Sorry ik skate al vanaf mn 9e. Dus laten we het houden op een jaar of 13quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef PLAE@ het volgende:
Je bedoelt dat je dit sinds een jaar of 2 hebt![]()
Hahaha, volgens mij weet jij het verschil niet tussen skate & alto. Veel vrienden van mij skaten nog steeds, en de skatekleding en stijl is tegenwoordig bijna gelijk aan de "trendy" kleding.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef nietzman het volgende:
Als je vanaf je negende skatede had je er inmiddels wel veel meer alto uitgezien hoor..
Jup, modelletje uit 2001/2002. Was ooit donkerblauw, maar doet het nog steeds!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef CJV-Timo het volgende:
idd kan het niet goed zien maar lijkt indian rags of niet?
omg je loopt een paar jaar achterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:46 schreef nietzman het volgende:
Als je vanaf je negende skatede had je er inmiddels wel veel meer alto uitgezien hoor..
klopt lijkt idd net of je geen kont hebt. Maar als je als man een dikke knik in je rug hebt (uhum ik) en daardoor redelijk uitsteekt is het wel mooier om een wat lagere broek te dragen ...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:51 schreef SilverStar het volgende:
als jij je broeken zo wil dragen dan kan dat. maar mooi?net of je nauwelijks een kont hebt, zonde vind ik het.
Oh hush, je bent gewoon niet true.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:48 schreef Saik0 het volgende:
Hahaha, volgens mij weet jij het verschil niet tussen skate & alto. Veel vrienden van mij skaten nog steeds, en de skatekleding en stijl is tegenwoordig bijna gelijk aan de "trendy" kleding.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, je bent gewoon niet true.. Als je true was geweest had je wel bretels omgehad. Dán kun je je broeken pas écht laag hangen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh hush, je bent gewoon niet true.. Als je true was geweest had je wel bretels omgehad. Dán kun je je broeken pas écht laag hangen.
Je méééééént het!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef CJV-Timo het volgende:
sorry hoor maar je leeft een beetje in je eigen wereld volgens mij. Dit topic gaat over of het wel of niet kan om je broek laag te dragen niet een ' kijk mij super alto zijn' topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |