Wanneer is die verkiezing dan geweest?quote:
Oh, ja, dat wist ik niet.quote:
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet vanquote:
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij nu verbinding via ad-rem-sl [afbeelding]
Ja wat koop ik daar nou voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dizer en ik zijn voor elkaar gemaakt, al het andere valt nou eenmaal in het niets vergeleken daarbij. Sorry..
Maar je bent wel leuk opgedroogd.
Negeer die van atb dan niet!quote:
Een eigen bioscoopquote:
Zijn ze niet állemaal voor Dizer, dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Aaaaaaaandere sletjes die niet al voorbestemd zijn voorDizer
.
Tsssk... een echte collectors item... tssk.. je bent een neppe JC fanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Negeer die van atb dan niet!
Met je Engelse ondertiteling.
En je 10 euro.
Vorig jaar rond deze tijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wanneer is die verkiezing dan geweest?
Oh ja, ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, Buup! Dan moet je niet als een pot alle ketels hier verwijten gaan maken, als je zelf ook geniale woordgrapjes gaat negeren!
quote:!!!
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had je eigenlijk al zo vaak nog willen mailen, maar het kwam er steeds niet van.
Maar ik heb wel elke avond aan je gedacht in bed..
Het is je vergeven hoor!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat ik iets was vergeten.!
Komt 'ie dan, hè...komt 'ie dan:
[..]
Het zijn geen mini-meets meer hoor. Laatst waren we met zijn 4enquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik kom snel eens een pintje meepakken tijdens één van de befaamde minimeets..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel: ik moest er zelf om lachen, dus het was een grappige opmerking.
En als de broeken uit gaan, is er helemaal niks meer mini aan natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zijn geen mini-meets meer hoor. Laatst waren we met zijn 4en
Mwah 1 van de mannen was Zhenarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als de broeken uit gaan, is er helemaal niks meer mini aan natuurlijk.
Wie?quote:
Maar wel in een andere vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |