Wat een superfeest was het zeg, ongelooflijk
Op het eind van de wedstrijd werd het toch nog spannend maar het is gelukt, voor de 13e keer zaterdagkampioen.
Tijdens de wedstrijd was de hele kantine al vol en werden we vooral via de telefoon op de hoogte gehouden. Het hele elftal was in Sneek plus nog eens zo'n 300 rooie supporters(van horen zeggen).
Toen was het dus ruim 2 uur wachten tot het team aan zou komen, ondertussen ging er al veel bier en Sonnema bij iedereen naar binnen
![]()
Om 21.15 uur naar het dorp gegaan waar de bus zou komen maar het werd echter pas 22.15
Het was dus een hele ouderwetse open bus met alle spelers erop.
![]()
Je kon ze al van heel ver aan zien komen met superveel fakkels erbij. Het was echt een supergaaf gezicht. Iedereen is meegelopen tot de Westmaat.
Op het veld stond er al een podium klaar voor de tribune. Daar werd de schaal door iemand van de KNVB uitgereikt. Natuurlijk met veel gezang van ik gok zo'n 2000 - 3000 supporters.
Hierna waren er nog toespraken van de trainer, Corneille en Taylor. Althans, Taylor deed z'n best al was er weinig van te verstaan, die had al geen stem meer over. Het hoogtepunt was de hele selectie met alle supporters tegelijk zingen: Turken gaan eraan ole ole, Turken gaan eraan ole ole, Turken gaan eraan ole ole....
![]()
Natuurlijk mocht, 'het is stil aan de overkant'(bij de blauwen) niet ontbreken.
Ik heb Taylor en Steinraht nog persoonlijk gefeliciteerd dus dat was wel grappig.
Hierna ging het feest nog een poosje door in de kantine en buiten, met de spelers erbij natuurlijk.
Het was echt een geweldige avond met een superfeest, die ik niet had willen missen
Helaas moet ik zaterdag de thuiswedstrijd missen voor het algeheel kampioenschap. Ik ga namelijk donderdag 8 dagen naar Rome toe. De beslissende wedstrijd ben ik er wel weer bij en gaan we weer met minimaal 10 bussen naar Amsterdam.
[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 06-06-2006 02:17:54 ]