RTS op een console is idd fan-tas-tisch.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:00 schreef tonks het volgende:
Ik vind dat een computer daar niet echt voor is
Jep en op zowel consoles als PC's verschijnen must-have games natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef moomoo het volgende:
beide manieren van gamen hebben hun voor- en nadelen, dus game ik zowel op pc als op consoles.
Precies.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep en op zowel consoles als PC's verschijnen must-have games natuurlijk.
Heb ik. Probleem daarvan is dat ik geld tekort kom voor alle games voor al mijn consoles en handhelds >_<quote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Precies.
Je moet ze gewoon allemaal hebben![]()
Met die 5 euro per week heb ik zo een high end PC!quote:
Daarom ga ik het maar met 2.5 platform doen volgende generatie, main platformen pc en 360 en voor erbij misschien een wiiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb ik. Probleem daarvan is dat ik geld tekort kom voor alle games voor al mijn consoles en handhelds >_<
Tja m'n pc is toch wel het belangrijkste.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom ga ik het maar met 2.5 platform doen volgende generatie, main platformen pc en 360 en voor erbij misschien een wii
Wat een onzin. Ten eerste kan een 32-bits OS makkelijk met 4 GB RAM overweg, en ten tweede ondersteunt Windows XP Professional x64 al 128 GB aan intern geheugen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:03 schreef InsertCredit het volgende:
Eindelijk fatsoenlijke 64-bit support; ergo 4gig ram.
Heb je het wel eens geprobeert onder Xp-32?quote:Op maandag 15 mei 2006 01:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ten eerste kan een 32-bits OS makkelijk met 4 GB RAM overweg, en ten tweede ondersteunt Windows XP Professional x64 al 128 GB aan intern geheugen.
Als je Windows opstart met de /3GB optie, heb je al weer 3 GB beschikbaar voor je applicaties.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:54 schreef InsertCredit het volgende:
Je loopt namelijk meteen tegen het volgende aan:
"Operating systems based on Microsoft® Windows NT® technologies have always provided applications with a 32-bit address space that accesses 4 gigabytes (GB) of memory. The address space is usually split so that 2 GB of address space is directly accessible to the application and the other 2 GB is only accessible to the Windows executive software."
En dus kan m'n editting software maar max de helft aanspreken.
Dat klopt, maar het is nog maar de vraag in hoeverre dat met de komst van Vista verbeterd zal worden.quote:Xp-64 is niet voldoende ondersteunt door zowel softwarebedrijven ( Eyeon Fusion, Boujou etc ) als hardware ( verschillende driver problemen ) om een reeel alternatief te zijn.
Maar het zal wel even duren voordat er DX10 kaarten zijn? En als ze er zijn neem ik aan dat de goedkopere kaarten met DX 10 minder goed zijn dan mijn 7800 met dx9?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef DooD het volgende:
zodra directX10 eris met vista is een 7800 GS sowieso verouderd. Je kan wel gewoon alles op een directX pad 9.0 spelen, maar je mist toch de nodige eye-candy zonder directX10. Het is maar net welke eisen je in acht neemt, ten aan zien van Pc gamen.
Beide waar.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:16 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je Windows opstart met de /3GB optie, heb je al weer 3 GB beschikbaar voor je applicaties.Je hebt echter inderdaad gelijk dat Windows nogal vreemd omgaat met het beschikbare geheugen.
[..]
Dat klopt, maar het is nog maar de vraag in hoeverre dat met de komst van Vista verbeterd zal worden.
Zolang de games niet specifiek voor 64-bit geschreven zijn zal het geen voordeel opleveren.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Misschien iets offtopic, maar ik heb een 64 bit processor en een 32 bit windows, zouden mijn games beter draaien op een 64 bits windowsversie? Want ik haal dezelfde score in 3dmark met 512 MB geheugen en 2 GB geheugen.....
Die had inderdaad wel wat genuanceerder gemogen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef InsertCredit het volgende:
We bedoelen hetzelfde, maar ik wilde even je betiteling 'onzin' bijstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |