Yep. Of ze ook in films speelt weet ik niet; ik ken haar alleen van een tv-serie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef peaceman het volgende:
Actrice?
Nee, een komische serie. Haar tegenspeler is later een heel bekende filmacteur geworden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:07 schreef peaceman het volgende:
ziekenhuisserie?
Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
Ze lijkt op de dame die ooit in cheers speelde...
Ah, gezellig! Gellius is er ook weer!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:16 schreef Gellius het volgende:
Môgrmbl.
Ha die Z.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:34 schreef Z het volgende:
Ha.
Goedemorgen post-opkrikkers! Iedereen rijp voor het Belgisch archief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
For the record: IK heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. Ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. Dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. Het is ook de reden, dat we RJPvD zsm kwijt willen, hetzij richting Belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. De gewone RJP daarentegen draagt bij aan C&H omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
Hallo dart!quote:
Ach Gut Heeft Lord Nietsnut weer niks te doen, dus wil ie ons weer gaan pesten? Tot die Lord Flut hier mod was, was er niks aan de hand, sindsdien om de zoveel maanden gezeik... Goh, wat zou de oorzaak toch zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Goedemorgen post-opkrikkers! Iedereen rijp voor het Belgisch archief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |