Daarom moesten ze het maar niet doen. Voor je het weet staan ze op zo'n Veronica golden oldies festivalquote:Op zondag 14 mei 2006 00:24 schreef popolon het volgende:
UDS
Alleen ben ik bang dat 't nooit meer zo wordt als pak 'm beet 15 jaar geleden.
Jij kruip jij je bed nou maar in aansteller.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom moesten ze het maar niet doen. Voor je het weet staan ze op zo'n Veronica golden oldies festival![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij kruip jij je bed nou maar in aansteller.![]()
Mijn mooiste muziek-videoquote:
Ach ach, dat kon zelfs het lokale populaire bandje bij mij in de buurt toen ik jong was.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:19 schreef dr.dunno het volgende:
UDS live op pinkpop gezien in '99; echt geniaal, niet alleen die zanger maar ook die bassist die gewoon terwijl de rest van de band door bleef spelen een nieuwe snaar op aan leggen was en moest stemmen en vervolgens de gehele band weer als één geheel doorspeelde... écht geweldig als je zoiets kán als band
nou en? verder hebben die weinig talent, getuige het feit dat ze in de rest van het land niet bekend zijn geworden verderquote:Op zondag 14 mei 2006 02:05 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ach ach, dat kon zelfs het lokale populaire bandje bij mij in de buurt toen ik jong was.
Had het nog niet gezien, maar Grobbel heeft gelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 09:42 schreef Grobbel het volgende:
Is al uitgebreid besproken in Urban Dance Squad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |