Hofsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Canisfire het volgende:
Ze gaan er in de eerste rond uit.
Greene en Hofs niet mee nemen![]()
En Babel kan dat niveu wel aanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Hofs. Die jongen kan dat niveau echt nog niet aan. Je gaat toch niet net als die Ajacieden ook met zo'n clubbril op praten
.
Die staat toch op een heel andere positie?quote:
Heb je wel met je weddenschap meegedaan?quote:
Kluivertquote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik ga stiekem een Oranje 2 meenemen naar het WK met Huntelaar, Davids, Kluivert, Seedorf enzo...
Je hebt geen eens verstand van voetbal johquote:Op zondag 14 mei 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Ik ga stiekem een Oranje 2 meenemen naar het WK met Huntelaar, Davids, Kluivert, Seedorf enzo...
Hihi.quote:
Meer dan je denkt, lapzwans.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je hebt geen eens verstand van voetbal joh
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.quote:
Oh, wacht. Dat is een reden.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.
Even een reminderquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kluivert moet mee. Gewoon. Zonder reden. Je laat de Oranje-topscorer aller tijden niet twee toernooien thuis of op de bank zitten.
Gedaan! Alleen vroeg ze zich af wie Sven wasquote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Svensational het volgende:
Lieve jongens en meisjes, zouden jullie mij een plezier willen doen en jullie moeders namens mij een dikke zoen op de wang willen geven. Op een dag als deze zullen ze dat vast waarderen.
Noem je Sven ook al 'papa' ondertussen dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik geef mijn moeder elke dag een dikke zoen namens jou, Sven.
Nee, maar zij wel!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je Sven ook al 'papa' ondertussen dan?
Nu ja, dat zal ze vast waarderenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik geef mijn moeder elke dag een dikke zoen namens jou, Sven.
En toen heb je een spreekbeurt over mij gehouden?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gedaan! Alleen vroeg ze zich af wie Sven was
Nee, want jij bent een terroristische travestietquote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn ma vraagt of je soms met me wilt trouwen?.
He, wat jammer nou, volgend jaar beter dan maar.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zie mijn moeder vandaag niet, Sven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |