Dit is wel vetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:50 schreef Desensitized het volgende:
Weer een opknap update:
Body geheel glad geschuurd. Headstock ook kaal en al afgelakt, we zouden hem eerst ook rood doen, maar vind blank hout toch mooier
Foto's [ben ik niet op de foto, is mijn slaafje]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tof! God wat lijkt me zo'n multieffect ding toch eigenlijk wel handig. Mijn oldschool-pedalboard is zo ontiegelijk lomp!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Funkdude het volgende:
Woei, een Line 6 pod xt + Fbv shortboard gekocht. 2dehands for the win!![]()
[afbeelding]
Nu maar ergens een midi to usb kastje vandaan halen. Dit ding heeft nog de alleerste firmware, en die wil niet updaten over usbNa firmware update kan gelukkig alles over usb
Jep, ik ben nu ook al een tijd met een Aria Pro II strat bezig. Ik heb m nu helemaal kaal, moet alleen nog even iets bij schuren. Ik weet alleen nog steeds niet welke kleur ik m nu wil, iig wel een coole vintage kleur (lake placid blue ofzo), en dan ga ik m ook nog een beetje relicenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dit is wel vet
ik wil ooit ook nog wel een opknapper kopen
en dan lekker dun overspuiten en lakken, zodat hij er vintage uitgaat zien
en een fender decal op de headstock en klaar is kees![]()
Het ligt aan jou. Qua grootte is het gewoon een akoestische gitaar. Niet groter, wel iets zwaarder dan dat natuurlijk (elementen, electronica, etc.).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn al die dingen gewoon heel erg lomp?
Uhm mega upload ofzo want ik wil ze wel heel graag hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Hammet het volgende:
Ok, dat bestand met 49.000 guitar pro files is zo'n 112mb. Iemand een idee waar ik dat kan uploaden?
Zoals ik al zei: www.yousendit.com is heel handig. Alleen uploaden kan even duren, afhankelijk van je Internetverbinding...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je hem in tweeën deelt met Winrar kan je die bestanden op www.rapidshare.de zetten. Ik heb ook wel interesse in die meuk, ook al zullen het niet de meest recente tabs zijn.
Die dingen zijn vet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:12 schreef sXe het volgende:
[..]
Tof! God wat lijkt me zo'n multieffect ding toch eigenlijk wel handig. Mijn oldschool-pedalboard is zo ontiegelijk lomp!
ik gebruik Adobe Audition, kun je verschillende lagen over elkaar openemen en bewerken. heel handig programmatje, je moet alleen ergens een download ervan vinden want het kost 300 euro ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 11:14 schreef Desensitized het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens op? Ik druk de line out vand e amp gewoon in de line-in van de PC en dan met de WIndows geluidsrecorder
Klinkt best kut...
Click here to listen Ebut---Intro-riff-7352
Heb geen zin om zo'n duur Line 6 geval te kopen. Is wel vet, maar geen geld voorErgens nog leuke [gratis/betaalbare, liefst gratis
] programma's??
Help
Directe link werkt niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:39 schreef -Dries- het volgende:
http://www.keymusic.com/details.asp?prodid=34389&taal=0
Is dit een goede koop? Ben hem van plan aan te schaffen na 2 jaar akoestisch gespeeld te hebben.
Hij schuift het E-akkoord gewoon een paar vakjes op telkens. Greep blijft hetzelfde, als ik me niet vergis.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef samchestido het volgende:
kan iemand mij vertellen welke akkoorden de volgende man speelt (het eerste akkoord is e groot, dat weet ik):
http://www.leergitaarspelen.com/media/bb-Introspaans.wmv
Vreemd, iig het is een Epiphone Les Paul std HS voor 469 euroquote:
kom maar op msnquote:Op zondag 14 mei 2006 12:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik gebruik Adobe Audition, kun je verschillende lagen over elkaar openemen en bewerken. heel handig programmatje, je moet alleen ergens een download ervan vinden want het kost 300 euro ofzo![]()
Ik heb m ook, het is een prima koop.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vreemd, iig het is een Epiphone Les Paul std HS voor 469 euro
Features
* Classic Les Paul design
* chrome humbuckers
* Mahogany body
* Carved maple top
* Rosewood fingerboard
* Cream body and fretboard binding
* Chrome hardware
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:23 schreef Hammet het volgende:
Hier trouwens de Guitar Pro files, opgesplitst in 2 rar-bestanden.
Part01
Part02
ow ik bedoelde dus, als je hem moest hebben, maar je hebt hem alquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:37 schreef Jorikjet het volgende:
zondag ben ik jarig trouwens, en word ik 19!
Ik heb een Guitarport en die gebruik ik icm KRISTAL, een gratis recorder die gebruik maakt van ASIO.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:14 schreef Desensitized het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens op? Ik druk de line out vand e amp gewoon in de line-in van de PC en dan met de WIndows geluidsrecorder
Klinkt best kut...
Click here to listen Ebut---Intro-riff-7352
Heb geen zin om zo'n duur Line 6 geval te kopen. Is wel vet, maar geen geld voorErgens nog leuke [gratis/betaalbare, liefst gratis
] programma's??
Help
Ik wil zo'n guitarport ook gaan aanschaffen, in the near future... ze stonden een tijdje geleden in overvloede te koop op marktplaats, maar nu helemaal niet meer!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb een Guitarport en die gebruik ik icm KRISTAL, een gratis recorder die gebruik maakt van ASIO.
De guitarport is z'n geld wel waard, imo... Je krijgt een hele zooi aan toffe versterkers (en doordat alle versterkers weer tigtig instellingen hebben, zijn de mogelijkheden eindeloos) en een serie aan stomp-boxes en reverb/delay-effecten.
Vergelijkbaar met de PodXT, maar dan worden de effecten door jouw computer berekend...
quote:
Bedanktquote:Op zondag 14 mei 2006 15:23 schreef Hammet het volgende:
Hier trouwens de Guitar Pro files, opgesplitst in 2 rar-bestanden.
Part01
Part02
Gisteren heb ik de mijne ook maar geïnstalleerd op mijn laptop. Mobiele studio's zijn okayquote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef RemCOW het volgende:
Zo'n Guitarport klinkt wel erg handig! Alleen moet ik maar eerst wat centjes hebben..
zelfbedacht zelfbedachtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nieuw werkwoordik gitaar, hij gitaart, wij gitaren
![]()
Hier nog iemand, voor van de zomer wel fijn: Ik trakteer mezelf wel als ik klaar ben met dit studiejaar (en mijn belastinggeld terug hebquote:Op zondag 14 mei 2006 19:04 schreef RemCOW het volgende:
Zo'n Guitarport klinkt wel erg handig! Alleen moet ik maar eerst wat centjes hebben..
ik heb nog wel een stag stalen snaren gitaar voor jequote:Op zondag 14 mei 2006 19:41 schreef Hammet het volgende:
Mijn verlanglijst (in volgorde van waarschijnlijke aankoop):
akoestische gitaar
buizenversterker (Marshall JCM2000 of Fender HotRod)
fatsoenlijke opname-troep (mengpaneeltje + microfoontje bijvoorbeel)
Fender Strat of Tele
en nog meer
Voorlopig is alleen die akoestische gitaar haalbaar. De rest moet nog wel heel lang wachten :[.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |