onzin.. Ik ben zelf ook links maar zooo blij dat ik gewoon " rechts " speel, want als je het linkshandig aanleert dan maak je het jezelf erg moeilijk. Waarom? Je kan nooit zomaar ff op iemand anders gitaar spelen, een goede linkshandige gitaar is veel duurder, en ik twijfel ook of het nou echt uitmaakt.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:54 schreef MMUFC het volgende:
Misschien dat het ergens al behandeld is(sorry dan..) maar waar kan ik wat eenvoudige (gratis) lessen vinden waarmee ik kan kijken of ik het leuk en makkelijk genoeg vind om te gaan lessen.
Owja op de vraag hoe lang ik al gitaar speel. Gister heeft een vriend van me snaren op linkshandig gezet op een geleende gitaar. Dus sinds gister..
Oke, drop d gaat dan nog wel. Maar jij hebt t zo laag dat je de snaren beter van bovenaf kan frettenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:57 schreef Desensitized het volgende:
Oh, hehe, nee ook niet hoorGebruik die gitaar voor het "doelloze" Drop D ragwerk, dus valt mee. De Epiphone LP heb ik iets hoger hangen zodat ik de akkoorden wel beter kan pakken.
Nou ik heb er eentje die laat mn gitaar standaard op mn knieen hand hangenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:19 schreef Desensitized het volgende:
Haha, ja bijna wel. Maar speelt erg lekker zo vind ik.
Was ook een hel om een goede strap te vinden die laag genoeg hing. Daarom zelf maar twee gemaakt van een stel oude autogordels
Ja dat bedoelde ik, het is zo'n systeem waarbij je je band door een ander stukje band moet doen nogal wazig systeem, maar het werkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Desensitized het volgende:Zo moet het!
Welke strap is dat?? Maar ingekort? Je kunt hem gewoon verstellen toch??
Ik heb er gewoon gaten in gerost, kan ik hem in stapjes beetje hoger of lager hangen, maar een strap uit de winkel zit zo'n gesp gevaal aan toch?
Ik kan hem zelfs ook nog een beetje lager hangen
friesland de gekstequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:19 schreef Desensitized het volgende:
Haha, ja bijna wel. Maar speelt erg lekker zo vind ik.
Was ook een hel om een goede strap te vinden die laag genoeg hing. Daarom zelf maar twee gemaakt van een stel oude autogordels
ik heb een vintage brug/tremelo volgens de plaatjes uit de rockinger catalogus. kan kloppen opzich, want volgens mij is het een 57 kopiequote:Op maandag 15 mei 2006 11:18 schreef Jorikjet het volgende:
ow ik heb trouwens hele andere brugzadeltjes dan de nieuwere strats viel me laatst op, aanschouw
http://www.swoos.com/dump/uploads/IMG%20003%20(Small).jpg
Wanneer speel je in DOCX ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:51 schreef guitarist.nl het volgende:
het is erg leuk om te spelen, lekker simpel
en toen ik best shot schreef had ik nog nooit van de arctic monkeys gehoord
Nee, pas 2 1/2 maand denk ik. Veel verder dan wat pielen en powerchords kom ik dus nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:19 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Heeee!! Jij ook aan het gitaren!!!(of deed je dat al?)
Nee, die zijn niet origineelquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Speelt Santana op EMGs?
RPSquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:44 schreef Hammet het volgende:
Mwah, wat voor elementen er ook inzitten, ik vind RPS altijd wel mooi hoor.
In ieder geval mooi genoeg om cadeau te krijgen
Die zijn zo solid als het maar zijn kan. Met een welgemikte mep kun je er een doorsnee Neanderthaler mee vellen, schat ik zo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:44 schreef imported_sphinx het volgende:
zijn Les Pauls nou hol van binnen of solid body?ik heb van verschillende bronnen tegenstrijdige informatie verkregen namelijk.
![]()
Ik heb een 15 wat Spider versterker is voor thuis best goed denk ik, hij kost ¤159.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef inkie1010 het volgende:
Iemand hier een goeie tip voor een versterker voor mijn Takamine EAN15c? Het is vooral voor thuisgebruik dus zoveel power hoeft ie niet te hebbenMaar mijn ouwe philips soundbox is stuk, dus ik zoek eigenlijk een klein niet al te duur redelijk versterkertje.
Dat is een versterker voor een elektrische gitaar, en hij zoekt er een voor z'n akoestischequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Ik heb een 15 wat Spider versterker is voor thuis best goed denk ik, hij kost ¤159.
klein foutjequote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat is een versterker voor een elektrische gitaar, en hij zij zoekt er een voor z'n akoestische.
ooohja dan snap ik utquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat is een versterker voor een elektrische gitaar, en hij zoekt er een voor z'n akoestische.
Ik heb geen flauw idee trouwens, ik heb geen verstand van akoestische versterkers.
@imported sphinx: Les Pauls zijn solid bodies inderdaad. Volgens mij heeft alleen de Supreme eengedeeltelijk uitgefreesde body. Deze is namelijk nog dikker, en zonder die airpockets is ie echt onmogelijk zwaar
Tsss. Uitgefreesde bodies zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat is een versterker voor een elektrische gitaar, en hij zoekt er een voor z'n akoestische.
Ik heb geen flauw idee trouwens, ik heb geen verstand van akoestische versterkers.
@imported sphinx: Les Pauls zijn solid bodies inderdaad. Volgens mij heeft alleen de Supreme eengedeeltelijk uitgefreesde body. Deze is namelijk nog dikker, en zonder die airpockets is ie echt onmogelijk zwaar
onzin!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:56 schreef inkie1010 het volgende:
Ik speel meestal gitaar met kleren aan anders plakt het zo.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:56 schreef inkie1010 het volgende:
Ik speel meestal gitaar met kleren aan anders plakt het zo.
Dat model heb ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:41 schreef guitarist.nl het volgende:
vind ik deze mooier
[afbeelding]
zal ook wel door de p90's komen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:44 schreef Hammet het volgende:
Mwah, wat voor elementen er ook inzitten, ik vind PRS altijd wel mooi hoor.
In ieder geval mooi genoeg om cadeau te krijgen
Hoe en vooral waarom?quote:
Het ging per ongeluk..quote:
Ik ken dit alleen toen vloog er dus iets bij de input van mijn versterker eruit. Dat ding moeten open draaienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Het ging per ongeluk.... Ik trok me snoer uit me gitaar, mischien met iets teveel geweld.. maar daardoor vloeg er een schroef af die ik er niet meer op krijg.. Nu krijg ik me snoer dus niet meer in me gitaar.
*Schroevendraaier... check.
![]()
mee eens!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef -Dries- het volgende:
Die MTV reclames waarin ze een gitaar slopen zijn niet lieev![]()
Townshendquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:05 schreef sanderp het volgende:
[..]
mee eens!
trouwens, wisten jullie dat gitaar sloper bij uitstek Pete Townshend veel van z'n gitaren achteraf weer liet fixen?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Townshend![]()
Mijn broer heeft zijn signature SG, ben ik stikjaloers op!
[afbeelding]
Die AER dingen zijn wel heel erg okay. Maar niet echt goedkoop geloof ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef inkie1010 het volgende:
Iemand hier een goeie tip voor een versterker voor mijn Takamine EAN15c? Het is vooral voor thuisgebruik dus zoveel power hoeft ie niet te hebbenMaar mijn ouwe philips soundbox is stuk, dus ik zoek eigenlijk een klein niet al te duur redelijk versterkertje.
Heb je die guitar pro archive al gecheckt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef Even het volgende:
Ik zoek de tab/guitarpro van Time Stood Still van Bad English.. Heel vet nummer met geweldige acoustische solo's (vind ik) Maar ik heb gezocht en gezocht en gezocht maar ik kan niks vinden en ik word er gek van.. Kan alleen de akoorden vinden, maar het gaat mij juist om de solo's..
Kan iemand me (weer) uit de brand helpen ?!![]()
Ik weet er de naam niet precies voor, maar als je het indrukt 'ontspan' je de snaren waardoor de tonen lager klinken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef redmar3000 het volgende:
Hoi,
Ik ben na een half jaartje gitaarspelen wel uitgekeken op mijn acoustisch dingetje. Het is een hele simpele, overgekocht van een vriend die hem een jaartje of 6-7 geleden gekocht heeft als lesgitaar.
Het slechte geluid is ook erg ontmoedigend om er erg veel op te spelen.
De oplossing:
[afbeelding]
Ik heb gelezen dat dit als eerste electrische gitaar een best aardig dingetje is, dus dat zit wel snor denk ik.
En dan nu: de noob vraag van de week:
Wat is toch die staaf op electrische gitaren?
[afbeelding]
B.v.d.
Aaah! Frank Rich! Daar ben ik ook mee begonnen, deel 1 2 en 3. Die richten je trouwens wel de klassieke kant op, met noten lezen etc.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:24 schreef MMUFC het volgende:
Gister een stemapparaatje gehaald en zo'n lesboek van Frank Reich(ofzo) was volgens de verkoper niet te duur en goed, en ook vaak gebruikt door gitaarleraren. Zal vanavond eens wat aan pielen..
Ik denk dat het ook wel een leuk iets is om mee te beginnen maar ik zie wel en misschien ga ik dan toch de tab-blatuur kant opquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Aaah! Frank Rich! Daar ben ik ook mee begonnen, deel 1 2 en 3. Die richten je trouwens wel de klassieke kant op, met noten lezen etc.
Ja daar staat ie niet inquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Heb je die guitar pro archive al gecheckt?
Het fretboard donker kleuren (dit is van voor het kleuren). (niet van mij, google'tjequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Desensitized het volgende:
Ja, dat is mijn zelfgemaakt cabinetje.
En wat is er met die Ibanez gebeurd??
Vroeg ik me ook net af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:14 schreef Hammet het volgende:
Waarom zou je zo hoog willen spelen op een akoestische? Zeker als beginner is dat echt nergens voor nodig?
nog maar 21 berichtjes!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:58 schreef Desensitized het volgende:
Ik wil ook eens een topic openen, zijn we bijna op de 7??
En bedankt voor de wallpapers![]()
Geen oplossing, en dat zit meer schaamhaar dan snor!quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:40 schreef redmar3000 het volgende:
Hoi,
De oplossing:
[afbeelding]
Ik heb gelezen dat dit als eerste electrische gitaar een best aardig dingetje is, dus dat zit wel snor denk ik.
ik doe altijd mn eigen:)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:01 schreef guitarist.nl het volgende:
moet iemand nog mooie wallpapers hebben ?
http://www.webstrings.com/guitar_wallpaper.html
Precies, gewoon trots zijn op wat je hebt!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ik doe altijd mn eigen:)
[afbeelding]
die dus, of die uit mn avatar (maar dan groot ja
squierquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, gewoon trots zijn op wat je hebt!
[afbeelding]
Ja, inderdaad, een squier die gehakt maakt van iedere willekeurige Amerikaan.quote:
Leuk, ik ben benieuwd!quote:
Ik geok van eerder...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:41 schreef Jorikjet het volgende:
is het trouwens live of heb je het eerder opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |