daar moet je gewoon ff voor oefenen...quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Gripper het volgende:
Een duimpje erin kan ik nog accepteren, maar geen grote dildo's, dank u.
Idd, kan soms erg grappig zijn. Een vriendin van me begint steeds over "kontvingeren" om anderen te shockeren/stoer te doen, maar zodra iemand er echt op ingaat wordt het al gauw "ieuw!!"quote:Op zondag 14 mei 2006 23:08 schreef Goed_Gek het volgende:
[...]
edit, het verbaasd me wat voor taboe er binnen mijn vriendengroep nog op anale sex heerst. ikzelf heb er geen problemen mee en kan er wel normaal over praten. zij kijken mij dan aan alsof ze een gek horen praten![]()
Anale stimulatie tijdens de sex. Met een vinger of evt een kleine vibo.quote:
Dat zal best, maar ik vind het niet opwindend als zoiets bij mij naar binnen gaat. Ook al weet ik dat het kan, ik kan ook zulke dikke drollen uitkakken. Daarom: een duimpje is oké, meer niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:16 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
daar moet je gewoon ff voor oefenen...
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef Gripper het volgende:
Een duimpje erin kan ik nog accepteren, maar geen grote dildo's, dank u.
Klopt, maar de strekking van dat artikel was dan dat de dildo in haar ging, niet in hemquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Vandaag stond in de metro (sorry... ik zat in een wachtkamer en het was of de metro of de nieuwe revu lezen) dat vrouwen het meer op prijs stellen als mannen voorstellen een vibrator in het liefdesspel op te nemen dan een triootje
En zoals hierboven beschreven hebben meer homomannen dat ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:18 schreef Scorpie het volgende:
Er komt gewoon niets in of te dichtbij m'n aarsch en ik denk dat meer heteromannen dat hebben.
Ruktopique...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:33 schreef blue_sky het volgende:
Ok ik ben homo zeg het er altijd maar even bij![]()
[..] knip
Die zijn dan ook stiekem heteroquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:15 schreef dion_b het volgende:
[..]
En zoals hierboven beschreven hebben meer homomannen dat ook
Als je daadwerkelijk denkt dat je mensen in homo of hetero kunt scheiden op basis van wat ze met hun achterste doen heb je een anale fixatie van hier tot Griekenlandquote:
Precies. Dat dat even duidelijk isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:38 schreef dion_b het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk denkt dat je mensen in homo of hetero kunt scheiden op basis van wat ze met hun achterste doen heb je een anale fixatie van hier tot Griekenland![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |