Damn 1 van de weinige die weg kunnen komen,met z`on brilquote:
Je weet het gewoon niet, hè, Buupie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe geen quasi-grappige nerd-verzoekjes.
NEXT!!!
Volgens een collega is kaas door de andijvie lekker. Klopt dat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe geen quasi-grappige nerd-verzoekjes.
NEXT!!!
Je moet de beste keuze maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik moet een hele belangrijke keuze maken tussen drie dingen en ik weet niet welke ik moet kiezen. Heb je advies voor me?
Alsof ik daar moeite voor ga doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef rena het volgende:
[..]
Oke. Vertel mij eens in het Spaans iets over Barcelona en z'n monumenten. Zonder te Googlen![]()

Ja, nee, dat kan ik eventjes nog niet op fok zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet de beste keuze maken.
NEXT!!!
Maar als je me vertelt waar je uit moet kiezen, kan ik je misschien nóg beter helpen.
Laat het Lieke niet horen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof ik daar moeite voor ga doen. [afbeelding]
Het gaat om hoe je goed de dames versiert.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof ik daar moeite voor ga doen. [afbeelding]
Het gaat om hoe je goed de dames versiert.![]()
quote:
Ik bén eng.quote:
quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Hij kan het misschien wel lekker vínden, dat wil nog niet zeggen dat het zo ís.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens een collega is kaas door de andijvie lekker. Klopt dat?
Je hebt me toch op MSN?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nee, dat kan ik eventjes nog niet op fok zetten..
quote:
Nee, daar word je dik van, je krijgt puisten, je zelfbeeld daalt drastisch, je krijgt jankbuien en dan kan ik je weer lopen troosten zeker?.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:27 schreef Burdie het volgende:
Buup, kan je even chocola komen langs brengen vanavond?.
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, daar word je dik van, je krijgt puisten, je zelfbeeld daalt drastisch, je krijgt jankbuien en dan kan ik je weer lopen troosten zeker?.
NEXT!!!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, daar word je dik van, je krijgt puisten, je zelfbeeld daalt drastisch, je krijgt jankbuien en dan kan ik je weer lopen troosten zeker?.
NEXT!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |