Ik vind het zo raar dat het alleen op d'r scherm is geslagen. D'r rest van de pc draaide gewoon door. Hebben hem wel maar meteen uitgezet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef ChillyWilly het volgende:
Maar wel lullig van je scherm... Gelukkig staat jouw schoorsteen er nog
Ik heb al gezegd dat ze de mijne mag hebben (is dezelfde en even oud), omdat ik mezelf een 19 inch wil halen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:23 schreef Death_Angel_89 het volgende:
*knuffelt*
arme mama van jou..
morgen moederdag...geef haar een nieuwe?![]()
![]()
![]()
Elk nadeel heeft een voordeel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze de mijne mag hebben (is dezelfde en even oud), omdat ik mezelf een 19 inch wil halen.
Wil je ook nog even de preciese GPS locatie doorgeven ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef Qunix het volgende:
Onweer?
Hier graag! Tis hier nog steeds aardig warm... Me ouders zitten in de tuin... Kom maar op met die onweer!
Ze had zich dus net bedacht dat ze ook ging doen. Ze was alleen nog even het weer op tv aan kijken, en daarna wou ze hem uitzetten, maar dat was al te laat. Die slag kwam dan ook totaal uit het niets! Het had wel een beetje licht gerommeld maar verder niks.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef Speedski het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft een voordeel.
Maar on-topic: daarom zeggen "ze" ook: alle schermen uit tijdens onweer
Amsterdam Z-Oquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wil je ook nog even de preciese GPS locatie doorgeven ?
hé?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef kyraaa het volgende:
onweert het in adam zo?
niets van gemerkt nog...
Misschien omdat TS in landgraaf woontquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef kyraaa het volgende:
onweert het in adam zo?
niets van gemerkt nog...
pfff schrok alquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ja de randstad, daarbuiten af en toe een stuiptrekking![]()
Maar dan zit jij zonder...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ze de mijne mag hebben (is dezelfde en even oud), omdat ik mezelf een 19 inch wil halen.
Tja, dat ligt eraan... Je kan bijvoorbeeld geraakt worden terwijl je telefoneert met een ouderwetse bekabelde telefoon. Ook zeggen sommige mensen dat ze wel eens 'bolbliksem' gezien hebben, al geloof ik daar zelf niet zo in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:10 schreef tralalala het volgende:
Kan je eigenlijk als je binnen zit geraakt worden door de bliksem?![]()
Ja, heeft mijn moeder een keer gehad. Het raam stond open en volgens haar (ik was er niet bij) schoot er een lichtbol langs haar heen. Was nogal beangstigend wat ik zo van haar begrijp.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:10 schreef tralalala het volgende:
Nee nog nooit mee gemaakt dat alles ineens blauw wordt en dan een enorm harde knal.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan... Je kan bijvoorbeeld geraakt worden terwijl je telefoneert met een ouderwetse bekabelde telefoon. Ook zeggen sommige mensen dat ze wel eens 'bolbliksem' gezien hebben, al geloof ik daar zelf niet zo in.
Nou als de bliksem vlakbij je inslaat dan is dat ook niet goed voor de laptop vrees ik. heeft ook te maken met bepaalde spanningsvelden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:20 schreef Onderbroek het volgende:
ff een vraagje tussendoor wat hier wel tussenpast;
als je met je laptop draadloos aan het internet hangt en je bent bezig op de accu (dus geen netstroom)...kan je dan gewoon internetten tijdens het onweer zonder dat je risico loopt?
Lijkt me toch wel, niet dat de bliksem via je -draadloze- verbinden naar je computert gaat
Is inderdaad geen probleem. Alleen loopt je draadloze AP natuurlijk wel gevaar. Maargoed, de kans in natuurlijk uiterst klein, ik zit ook altijd achter de computer terwijl het onweert en er is nog nooit iets gebeurd. Ok, we hebben een bliksemafleider aan de schoorsteen, dus dat zou uiteraard wel wat helpen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:20 schreef Onderbroek het volgende:
ff een vraagje tussendoor wat hier wel tussenpast;
als je met je laptop draadloos aan het internet hangt en je bent bezig op de accu (dus geen netstroom)...kan je dan gewoon internetten tijdens het onweer zonder dat je risico loopt?
Lijkt me toch wel, niet dat de bliksem via je -draadloze- verbinden naar je computert gaat
EMP? Denk dat dat wel meevalt hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:21 schreef Grimli het volgende:
[..]
Nou als de bliksem vlakbij je inslaat dan is dat ook niet goed voor de laptop vrees ik. heeft ook te maken met bepaalde spanningsvelden.
Ik heb 1 keer een schokje gehad toen het ergens in de buurt in sloeg en ik tegen de radiator aan zatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:10 schreef tralalala het volgende:
vraag me eerder af of er leven IN amsterdam isquote:
Ze krijgt zolang zo'n ouwe bak van m'n vriend en als ze weer in de aanbieding zijn, koop ik me een nieuwe en krijgt zij de mijne.quote:
Ik wist niet wat bolbliksem was, dus ik heb het even opgezocht, en dat was precies wat m'n moeder beschreef wat ze gezien had achter in de kamer. Een lichtflits die veel weg had van een vuurbal. Best freaky. Kan me dan inderdaad voorstellen dat ze zo geschrokken was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan... Je kan bijvoorbeeld geraakt worden terwijl je telefoneert met een ouderwetse bekabelde telefoon. Ook zeggen sommige mensen dat ze wel eens 'bolbliksem' gezien hebben, al geloof ik daar zelf niet zo in.
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:07 schreef Libris het volgende:
Is het trouwens gevaarlijk om te douchen als het onweert?
Komt zeker voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier in het Zuiden des Lands is het koud en nat.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja.
Hier in het Noorden schijnt de zon volop. geen wolkje aan de lucht![]()
In welk Noorden zit jij danquote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ja.
Hier in het Noorden schijnt de zon volop. geen wolkje aan de lucht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |