kun je pride & joy al ??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef Jorikjet het volgende:
a l l e s
dat kan die al dat vertelt hij me netquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef maniack28 het volgende:
Als je alles kunt spelen.. speel dan Hatbreder van Children of Bodom maar eens
speel dan Metallica - Harvester of Sorrow maar eens 2x zo snel achterwaartsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:07 schreef Jorikjet het volgende:
a l l e s
voor jou maak ik wel ff een plekje op guitarist.nlquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ok, ik zal binnenkort alles opnemen! waar kan ik het uploaden?
puikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:13 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ok, ik zal binnenkort alles opnemen! waar kan ik het uploaden?
voor alles heb je vast veel ruimte nodig..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
voor jou maak ik wel ff een plekje op guitarist.nl
2x zo snel achterstevoren? zoals i_s al zeiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:23 schreef Jorikjet het volgende:
anders speel ik het wel extra snel in, zodat het bestand kleiner wordt?
LOL. Ik ken het probleem, ik heb de ad30vt. Ik heb 1 geprogrammeerd (CH1), voor de rest is het meestal op US HIgain. Ik vind de clean kanalen niet erg mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, en na anderhalf jaar snap ik nog niet hoe dat kreng echt werkt. Mooi geluid eruit krijgen is nog een vak apart. Het kan, maar je moet er veel moeite voor doen.
Doe mij die maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Hammet het volgende:
Nu Mysongbook.com z'n tabs van t net heeft gehaald: ik heb hier nog een RARbestand met de complete verzameling guitar pro files van mysongbook.com. Het is een vrij oud archief (ik dacht januari 2005), maar er zijn toch nog genoeg nummers te vinden
Het zijn dik 49.000 bestanden. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
heet ik nu ineens i_s ? ik had ook een logischere naam moeten bedenkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
2x zo snel achterstevoren? zoals i_s al zei
Ik heb dezelfde. Ik vind volgens mij de Black, erg mooi. Krijg je zo'n vet CCR geluidjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef RemCOW het volgende:
[..]
LOL. Ik ken het probleem, ik heb de ad30vt. Ik heb 1 geprogrammeerd (CH1), voor de rest is het meestal op US HIgain. Ik vind de clean kanalen niet erg mooi.
Heb je die presets nou trouwens nodig om je geluid te veranderen? Of kan je met manaul mode hetzelfde voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef RemCOW het volgende:
[..]
LOL. Ik ken het probleem, ik heb de ad30vt. Ik heb 1 geprogrammeerd (CH1), voor de rest is het meestal op US HIgain. Ik vind de clean kanalen niet erg mooi.
ik gebruikte op die ad50vt alleen reverb of tremeloquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde. Ik vind volgens mij de Black, erg mooi. Krijg je zo'n vet CCR geluidjeEn nog wat met die knoppen draaien tot je lekker klinkend geluid heb. Effecten gebruik ik vrijwel nooit.
Een beetje gitarist kan alles van zo'n suffe band als CoB wel spelen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef maniack28 het volgende:
Als je alles kunt spelen.. speel dan Hatbreder van Children of Bodom maar eens
Waar natuurlijk wel een kern van waarheid in schuilt maar nog veel dommer en kortzichtiger is het om CoB dan maar direct als technisch hoogstaande muziek te gaan beschouwen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van CoB, maar vooral de oude meuk is technisch gezien veel beter dan de meeste metalbands (die meer aanzien hebben). Om te zeggen dat "een beetje gitarist" dat kan spelen is... kortzichtig en dom.
Kom op man, wat een grap. Het ligt naar mijn mening eerder in het gebied 'feit' dan 'beschouwing' (...en het gebied 'tr00 metalfan vs argh-een-mainstreamband'). Sweepen en shredden is nogal hoogstaand, ja. Vergelijk het spel van de gemiddelde gitarist maar eens met de meuk van Something Wild ofzo. Dat het voor sommige metalgitaristen niet moeilijk is betekent niet dat het niet hoogstaand is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waar natuurlijk wel een kern van waarheid in schuilt maar nog veel dommer en kortzichtiger is het om CoB dan maar direct als technisch hoogstaande muziek te gaan beschouwen.
Ja leuk en tof, naar mijn mening is jouw mening een grap. Daarbij bestaat de gemiddelde gitarist niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Kom op man, wat een grap. Het ligt naar mijn mening eerder in het gebied 'feit' dan 'beschouwing' (...en het gebied 'tr00 metalfan vs argh-een-mainstreamband'). Sweepen en shredden is nogal hoogstaand, ja. Vergelijk het spel van de gemiddelde gitarist maar eens met de meuk van Something Wild ofzo. Dat het voor sommige metalgitaristen niet moeilijk is betekent niet dat het niet hoogstaand is.
En dat is dan de post van iemand die in het Gothic metal topic over bands als Sonata Arctica post.quote:
Danku! Is ook erg leuk om weer iets moois van te makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Kom op man, wat een grap. Het ligt naar mijn mening eerder in het gebied 'feit' dan 'beschouwing' (...en het gebied 'tr00 metalfan vs argh-een-mainstreamband'). Sweepen en shredden is nogal hoogstaand, ja. Vergelijk het spel van de gemiddelde gitarist maar eens met de meuk van Something Wild ofzo. Dat het voor sommige metalgitaristen niet moeilijk is betekent niet dat het niet hoogstaand is.
En leuk project, Desensitized![]()
Zoek je er een? En wat voor ongeveer? Heb nog wel een Ibanez Slam Punk liggen, de SP5.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef DuranK het volgende:
Ik heb weer iets opgenomen. Is niet altijd even goed enne, ik heb niet echt een distortion pedaal dus met mijn teen bedien ik de knop op de versterkerDaardoor komt de distortion eigenlijk telkens iets te vroeg
![]()
http://media.putfile.com/Ten-years-gone-86
Oef, ik heb maar 50 mb webspace. Wat zou kunnen is www.yousendit.com, maar dan moet je wel geduld hebben met uploaden!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Hammet het volgende:
Ok, dat bestand met 49.000 guitar pro files is zo'n 112mb. Iemand een idee waar ik dat kan uploaden?
vette jazzer? vertel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oef, ik heb maar 50 mb webspace. Wat zou kunnen is www.yousendit.com, maar dan moet je wel geduld hebben met uploaden!
Oh ja, vandaag een vette Jazzer gekocht, morgen foto's!!!
Anders stuur je hem mij via msnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Hammet het volgende:
Ok, dat bestand met 49.000 guitar pro files is zo'n 112mb. Iemand een idee waar ik dat kan uploaden?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:30 schreef Hammet het volgende:
Stiekem alweer een tijdje op zoek naar een Jazzer: De Cort uit het vorige topic viel fiks tegen! Uiteindelijk uitgekomen bij Good-Old-Samick. Mooie Jazzer met dito sound. Verbazingwekkend lage actie, geluid niet te "neuzig", gewoon mooi jazzy.quote:
ligt het nou aan mij of zijn al die dingen gewoon heel erg lomp?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Stiekem alweer een tijdje op zoek naar een Jazzer: De Cort uit het vorige topic viel fiks tegen! Uiteindelijk uitgekomen bij Good-Old-Samick. Mooie Jazzer met dito sound. Verbazingwekkend lage actie, geluid niet te "neuzig", gewoon mooi jazzy.
[afbeelding]
Het woord wat je zoekt is "groot"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of zijn al die dingen gewoon heel erg lomp?
ja dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het woord wat je zoekt is "groot".
gegeven dat een ES-335 minder weegt dan bijv. een Les Paul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |