Mooie foto van Djenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:14 schreef Anitra het volgende:
Wat veel foto's van heel veel lieve kindjes
hier weer eens een spam van deze kant
Djen krijg je niet snel meer voor de camera, maar deze vind ik wel heel mooi]
Djulian wil op hakken lopen]
Djulian vind de camera niet altijd leuk]
Speciaal voor Liamik had een kast opgeruimd waar de shrek-oortjes uitkwamen, Djulian wil nu de hele tijd die oortjes op
]
Djulian aan het ijs]
papa is jou ijsje ook lekker?]
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:29 schreef m@x het volgende:
Kai (van een tijdje terug):
[afbeelding]
Djulian:
[afbeelding]
Belaan, heb jij er nog eentje van Liam die in dit rijtje past?
Voordat ik met de eer strijk, dat was manliefquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef jessie het volgende:
Fuente wat prachtig dat je hebt vast kunnen leggen dat ze dat bloempje plukte
Tja ik weet toevallig dat Mike op 50 cm afstand staat (ik heb de foto gemaakt). Ennuh Emma kan al behoorlijk goed staan. Maar toegegeven als ik een ander kindje zo zou zien staan zou ik ook even fronsen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Emma mooie meid ( mijn hart sloeg wel even [aar keer over ik vind het persoonlijk onverantwoord)
volgens mij heb ik die dan gemistquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:46 schreef Jelief het volgende:
[..]
Tja ik weet toevallig dat Mike op 50 cm afstand staat (ik heb de foto gemaakt). Ennuh Emma kan al behoorlijk goed staan. Maar toegegeven als ik een ander kindje zo zou zien staan zou ik ook even fronsen.
Had je die foto op de kast al gezien? zelfde verhaal...
ben niet boos trouwens, wilde het wel even uitleggen
Ik hou ook meestal mijn hart vast met dat soort acties maarja hij is haar papa en kan ook wel inschatten wat wel en niet kan, het is nu al een kwestie van een beetje loslatenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die dan gemistmaar ik vind die dingen echt doodeng, misschien ben ik wel weer TE voorzichtig
en zoals je zegt jij weet hoe de situatie was dus
![]()
Ja, Myrthe is leuk, een heel lief fijn koppie. En netjesquote:Op zondag 21 mei 2006 07:46 schreef Belana het volgende:
Leuk om Mythe eens ff goed van dichtbij te zien, wat een schatje zeg
Hennes en Mauritsquote:Op zondag 21 mei 2006 10:41 schreef Fuente het volgende:
Faja, wat een geweldige jurk heeft Morgaine aan![]()
! (waar komtie vandaag
?)
Tot maatje 86 vond ik dat er idd leuke kleding was te krijgen, daarna wordt het flink zoekenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:01 schreef pinquit het volgende:lief is ie he?
broekje is van de zeeman![]()
ik hou van die winkel
ik zag het fuente, vandaar ook mijn sigquote:Op zondag 21 mei 2006 16:41 schreef Fuente het volgende:
Max wat een heerlijk ukje ben je, en die ene foto in het midden ongeveer (hoe duidelijk) is het net of hij een zoen wil geven
![]()
![]()
Zat me ook net te bedenken waarom ik dat gevoel heb. Komt denk ik door de vele schattige baby-fotootjes die ik heb gezien van kindjes met downsyndroom. En dat rechteroogje wat zo naar binnentrekt en de plooitjes onder zijn ogen en die kleine lipjes. Ook heeft hij iets van die sereniteit over zich heen die ik bij alle andere kindjes met down heb gezien (foto of irl).quote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef pinquit het volgende:
ja soms lijkt het net he?? af en toe staan zn oogjes op zo'n manier.. kweeniemaar het is niet zo als het goed is! of we hebben het nog niet ontdekt
Parkpopquote:Op zondag 21 mei 2006 17:27 schreef pinquit het volgende:uiteraard geen belediging
en niet alleen omdat ik weet wie het vraagt, kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo'n vraag als belediging zou kunnen opvatten!
![]()
en jep die foto is geloof ik op parkpop ofzo gemaakt![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
die van mij fotografeer ik even niet, die is te lelijk
Tuurlijk was die meequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:47 schreef lady-wrb het volgende:
we? was qltel ook mee?
Hoezo staat die niet op de foto?quote:
nou ja, ehm. ik verwachtte gewoon een foto van hun samen.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef bixister het volgende:
en christan, stoer man, in De Echte Thalys gezeten!! ging ie hard?
quote:
Hou je dat ook voor je zelf in de gaten.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Benthe heeft de waterpokken! Ondanks de pukkels heeft ze er bijna geen last van. En is nog altijd supervrolijk
Hoezo? Omdat ik zwanger ben? Maar das toch niet gevaarlijk voor mij?? Ik heb het al gehad als kind zijnde...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hou je dat ook voor je zelf in de gaten.
Dan is er wel een kans dat jij een gordelroos kan ontwikkelen maar weet niet precies hoe dat zit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik zwanger ben? Maar das toch niet gevaarlijk voor mij?? Ik heb het al gehad als kind zijnde...
Eerst Jong Oranje afgekeken natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Anitra het volgende:
Christanzulke supporters wil ik wel een stadion vol hebben hoor
en rewimo ben jij naar jong oranje blijven kijken of naar oud ornaje over gestapt om 8 uur?
Kijk zo hoort hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eerst Jong Oranje afgekeken natuurlijk![]()
Arwenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
tijgeren, lief, stoer
ondeugend, voor melonovy, spelen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |