abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:08:48 #126
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_38156895
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef Yozzz het volgende:
Verder, dat van Boskamp... ZO keihard genaaid door de KNVB, anders kan je het niet noemen
Typisch Nederland, dat regelzuchtige. Maakt niet uit of een Nederlandse club er beter van kan worden, nee, wij willen ons braaf aan de regels houden. Diezelfde regels gelden voor België ook maar daar weten ze wel een eigen invulling te geven.

Denk maar niet dat de KNVB dit had durven weigeren bij een club als Ajax.
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:23:28 #127
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38157457
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef Yozzz het volgende:
320.000 bezoekers * ¤55 = ¤ 17.600.000

Verder, dat van Boskamp... ZO keihard genaaid door de KNVB, anders kan je het niet noemen
Kaartjes zijn 60 euro voor de bak, 110 euro voor op de tribune. Als je daarvan het gemiddelde neemt (80 euro), dan zijn de kaartjes inkomsten maar liefst 27 miljoen!!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 13:50:53 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38160693
quote:
Als Vitesse UEFA Cup- voetbal had gehaald, was het voor de club niet mogelijk geweest thuis te spelen. Al die data waren ge­blokkeerd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38162678
Misschien mogen we wel een keer thuis in Nijmegen spelen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 14:42:40 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38162803
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:39 schreef Klingon het volgende:
Misschien mogen we wel een keer thuis in Nijmegen spelen
als dat dan maar niet tegen PSV is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:34:19 #131
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38164986
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als dat dan maar niet tegen PSV is
Wil je zo graag een keertje in ons prachtige *proest! stadion komen?
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 15:35:45 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38165052
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:34 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Wil je zo graag een keertje in ons prachtige *proest! stadion komen?
ben er al meerdere keren geweest Maar de vorige keer dat het Vitesse - PSV in Nijmegen was heb ik niet zulke goede herinneringen aan
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:12:45 #133
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38166630
Dat is lang geleden, was dat niet 1-0 door Edje?
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 16:16:20 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38166788
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:12 schreef Elvislives het volgende:
Dat is lang geleden, was dat niet 1-0 door Edje?
daar verspeelden we de titel
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:24:55 #135
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38167163
Ironisch! Mr. Vitesse die zijn enige goal maakt in het Goffert stadion tegen PSV
Vamos el TRI!
pi_38170254
Ik ga echt geen thuiswedstrijd in de goffert kijken hoor
pi_38172859
Waarom niet? Lachen toch

Voor mij helemaal perfect, hoef ik maar 5min te lopen
pi_38192260
quote:
Vreven zint op revanche

Stijn Vreven verliet Vitesse tijdens de winterstop. De technische staf verbande de Belgische verdediger uit de A-selectie, nadat hij zich in de pers negatief had uitgelaten over zijn medespelers. Vreven (32) zocht zijn heil bij Omonia Nicosia op Cyprus. Inmiddels voelt hij zich klaar voor een nieuw avontuur in de Eredivisie, al heeft hij nog geen aanbiedingen op zak. 'Echt niet. Ik hoor van alle kanten dat ik in de belangstelling van ADO Den Haag sta. Daar weet ik zelf niets van. Frans Adelaar, de trainer daar, ken ik heel goed. Als hij interesse zou hebben, belt hij me persoonlijk. Dat is niet gebeurd. Een volksclub als ADO past wel goed bij me. Net als FC Groningen en FC Utrecht.'
Vreven hoopt op een nieuwe kans in de Eredivisie. Hoewel het leven op Cyprus hem goed bevalt, wil hij zijn carrière beëindigen in een competitie waar wekelijks een topprestatie van hem wordt verlangd. 'Het woord uitbollen ken ik niet. Ik mis hier het pure fanatisme. Daar word ik niet gelukkig van. Elke wedstrijd wil ik tot het gaatje gaan. Dat hoeft hier maar vijf keer per seizoen.' De medische staf van Omonia Nicosia laat ook te wensen over Een tamelijk onschuldige enkelblessure groeide zo uit tot een serieus probleem. Vreven kan daarom niet genieten van zijn vakantie in het Belgische Hasselt. Dagelijks brengt hij uren door in een revalidatiecentrum. 'Mijn ligamenten (enkelbanden, red.) zijn ingescheurd. De artsen hebben mijn enkel serieus naar de kloten geholpen. Het is een fikse blessure, maar vóór het eind van de zomerstop ben ik weer helemaal fit.'

Vreven zegt op Cyprus goed tot rust te zijn gekomen, maar erkent de netelige situatie bij Vitesse nog lang niet te zijn vergeten. 'Ik heb nooit afscheid kunnen nemen van de supporters. Edward Sturing heeft me zelf ook nooit iets meegedeeld. Dat is absoluut zwaar. Hij zat op twee meter afstand van me, maar hield zijn lippen stijf op elkaar.

Zulke erge dingen zijn niet voorgevallen. Ik heb ze alleen letterlijk 25 keer verteld waaraan het schortte. Met zo'n mentaliteit eindig je op de elfde plaats, hield ik hun voor. Toevallig eindigden ze het seizoen op die plek. En nu zeggen ze op zoek te zijn naar winnaars. Tja, daar kan ik echt niet bij. Of ik wrok koester? Ja. Ik wil revanche nemen. Als je me op mijn ziel trapt, word ik opstandig. Het geeft me de drive om te laten zien dat ik met mijn manier van voetballen nog van grote waarde kan zijn.'
Joh
pi_38202691
Is er al iets bekend over die proefmatch van Roy Versluis en Wouter van Hoof trouwens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38207283
He Elvis, sta jij bij corners van de tegenpartij ook altijd zo kansloos die kerel uit te schelden?
(zomaar een vraag, ik zat is naar het plattegrondje te kijken in de OP)
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:31:48 #141
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38210129
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:06 schreef DeVinger het volgende:
He Elvis, sta jij bij corners van de tegenpartij ook altijd zo kansloos die kerel uit te schelden?
(zomaar een vraag, ik zat is naar het plattegrondje te kijken in de OP)
Ik ben verhuisd naar 211/212, beter overzicht. Heb tijdens de play-offs 2 keer op Oost rij 1 gezeten, heb me helemaal kapot geschreeuwd "ter faveure van" respectievelijk Worm, Leiwakkabessi en Heubach. Is leuk om te doen, maar niet zo gezond voor je hart
Vamos el TRI!
pi_38233346
Dick Advocaat wordt na het WK trainer van een Russische club voor 1,6 miljoen euro per jaar. Valt dus ook af
pi_38233378
Godzijdank ja
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:12:37 #144
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_38239314
quote:
Beste supporters,

“Zoals jullie afgelopen week uitgebreid in de media (met name De Gelderlander) hebben kunnen lezen is er een probleem ontstaan in Vitesse’s competitieprogramma voor komend seizoen. Het probleem wordt veroorzaakt door een blokkade van Gelredome van 16 oktober tot en met 5 november. Gelredome claimt het stadion in die periode voor een reeks concerten van Marco Borsato.
Het probleem kwam in eerste instantie aan het licht toen gemeente, politie en Gelredome in februari van dit jaar een zogenaamd knelpuntenformulier moesten inleveren bij de KNVB. Daarop stond de blokkade van het stadion voor de periode in oktober en november. De KNVB trok natuurlijk meteen aan de bel en gaf aan hiermee niet akkoord te kunnen gaan. Vitesse heeft toen getracht te bemiddelen tussen Gelredome en de KNVB. Tevergeefs naar nu blijkt. Gelredome houdt vast aan de blokkering en heeft de concerten van Borsato gewoon ingepland. Omdat ook de KNVB vasthoudt aan de spelregel dat Vitesse, ondanks de andere activiteiten in het stadion, in die periode tenminste één thuiswedstrijd moet spelen, is het probleem zeer actueel. Vitesse heeft zich tot nu toe onthouden van commentaar, maar uit het gesprek dat vanochtend heeft plaatsgevonden tussen Gelredome, KNVB en Vitesse is geen oplossing voor het probleem gekomen. De conclusie van het gesprek is dat Vitesse moet uitwijken naar een ander stadion voor speelronde 9. Dit is een midweekse speelronde. Vitesse kan niet anders dan hier gehoor aan geven, omdat er geen alternatief is. Weigert Vitesse te spelen, dan zal de KNVB ons uit de competitie nemen.

Het is een belachelijke situatie! Vitesse is hoofdhuurder van Gelredome, maar wordt niet als zodanig gefaciliteerd, terwijl wij de enige partij zijn die voor structurele inkomsten zorgt! Gelredome houdt simpelweg te weinig rekening met ons en grijpt terug naar het contract tussen club en stadion waarin staat dat zij het stadion in een voetbalseizoen maximaal drie weken mag blokkeren voor het voetbal. In die zin staan ze in hun recht. Maar er is al eerder gebleken - en hier is ook veelvuldig over gesproken - dat het contract in de praktijk niet werkbaar is en dat Vitesse hierdoor in de problemen komt. Ieder jaar zorgt Gelredome er hoogstpersoonlijk voor dat de voetbalkalender vanwege de knelpunten vertraging oploopt en daar heeft de KNVB nu genoeg van. Steeds weer zoekt de directie van Gelredome de grenzen op en daar is ze nu overheen gegaan, met alle gevolgen voor Vitesse van dien. Inmiddels heeft Gelredome weliswaar aangeven dat zij willen praten over een andere invulling van het contract, maar daar hebben we voor komend seizoen niets aan.

Ik neem dat de directie van Gelredome bijzonder kwalijk. Vitesse staat met de rug tegen de muur, zeker ook omdat de KNVB nou ook niet bepaald blijk geeft het probleem met ons op te willen lossen. Niets ten nadele van Bert van Oostveen en Heinrich Welling die verantwoordelijk zijn voor het competitieprogramma, maar wel aan het adres van de hoogste baas Henk Kesler. Gisterenavond werd ik verrast door een telefoontje van Kesler. De baas van het Nederlandse voetbal vond het nodig mij op autoritaire wijze de les te lezen. Ik heb Henk laten weten dat hij zich moest realiseren dat Vitesse lid is van de KNVB en dat wij verwachten dat de KNVB met haar leden meedenkt om tot een oplossing te komen en steunt bij eventuele geschillen. Niets van dat alles van de kant van Kesler. In plaats van dat hij mede onze belangen behartigt, behandelt hij Vitesse als tegenstander in dit conflict!

Uiteraard laten wij het hier niet bij zitten. We worden weliswaar gedwongen op zoek te gaan naar een ander stadion en dat zullen we doen, maar voor alle te lijden schade zullen we Gelredome aansprakelijk stellen. Daarnaast ga ik ook juridisch onderzoeken of we de KNVB kunnen verplichten een alternatieve datum voor ons te zoeken. Als de KNVB zonodig haar spierballen wil laten zien, dan moeten ze in plaats van Vitesse te duperen, eerst maar beginnen met het EK Onder 21, waarvoor Gelredome één van de speellocaties is, weg te halen bij het stadion, want daar ligt het probleem en niet bij de voetbalclub.”

Ik houd jullie op de hoogte!”

Paul van der Kraan
Ongelooflijk......Meneer van Amstel, zonder Vitesse was er geen Gelredome geweest!
Bridge over troubled water
pi_38239633
Is de plattegrond in onderhoud of? Hier doet hij het niet meer, ik wou juist ff gaan kijken waar ik volgend jaar wou gaan zitten
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:26:54 #146
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38239829
Bij mij doet ie ook niks meer. Die Van Amstel is toch ook een ballenlikkert he, ik snap dat hij dolgraag 320.000 mensen in zijn stadion krijgt, maar dat mag gewoon niet ten koste gaan van de hoofdhuurder.
Vamos el TRI!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:45:35 #147
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38240460
KNVB stelt zich ook wel erg stroef op in deze situatie... Het is toch niet zo heel moeilijk om Vitesse 3 uitwedstrijden achter elkaar laten te spelen?

Ik zit er echt niet op te wachten om in een ander stadion een thuiswedstrijd mee te maken...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:03:41 #148
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38241055
Vitesse

Sorry moest effe.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:06:06 #149
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_38241155
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:03 schreef Corksterr het volgende:
Vitesse

Sorry moest effe.
Maakt niet uit, we zijn immuun voor deze dingen geworden
Bridge over troubled water
pi_38241205
Ach, Ajax kan sinds lange tijd ook weer trots zijn