Hoi, ik ga je vanavond mailenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:13 schreef Roeji het volgende:
T2 wat voor gebruikssporen heeft ie? Diepe krassen toch niet? En is de case nog in een beetje fatsoenlijke staat. (missschien even wat close-ups maken van case en beide zijden vd dvd)
Als ie in goeie staat is bied ik ook 15 inclusief, anders bedenk ik me nog over een bod. Wil hem sowieso hebben!!!
-> mail is onderweg overigens!
En ik ken je adres inmiddels bijna uit mijn hoofdquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:52 schreef Nonneke het volgende:
Geld is overgemaakt![]()
Ik ga maar eens een Dizer-Kast aanschaffen, mn Dizerplank is bijna vol![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:13 schreef Roeji het volgende:
T2 wat voor gebruikssporen heeft ie? Diepe krassen toch niet? En is de case nog in een beetje fatsoenlijke staat. (missschien even wat close-ups maken van case en beide zijden vd dvd)
Als ie in goeie staat is bied ik ook 15 inclusief, anders bedenk ik me nog over een bod. Wil hem sowieso hebben!!!
-> mail is onderweg overigens!
Jullie bieden beiden 15 incl. Uuhm... vecht het uit zou ik zeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Gajescheren het volgende:
Ik heb interesse in T2, ik bied alvast 15 inclusief
Ik dacht dat gajescheren niets meer van zich had laten horen en dus afzag van T2. Zodoende bied ik tzelfde. Mocht hij/zij nog reageren, dan zien we wel waar het heen gaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Jullie bieden beiden 15 incl. Uuhm... vecht het uit zou ik zeggen![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
En ik ken je adres inmiddels bijna uit mijn hoofd
Altijd fijn om met jou zaken te doen![]()
Nonneke heeft al een vriendquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef slindenau het volgende:
Als dat maar geen 2e FOK! huwelijk wordt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nonneke heeft al een vriendinen trouwens... ik ben al getrouwd met Babette21
Oke, de krassen zitten dus aan de achterkant van de case en niks op de dvd. Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:
Hier staan de foto's
http://img528.imageshack.us/img528/7170/dsc003169zm.jpg
http://img528.imageshack.us/img528/1004/dsc003177ts.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/3695/dsc003184go.jpg
Waar dus twee miniscule krasjes zijn. De DVD is superschoon en als ik me niet vergis, nooit bespeeld.
Je bod is genoteerd. Als gajescheren er niet bovenop gaat, dan is ie voor jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oke, de krassen zitten dus aan de achterkant van de case en niks op de dvd. Daar kan ik mee leven![]()
18 inclusief verzenden bied ik dan.
Prima, ik wacht af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Dizer het volgende:
HIj gaat niet hoger. De dvd is voor jou Roeji. Ik mail je even
Op DVD.nl gaat ie gewoon voor boven de 25 euro wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef slindenau het volgende:
Hihi, en te bedenken dat ik die T2 Black Tin nieuw voor 6.66 heb gekocht destijds.
Zal um morgen zn U-Was-Niet-Thuis-Briefje door zn strot drukkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef slindenau het volgende:
Dat is pas een verschrikking, zon briefje krijgen terwijl je wel gewoon thuis was![]()
.
Ja dat doe je helemaal zelfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:34 schreef slindenau het volgende:
Oh, jammer.
Zelf had ik ook nog 1 mooi doosje van cd-wow...maar die heb ik verscheurd. Weet ook niet precies waarom, ik wilde het bubbelplastic hebben...maar daar heb ik zelf nog een hele rol van liggen ergens (als het goed is).
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:29 schreef Nonneke het volgende:
En ze zijn binnenIn een mooi doosje
Super Weer Dizer
kan niet wachten op je volgende verkoop
Mja, best wel stom eigenlijk. Nu heb ik alleen jou doosje nogquote:
Uuhm..quote:Op zondag 21 mei 2006 01:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm Diz....Post je ze eerst in het "Laatst gekochte DVD-topic" op mb20.nl en dan na een maand gooi je ze hier in de verkoop? Er bestaat zoiets van een videotheek he...dat weet je toch
Had je trouwens mn mailtje nog gehad?
Yes. Maandag ga ik het op de post zettenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:41 schreef Roeji het volgende:
Dizer heb je het geld al binnen?
Blackadder doos beschadigd?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:36 schreef RC2 het volgende:
DVD's binnen, blackadderdoos licht beschadigd helaas. Verder perfect.
Ah perfect!! Alleen krijg ik m dan pas ruim een week later te zien. Vertrek dinsdagmorgenvroeg op vakantie.quote:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2006 11:37 schreef slindenau het volgende:
Slecht...pak jij het pakje pas op het postkantoor in![]()
?
Superquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef Rampestamper het volgende:
Saints and Soldiers wil ik wel hebben! Ik zal je vanmiddag even mailen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |