Daar hebben sommige ook nog nooit gehoord van ironiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:07 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Soms vind ik jouw grapjes best grappig....In het Nijmegen topic dan.
Jullie gaan maar mooi (lekker knus) naar Berg & Bos of de Adelaarshorst.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kunnen we nou niet gewoon gezellig samen een biertje drinken en lol hebben om elkaars miskopen (Glusevic, Van Vossen enzo
)
Denk je dat we het uitvak gevuld krijgen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:12 schreef DeVinger het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen naar de Kuip jongens
Zit het zo diep, de haat van de Achterhoek vs. Arnhem? Hoe komt het dan toch dat de "boeren" de beste klant waren van de Spijkerbuurt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jullie gaan maar mooi (lekker knus) naar Berg & Bos of de Adelaarshorst.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:15 schreef DeVinger het volgende:
Ach iedereen heeft toch een hekel aan Vitesse
Wat is er in godsnaam mooi aan het Gelredome? Die mooie hoeken? De afstand tot het veld? De rook die blijft hangen? Het dak (want o-jeeh-anders-wordt mijn broekje nat)? De sfeer? Het blikken aanzicht?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:13 schreef DeVinger het volgende:
Boeiend, ik ben er nog nooit geweest. Wil het wel eens zien.
Hoef niet naar een of ander klein kenker stadionnetje. We zijn verwend met het Gelredome
De Club.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mooi aan het Gelredome? Die mooie hoeken? De afstand tot het veld? De rook die blijft hangen? Het dak (want o-jeeh-anders-wordt mijn broekje nat)? De sfeer? Het blikken aanzicht?
www.voetbalopzaterdag.comquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Waar lees je dat? vvog.nl is uit de lucht...
quote:Het VVOG-talent Bram van Polen gaat volgend seizoen op amateurbasis bij Vitesse spelen. De rechterspits en zijn zaakwaarnemer Bert Konterman hebben daarover donderdag een akkoord bereikt. Van Polen zal zijn studie in Arnhem gaan voortzetten.
Staphorst?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Elvislives het volgende:
Dr was laatst iets over een voetbalvereniging die Bijbelse waarden als hun mission statement hadden staan. Geen vloeken, sportief spel enzo, ik vond dat wel stoer hoor, na de pot ook een Bijbel aanbieden aan de aanvoerder van de tegenpartij enzo
Konterman werd volgens mij ook geinterviewd, die man komt nooit meer van zijn naam af![]()
22.000 is prima voor een club als Vitesse, maar dan wel wat gezelliger design, niet dat kutdak en verder niks erin, alléén Vitesse. En trainen ook! En niet in Schuytgraaf, maar in een volkswijk: in het speeltuintje in Klarendalquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:17 schreef Tha_Mars het volgende:
stormloop hier plotseling...
Hoezo niet naar duitsland, oberhausen ofzo, hebben ook wel leuke ultras :>
anders lekker naar zwolle of heerenveen, met zijn alle op de Vitesse trein...
Gelredome hebben we al zo vaak over gehad, take it or leave it, blijkbaar moet Vitesse maar in Schuytgraaf beginnen aan de stadion buurt, met een knus stadionnetje van 10.000, daar verlang ik toch zo naar.
Monnikehuizequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:17 schreef Tha_Mars het volgende:
knus stadionnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |