als je nu inlogd heb je nog net 2 nieuwe tracks om te racenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef Rocksteen het volgende:
Whehe ben je een weekend niet online... moet je 88 keer stemmen ofzo![]()
maar ik zal ook weer eens gaan racen![]()
![]()
Hmm mijn PR op Paris Four Hundred is 1.:00.99, dus ben bang dat ie niet lang blijft staan....quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb 2 records
Op Paris Four Hundred een 1:03:87
Op Highway een 45:56
en nu mag niemand sneller he??
Ik zie dat jij hem al hebt afgepakt. Rotzakquote:Op maandag 15 mei 2006 10:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm mijn PR op Paris Four Hundred is 1.:00.99, dus ben bang dat ie niet lang blijft staan....
Nee nog steeds nietquote:Op zondag 14 mei 2006 15:07 schreef JumperJack het volgende:
en redfever, heb je de finish van Sciz\/zoR al eens gezien![]()
lolz
![]()
Geen idee, wat was z'n inlog accountnaamquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef JumperJack het volgende:
wie is eigenlijk de persoon [Fok!]You die ik vanmiddag via de site op de server zag zitten![]()
mwoa. 8000 zullen het er wel worden. maar dat is 3500 start en voor de rest staat ergens nog zo'n enorm gebouw, dat tikt ook wel aan...quote:Op maandag 15 mei 2006 20:41 schreef e-wok het volgende:
dude 10.000 coppers is veel te veel voor een online track! (tenzij dat niet de bedoeling is natuurlijk)
djkoelkast was net ook weer op de server, poosje geleden
Ik vind deze baan niks toevoegen. 2 jumps (waarvan een afrem jump waaraan ik een gloeiende hekel heb) een wallride en een paar bochtjes.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:57 schreef Oldbie het volgende:
Nu wil ik ook een baan nomineren voor de server: Highway
Niet mijn smaak. Ik vind de loopingreeks nog wel redelijk, maar die onderbroken loop moet er echt uit. Ik zie dat je werkt aan je scenery, maar ik vind de baan nog vrij kaal.quote:
je ziet hem nog wel een keerquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef e-wok het volgende:
Misschien is het een idee om gebouwen te laten zweven, of bouw er een kussen / paal onder. Ik kan pas oordelen als ik je track zie natuurlijk
woei, ik heb er ook 2 recordjes bij: op Sticky Tarmac en op Attack Speed (en leroy is 2x boos van de server weggegaan waarbij hij dingen over het spel zei die ik hier niet wil herhalen...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef Tackleberry het volgende:
Zo, even mijn server-rank even wat bijgepoetst... Én even een record neergezet, dat was ook weer eeuwen geleden...
iets met server, reset en Thunderbold...
Sounds familiarquote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
(en leroy is 2x boos van de server weggegaan waarbij hij dingen over het spel zei die ik hier niet wil herhalen...)
maar dat zijn net de dingen die ik wil weten....wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef JumperJack het volgende:
en leroy is 2x boos van de server weggegaan waarbij hij dingen over het spel zei die ik hier niet wil herhalen
Leroy kan niet tegen zijn verliesquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
maar dat zijn net de dingen die ik wil weten....wat is er gebeurd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |