Yep + Yepquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:57 schreef S-Two het volgende:
BlackAdder is dat nederlands ondertiteld? En het zijn 4 dvd's?
Dan denk ik dat ik die wel bestel, morgen hoor je hetquote:
Prima.. Maar als ie ondertussen weg is...?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik die wel bestel, morgen hoor je het
Dan... Dan stuur ik een e-mailbom!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prima.. Maar als ie ondertussen weg is...??
Je hebt mail/PM terugquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:11 schreef slindenau het volgende:
Edit: even een tvp, heb wel interesse in een bepaald item...maar ga eerst even kijken of ze deze in de winkel nog hebben.
Ik laat het maandag middag wel weten (of je moet em goedkoper weg willen doen natuurlijk > zie mail over welk item ik het heb).
Lief aangeboden, maar helaas.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:56 schreef Unstoppable het volgende:
Ik wil je wel 20 inc verzenden betalen voor Black Adder. Voor ¤24,99 (inc verzenden) heb ik hem nieuw:
Nee sorry, dat is te weinig.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:54 schreef RC2 het volgende:
Black Adder Complete Serie
Sin City SlipCover
Saw Steelbook
The Punisher SlipCover met Stripboekje
The Shawshank Redemption
55 incl
Als ik van S-Two geen beter bod heb gehoord voor Black Adder om 23:00. Dan hebben wat mij mij betreft wij een deal voor 60 inclquote:Op zondag 14 mei 2006 12:10 schreef RC2 het volgende:
Ze zijn allemaal geprijsd incl verzenden a ongeveer 2 tot 3 euro per titel. Nu in een keer verzenden wat het goedkoper maakt. Middelen op 60 euro
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef RijstNatie het volgende:
fantastic 4 10,50 incl verzenden?
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:10 schreef RC2 het volgende:
Ze zijn allemaal geprijsd incl verzenden a ongeveer 2 tot 3 euro per titel. Nu in een keer verzenden wat het goedkoper maakt. Middelen op 60 euro
Wij hebben een dealquote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik van S-Two geen beter bod heb gehoord voor Black Adder om 23:00. Dan hebben wat mij mij betreft wij een deal voor 60 incl
Sorry, die is als het goed is, verkocht aan RC2quote:Op maandag 15 mei 2006 10:52 schreef Eric82 het volgende:
Sin City voor 12 euro incl.
Ik kort af.. hij heeft zo een lange naamquote:
Als je een van deze dvd's hebt:quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef Patch het volgende:
Heb je interesse in het ruilen tegen andere DVD´s?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
Ruilen mag ook, ik ben opzoek alleen naar de volgende dvd's:
- Shawshank Redemption 3DVD editie
- Simpsons Seizoen 7 met Ned. Ondertiteling
- Serenity 2DVD versie (niet regio gebonden)
- Spiderman 1 Luxe (grote) Coffret editie
- I, Robot tinbox
- Farscape Seizoen 1 t/m 4 per seizoen aparte box
- Lion King Giftset
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef Hanneke1983 het volgende:
Buffy The Vampire Slayer is al 6,99 nieuw bij bol.com
Overheen gelezen? Daarnaast betaal je bij bol.com nog 2 euro verzendkosten. Bij mij is dat niet zo. Dus win je alsnog 2 euro.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
Alle prijzen zijn inclusief verzenden binnen Nederland. Ben je het niet eens met de prijs, dan is dat geen probleem, Geef een serieuze tegenbod als he echt geinteresseerd bent.
Dus a.u.b. geen prijsaanvallen.
Nee. 4.1quote:The Shawshank Redemption, is dat 5.1 geluid?
quote:
Sorry P. Maar er zit echt niks tussen dat ik wil hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb wel een boel andere in mijn topic staan, plus als aanvulling het volledige eerste seizoen van The Jetsons
Ik heb voor je gekeken, maar helaas zie ik niks op de box staan over die afleveringen. Ik heb de box destijds gekocht, maar 1x 1 aflevering gezien en thats it.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet dat Black Adder inmiddels verkocht is, maar kan iemand - de verkoper dan wel de koper - mij even vertellen of de speciale afleveringen - christmas carol, cavalier years, back and forth - hier ook bij staan? Dank u
Sonde, het is zo'n leuke serie. Ze worden steeds beter trouwens, dus als je de eerste aflevering gezien hebt moet je misschien een aflevering van de vierde serie ook een kans gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor je gekeken, maar helaas zie ik niks op de box staan over die afleveringen. Ik heb de box destijds gekocht, maar 1x 1 aflevering gezien en thats it.
voor 2 euro denk ik dat men liever een nieuwe versie kooptquote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Overheen gelezen? Daarnaast betaal je bij bol.com nog 2 euro verzendkosten. Bij mij is dat niet zo. Dus win je alsnog 2 euro.
Mail terugquote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef RijstNatie het volgende:
gemailed..
Dan is ie voor jou, mail je me naar fok[at]dizer.nl ?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Gajescheren het volgende:
Ik heb interesse in T2, ik bied alvast 15 inclusief
Geen probleemquote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef S-Two het volgende:
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd over Black Adder (zie dat hij al weg is). Maar zoals iemand anders ook al zei als ik hem voor dat bedrag nieuw kan kopen ga ik hem niet van jou kopen. Sorry.
Die Harry Potter, zijn dat alle 3 de delen in een boxje ?quote:
Nonnekequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Die Harry Potter, zijn dat alle 3 de delen in een boxje ?![]()
*lijstje klaarlegt* *plank afstoft*
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:57 schreef Gajescheren het volgende:
Ik heb interesse in T2, ik bied alvast 15 inclusief
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan is ie voor jou, mail je me naar fok[at]dizer.nl ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |