Frankrijk is het centrum van de wereld. Tuurlijk is Engels niet verplicht. Ze zeggen zelfs geen computer tegen een computer (ordinateur) of Walkman tegen een Walkman (baladeur)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Maar het is wel een ongemakkelijk gedoe ja....
Volgens mij verval ik in herhaling, maar:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Frankrijk is het centrum van de wereld. Tuurlijk is Engels niet verplicht. Ze zeggen zelfs geen computer tegen een computer (ordinateur) of Walkman tegen een Walkman (baladeur)![]()
Tja degene die je op vakantie aan de kust ziet zijn meestal welquote:
Die Françaisesquote:
aha da's wel jammer danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja degene die je op vakantie aan de kust ziet zijn meestal wel, maar Almelo is partenergemeente met een gehucht in Normandie...
Beetje off-topic, maar:quote:
Kijk naar Before Sunrise/ Before Sunset en er zal eentje bijkomen. Julie Delpyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Audrey is mijn favoriete
een nummer 2 en 3 heb ik niet
goeie filmtipquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Kijk naar Before Sunrise/ Before Sunset en er zal eentje bijkomen. Julie Delpy![]()
Belgisch Limburg is idd zum kotsen.quote:
Frankrijk is OK. Alleen jammer van al die fransen die er wonen.quote:
jups. vanmiddag teruggekomen.quote:
Maar je hebt het dus toch nog wel leuk gehad?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups. vanmiddag teruggekomen.
trouwens, ik ga nooit meer naar de spaanse costa. Ik wil alleen nog maar naar Barca en misschien het zuiden verkennen. Salou is écht geen kont aan. Barcelona was wel heel leuk en wil ik dus nog wel een keertje naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |