In zekere zin vind ik het zelfs wel positief. Ik hoop alleen dat de KNVB er verder geen onderzoek naar gaat doen, want dat zou wel eens enkele schorsingen op kunnen leveren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:08 schreef planethugo het volgende:
ach boeit mij het of ze gevochten hebben in de rust.
Wellicht ga ik er naartoe, maar ik zal niet in het uitvak zitten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:19 schreef DarkShine het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Rotterdam gaan?
Same here, fuck de uitkaart!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht ga ik er naartoe, maar ik zal niet in het uitvak zitten.
En afgezien daarvan kun je bij Excelsior (en bij Sparta trouwens ook) rustig tussen de supporters van de thuisclub gaan zitten.quote:
Was het maar overal zo... Met als voorbeeld Roda - Heerenveen bekerfinale '97 waar ik helaas niet bij kon zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En afgezien daarvan kun je bij Excelsior (en bij Sparta trouwens ook) rustig tussen de supporters van de thuisclub gaan zitten.
Wat niet wil zeggen dat er in Duitsland niets gebeurt, integendeel, het komt alleen minder aan de oppervlakte.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was het maar overal zo... Met als voorbeeld Roda - Heerenveen bekerfinale '97 waar ik helaas niet bij kon zijn.
Fantastisch zoals dat in Duitsland kan. Was vorig jaar in Keulen toevallig toen er gevoetbald werd. De fans liepen door elkaar en de politie zat in de busjes wat te ouwhoeren en te kaarten. Geweldig gewoon!
Roda trekt gemiddeld bijna twee maal zo veel publiek als ADO, dus met die drukte valt het wel mee. Alleen lijkt het door het relatief grote stadion vaak niet zo druk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:56 schreef Chen het volgende:
Vet, ik zit binnenkort ( Roda - ADO ) in jullie uitvak! Ik was vorig jaar ook geweest, maar toen was het koud enzo, pakje sneeuw. En niet zo druk, altijd bij Roda?
Tegen Groningen, toen was het pas koud! Sneeuw en hartstikke glad Ben ik echt tijdens de rust naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef planethugo het volgende:
toen wa shet koud idd tegen ado...
en idd ook niet zo druk, minder dan normaal iig wegens die kou en gladheid
Pardon? Zeuren dat je géén combi krijgt??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef DarkShine het volgende:
FP had toen een bus rijden voor leden van alle 3 de sv's aangezien we eerder daarvoor een combiverbod hadden gekregen van de burgervader van Groningen, het was immers beter voor de veiligheid als iedereen op eigen vervoer kwam...
Ik was op evv.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Pardon? Zeuren dat je géén combi krijgt??![]()
Hij is uiteindelijk onder de druk gezwicht en heeft toen 1 bus toegelaten, ik was echter op evv.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef MaxPower het volgende:
Als hij denkt dat dat tuig uit het park met stenen gaat gooien is dat wellicht ook zo. Als jij een combi oplegt garandeer je in principe de veiligheid van de uitsupporters. Waarschijnlijk waren de kosten voor de politieinzet om die ene bus te beveiligen gewoon teveel.
Bij die wedstrijd ben ik ook geweest op eigenvervoer. Was de koudste wedstrijd waar ik bij geweest ben!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Groningen 3-2 Roda in het Oosterpark op een vrijdagavond, dat was pas koud!
Roda stond 0-2 voor, continu vloog het vuurwerk onze spelers om de oren en het arbitrale trio was doof voor de commentaren en blind voor het vuurwerk rondom de spelers. Er ontploft 1 zielig rotje bij de grens en er word per direct gestaakt...
wat is dat dan voor instelling, komop beetje kou moet je tegen kunnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben ik echt tijdens de rust naar huis gegaan.
Ik wel, maar m'n neefje van 5 nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
wat is dat dan voor instelling, komop beetje kou moet je tegen kunnen![]()
En er zijn dus mensen die dat ALTIJD doen, zelfs toen Roda op het punt stond Bordeaux uit te schakelen waren er nog honderden mensen die het stadion vijf minuten voor tijd verlieten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef planethugo het volgende:
das nog wel een goed excuus dan ja, ik vergeef je
ik ben overigens nog nooit eerder vertrokken dat ik me kan herinneren. Ik erger me altijd gruwelijk aan die duizenden 'fans' die iedere wedstrijd weer 5 minuten voor tijd vertrekken want stel je voor je staat 10 minuten buiten in de file!
Mooi toch dat hun allemaal de overwinning op Ajax gemist hebben vorig seizoen, damn wat een vreugdeexplosie was dat in het stadion!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En er zijn dus mensen die dat ALTIJD doen, zelfs toen Roda op het punt stond Bordeaux uit te schakelen waren er nog honderden mensen die het stadion vijf minuten voor tijd verlieten.![]()
Blijf altijd zitten tot het eind. Voor of achter!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En er zijn dus mensen die dat ALTIJD doen, zelfs toen Roda op het punt stond Bordeaux uit te schakelen waren er nog honderden mensen die het stadion vijf minuten voor tijd verlieten.![]()
Ik denk dat die bal er wel over was, maar dat zal een eeuwige discussie blijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Blijf altijd zitten tot het eind. Voor of achter!
Wat was het mooi toen he? Buiten de seizoenssluitingen nog nooit zo lang gebleven na de wedstrijd.
Stuiptrekking van Lawal wat een half mislukte omhaal werd en een bal die niet eens over de lijn was. Was volgens mij destijds 1 van de enige die opsprong op noord..
Die zitten er bij 'ons' ook tussen hoor, maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die iedere twee weken vanuit de andere kant van het land op en neer komen rijden voor hun cluppie. Dus die zijn dan vaak ook al 2x een uur of 2-3 onderweg, daarnaast zouden ze nog even in de file komen te staan (nog een uurtje erbij), etc. Wanneer het gaat om oudere supporters, of juist 'vaders met kinderen' kan ik me goed voorstellen dat je dan iets eerder er tussen uit knijpt, hoe jammer dat ook is in sommige gevallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die kans schat ik wel hoog inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:59 schreef -jos- het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de echte volgers van Roda JC ivm met mijn voetbalmanager
Hoe groot is de kans dat De Fauw dit seizoen in de basis begint? (en blijft)
Ik blijf ook altijd zitten, alleen vorig seizoen thuis tegen PSV, 0-3, was ik me zo mateloos aant irriteren aan het waardeloze spel (volgens mij geen kans gecreeerd) dat ik in de 90e minuut ben gegaan, daarna scoorde PSV nog 0-3, dat vond ik echt schandalig hoe slecht ze toen speeldenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Blijf altijd zitten tot het eind. Voor of achter!
Wat was het mooi toen he? Buiten de seizoenssluitingen nog nooit zo lang gebleven na de wedstrijd.
Stuiptrekking van Lawal wat een half mislukte omhaal werd en een bal die niet eens over de lijn was. Was volgens mij destijds 1 van de enige die opsprong op noord..
Tegen Ajax was vooral fantastisch in de laatste minuut. Mooiste moment van afgelopen seizoen vooral na het hele gebeuren bij de beker!
Maar de mensen die dat voor de club over hebben doen dit niet, dit zijn vooral de oude Kerkraadse zeikerds voor wie het nooit goed is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die zitten er bij 'ons' ook tussen hoor, maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die iedere twee weken vanuit de andere kant van het land op en neer komen rijden voor hun cluppie. Dus die zijn dan vaak ook al 2x een uur of 2-3 onderweg, daarnaast zouden ze nog even in de file komen te staan (nog een uurtje erbij), etc.
Ben me in aan het schrijven... Alleen altijd zo'n naam verzinnen he...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er hier nog mensen die meedoen aan de Fok! VBL Manager?
Subleague: Roda JC
Wachtwoord: Kerkrade
* Biertjuhhhh is ook ingeschrevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:30 schreef DarkShine het volgende:
Zijn er hier nog mensen die meedoen aan de Fok! VBL Manager?
Subleague: Roda JC
Wachtwoord: Kerkrade
Idd, hoop dat ze de 1e 2 wedstrijden 6 punten halen, dat zou perfect zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
Yup uitvaak. Ik hoop ook op een goede start van de comptetie
quote:FC Basel meldt zich voor Cristiano
FC Basel heeft zich gisteren officieel gemeld bij Roda JC voor Cristiano. De Zwitserse club wil de Braziliaan, die sinds vorige week op proef is, per direct overnemen. Roda wacht al de hele week op een seintje vanuit Basel en wilde uiterlijk voor het weekeinde weten hoe concreet de interesse was. „We moeten zelf ook verder en wilden niet meer te lang wachten”, aldus algemeen directeur Huub Narinx. „Hoewel we nog niet over een transfersom hebben gesproken, zal zijn zaakwaarnemer naar ik aanneem best een bedrag hebben gedropt. We moeten nu kijken of we eruit komen en dan afwachten of Cristiano ook met Basel tot overeenstemming komt.”
Roda zal niet voor de hoofdprijs gaan bij de besprekingen. Cristiano mag vertrekken van trainer Huub Stevens, die met Andres Oper en Dieter van Tornhout al beschikt over twee centrumspitsen. De coach zou zijn selectie willen aanvullen met een aanvaller die ook vanaf de zijkant kan spelen. Bovendien drukt de Braziliaan met zijn salaris zwaar op de begroting. Zijn vertrek zou de komst van de door Stevens gewenste versterking mogelijk kunnen maken. „We hebben een lijstje met namen”, geeft Narinx aan. „Je moet alleen kijken wat daarvan haalbaar is. We zullen in elk geval geen paniekaankoop doen.”
Bron : LD
Ben het volkomen met je eens, hij mag van mij liever vandaag dan morgen vertrekkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
Om het vertrek van Cristiano zal ik geen traan laten, hij heeft me nooit kunnen bekoren. Hij scoort voor een spits te weinig en een goed aanspeelpunt is hij evenmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |