Nietusquote:
Smorgensquote:
Dat zijn details hoorquote:
En dat dan ook dusquote:
Smorgensquote:
23.09 hier. Straks formule 1.quote:
Solly, zit ik er een uurtje naastquote:
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly, zit ik er een uurtje naast
over 45 minuten toch formule 1?
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doenquote:
Vertalingen nodig?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doen
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leukquote:
Wat heeft dat voor zin?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leuk
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netterquote:
Ik heb beide gehad, Engels = engels.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netter
Ga je ook een hele huisraad per boot verhuizen? Wat vinden je ouders er eigenlijk van?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
Anders gooi je toch alles weg,quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |