abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:07:21 #151
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38241211
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:45 schreef WebForce het volgende:
KNVB stelt zich ook wel erg stroef op in deze situatie... Het is toch niet zo heel moeilijk om Vitesse 3 uitwedstrijden achter elkaar laten te spelen?

Ik zit er echt niet op te wachten om in een ander stadion een thuiswedstrijd mee te maken...
NEC speelde toch ook allemaal uitwedstrijden paar jaar terug toen De Goffert verbouwd werd?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_38243258
Hmm, de reservekeeper van IJsselmeervogels is benaderd door Vitesse, maar hij gaat naar Huizen. Reden: hij wil niet op zondag spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:03:28 #153
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38243432
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de reservekeeper van IJsselmeervogels is benaderd door Vitesse, maar hij gaat naar Huizen. Reden: hij wil niet op zondag spelen.
Vamos el TRI!
pi_38243521
Volledig bericht:
quote:
Gerben Jan Ruizendaal, keeper bij IJsselmeervogels en het Nederlands amateurelftal, heeft een aanbieding van Vitesse naast zich neergelegd. De doelman, die volgend seizoen uitkomt voor Huizen, wil niet op zondag voetballen.
Schitterende naam wel, Gerben Jan.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:06:50 #155
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38243594
! Mooie principes !
pi_38244448
Wat heeft de KNVB tegen Vitesse? Eerst Boskamp, nu weer dat Gelredome vs. KNVB gezeik.. Naja, we wachten het maar weer af. Je zou zo waar vergeten dat we nog steeds geen trainer hebben...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:35:33 #157
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_38244739
Net op TV Gelderland: "Vitesse speelt een slachtofferrol en met tien concerten van Marco Borsato krijgen we meer geld binnen dan een seizoen Vitesse". Aldus Amstel.

Misschien moet meneer maar bedenken dat hij verdomme werkloos was geweest als Vitesse er niet was, hond dat hij is. En Vitesse is hier toch ook het slachtoffer van?
Bridge over troubled water
pi_38259123
Nou van Amstel heel fijn dat je daar meer geld mee binnen krijgt dan met Vitesse.
Alleen is Vitesse wel degelijk het slachtoffer en heeft Gelredome daar Vitesse ingeduwd.

Vitesse wil wel een oplossing, desnoods alles uitspelen, KNVB zegt nee.
Vitesse wil ook wel oplossing met Gelredome wat betreft Concerten. Gelredome zegt nee.
Ondertussen dwingt de KNVB Vitesse ergens anders te spelen of anders de competitie uit te zetten.

En wie is nu het slachtoffer???
Lijkt me toch echt Vitesse en haar supporters.
pi_38259842
quote:
Gelredome pest KNVB
Door LUDO VAN DENDEREN

ARNHEM - De KNVB plant voorlopig geen interlands meer in het Gelredome. Ook zal de voetbalbond het stadion de mede-organisatie van het EK onder 21, dat volgend jaar in Nederland wordt gehouden, afnemen. Aanleiding is een concertreeks van zanger Marco Borsato in het Gelredome. Die optredens verstoren het competitieschema van de KNVB.

Borsato heeft daarmee de KNVB en automatisch ook vaste bespeler Vitesse in een lastig parket gebracht. De populaire zanger geeft in oktober en november in totaal tien concerten in het Gelredome, waardoor de voetbalclub niet over het stadion kan beschikken.

De KNVB eist echter dat de Arnhemmers gedurende die periode gewoon hun thuiswedstrijden kunnen spelen. ,,Ik kan anders simpelweg geen competitieschema samenstellen,’’ zegt manager competitiezaken Bert van Oostveen van de KNVB.

,,Door die concerten zijn vier opeenvolgende weekeinden geblokkeerd. We hebben het Gelredome daarop een compromis voorgesteld, waarin we uitgaan van drie concertweekeinden en één midweekse speelronde. Maar daar wil de stadion-directie niet aan. Dan houdt het op.’’

Vitesse komt hierdoor in een vervelende situatie. De club zal gedurende de ‘Borsato-weken’ hoe dan ook minimaal één thuisduel moeten spelen. En als dat niet in Gelredome kan, dan maar ergens anders.

,,Noodgedwongen kijken we nu naar de mogelijkheid om eenmalig in een ander onderkomen te gaan spelen,’’ zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. ,,Waar we zullen voetballen, kan ik nu niet zeggen. Dat onderzoeken we nog. We zullen rekening moeten houden met onze supporters. Je kunt niet zomaar heel ver van Arnhem kunnen gaan spelen. Nijmegen? Nee, dat lijkt me geen goed idee.’’

De KNVB staat op het standpunt dat het aan Vitesse is een ander speelveld te vinden. Van Oostveen: ,,Als club ben je verplicht over een stadion te beschikken. Strikt formeel is dit ook een zaak tussen Vitesse en Gelredome. In principe moet de club met een oplossing komen. En als Vitesse vervolgens geen onderkomen heeft, dan kan dat consequenties hebben. Welke? Daar wil ik niet op vooruit lopen.’’ Volgens Vitesse kan dat echter zover gaan dat de club uit de competitie wordt genomen.

De KNVB is het gedoe met Gelredome in elk geval beu. ,,Het is niet de eerste maal dat zoiets speelt,’’ aldus Van Oostveen. ,,Al eerder plande het stadion evenementen in opeenvolgende weekeinden, waardoor we telkens in de problemen komen met ons competitieschema. Dat zijn we beu.

,,Daarom zijn er voorlopig geen interlands, voor jeugd of de A-elftallen, meer in het Gelredome. En ook zullen we hen de organisatie van het EK onder 21 van 2007 ontnemen. De KNVB vindt namelijk: een stadion dat zo weinig meewerkt en de belangen van het hele betaald voetbal schaadt, behoort niet zulke evenementen te krijgen.’’
pi_38260302
Schitterend . Wat een kleuters hebben we toch.. Nouja, blijft het veld tenmisnte netjes voor Vitesse .
  zaterdag 27 mei 2006 @ 11:15:19 #161
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38261481
Nou Gelredome, namens de stad Arnhem en met name de Korenmarkt: Bedankt! Omdat jullie zelf zonodig die 27 miljoen van Marco Borsato willen pakken, loopt de stad veel klandizine mis, want wie denk je nou zelf dat er meer zullen drinken? Fans die de hele dag "Waarom nou jij?" lopen te bleren, of voetbalfans?

...Juist!
Vamos el TRI!
pi_38262686
Bram van Polen nu bevestigd, las ik net. Nou, leuk. Mensen die Jong Vitesse volgen willen tijdens het seizoen vast wel even melden hoe het met die jongen gaat.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:50:09 #163
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38264292
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Bram van Polen nu bevestigd, las ik net. Nou, leuk. Mensen die Jong Vitesse volgen willen tijdens het seizoen vast wel even melden hoe het met die jongen gaat.
Waar lees je dat? vvog.nl is uit de lucht...
Vamos el TRI!
pi_38264297
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:15 schreef Elvislives het volgende:
Nou Gelredome, namens de stad Arnhem en met name de Korenmarkt: Bedankt! Omdat jullie zelf zonodig die 27 miljoen van Marco Borsato willen pakken, loopt de stad veel klandizine mis, want wie denk je nou zelf dat er meer zullen drinken? Fans die de hele dag "Waarom nou jij?" lopen te bleren, of voetbalfans?

...Juist!
Ik ga ook na Marco
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:51:58 #165
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38264345
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:50 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ik ga ook na Marco
Waarom nou JIJ!?
Vamos el TRI!
pi_38264371
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:51 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Waarom nou JIJ!?

Borsato-Fan he En nu is het helemaal speciaal, in het gelredome
pi_38264424
Ik haat nederlandstalig
pi_38267493
Ik ga ook naar Marco, lekker dichtbij
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:16:30 #169
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_38269499
Marco is een lul!
Plan het ff anders, hup hup, dan kunnen wij (dacht ik) weer hup Vites schreeuwen
Maximaal 4 regels
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:49:51 #170
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_38272545
Stadion in de omgeving......

Hmmmm ik krijg daar toch een beetje de rillingen van. Scheelt dat jullie toch meer seizoenskaarthouders hebben als ons stadion kan herbergen. Althans dat mag ik hopen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:54:10 #171
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38272707
Ik denk dat De Vijverberg een goeie kandidaat is. Volgens mij al eens eerder gebeurd toch?
Vamos el TRI!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:00:09 #172
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_38272928
Dat het al eerder is gebeurd kan ik me niet voor de geest halen. Weet alleen dat wij als Graafschap zijnde een keer hebben moeten uitwijken naar de Wageningse Berg. Maar dat er een club bij ons een onderkomen heeft gevonden kan ik me niet voor de dag halen.

Maar dat is wel echt een ware nachtmerrie van mij hoor. Het hele stadion vol met geel-zwarten. Een Simonsplein die bevolkt wordt door geel-zwarten.
Maargoed, als puntje bij paaltje komt zal de KNVB wel terugkrabbelen.

(Hoop ik..)
pi_38273126
Is wel goed voor de Gelderse integratie
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:06:57 #174
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38273145
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:00 schreef TheVotary het volgende:
Dat het al eerder is gebeurd kan ik me niet voor de geest halen. Weet alleen dat wij als Graafschap zijnde een keer hebben moeten uitwijken naar de Wageningse Berg. Maar dat er een club bij ons een onderkomen heeft gevonden kan ik me niet voor de dag halen.

Maar dat is wel echt een ware nachtmerrie van mij hoor. Het hele stadion vol met geel-zwarten. Een Simonsplein die bevolkt wordt door geel-zwarten.
Maargoed, als puntje bij paaltje komt zal de KNVB wel terugkrabbelen.

(Hoop ik..)
Kunnen we nou niet gewoon gezellig samen een biertje drinken en lol hebben om elkaars miskopen (Glusevic, Van Vossen enzo )
Vamos el TRI!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:07:01 #175
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_38273149
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef DeVinger het volgende:
Is wel goed voor de Gelderse integratie
Soms vind ik jouw grapjes best grappig.... In het Nijmegen topic dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')