Frankrijk is het centrum van de wereld. Tuurlijk is Engels niet verplicht. Ze zeggen zelfs geen computer tegen een computer (ordinateur) of Walkman tegen een Walkman (baladeur)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Nou kijk het is van 5 vwo en in Frankrijk schijnt Engels niet verplicht te zijn
Maar het is wel een ongemakkelijk gedoe ja....
Volgens mij verval ik in herhaling, maar:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Frankrijk is het centrum van de wereld. Tuurlijk is Engels niet verplicht. Ze zeggen zelfs geen computer tegen een computer (ordinateur) of Walkman tegen een Walkman (baladeur)![]()
Tja degene die je op vakantie aan de kust ziet zijn meestal welquote:
Die Françaisesquote:
aha da's wel jammer danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja degene die je op vakantie aan de kust ziet zijn meestal wel, maar Almelo is partenergemeente met een gehucht in Normandie...
Beetje off-topic, maar:quote:
Kijk naar Before Sunrise/ Before Sunset en er zal eentje bijkomen. Julie Delpyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Audrey is mijn favoriete
een nummer 2 en 3 heb ik niet
goeie filmtipquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Kijk naar Before Sunrise/ Before Sunset en er zal eentje bijkomen. Julie Delpy![]()
Belgisch Limburg is idd zum kotsen.quote:
Frankrijk is OK. Alleen jammer van al die fransen die er wonen.quote:
jups. vanmiddag teruggekomen.quote:
Maar je hebt het dus toch nog wel leuk gehad?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jups. vanmiddag teruggekomen.
trouwens, ik ga nooit meer naar de spaanse costa. Ik wil alleen nog maar naar Barca en misschien het zuiden verkennen. Salou is écht geen kont aan. Barcelona was wel heel leuk en wil ik dus nog wel een keertje naar toe
Costasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
trouwens, ik ga nooit meer naar de spaanse costa. Ik wil alleen nog maar naar Barca en misschien het zuiden verkennen. Salou is écht geen kont aan. Barcelona was wel heel leuk en wil ik dus nog wel een keertje naar toe
ja. wat zijn die vrouwen mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus toch nog wel leuk gehad?
Lekker naar de spaanse schonen gekeken?
uiteraard! dat deden we als eerste in Barcaquote:
Duits is toch prima?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Mijn zusje doet mee aan z'n uitwisselings project met een gehucht in Frankrijk. Nu is ze 2 maand terug daar een week heen geweest, totaal geen probleem mee(in tegendeel zelfs), maar het gevolg is dat er nu een Frans meisje bij ons op de bank zit dat hier nog een week in huis moet blijven. Het leverd nogal ongemakkelijke situaties op, als wij geen Frans kunnen, zij geen Engels en we allemaal een beetje Duits
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard! dat deden we als eerste in Barca
van een self-guided rondleiding genoten en zelfs gio nog gezien
je mag wel veel zien in dat stadion, tot aan plek van de voorzitter aan toe
Dat was in Italië idd ook zo. Hoewel het daar ook regelmatig voorkomt dat het zo op een afstandje er picobello uitziet, maar kom je wat dichter bij, valt het wat tegen. Ze gaan nl. altijd wel erg goed gekleed de straat op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. wat zijn die vrouwen mooiecht 1 op 4 van mijn leeftijd is oogverblindend
en uiteraard wel leuk gehad
ze zijn te mooi om aan te sprekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
Veel mooie vrouwen en geen aangehaakt. Doe je niet goed Jelle
nope geen pics, best dom eikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was in Italië idd ook zo. Hoewel het daar ook regelmatig voorkomt dat het zo op een afstandje er picobello uitziet, maar kom je wat dichter bij, valt het wat tegen. Ze gaan nl. altijd wel erg goed gekleed de straat op.
Pics?![]()
Whehehe, wie gaat er dan ook in mei daarheen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dus niemand aan de haak geslagen en geen picsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope geen pics, best dom eik
Alleen van Camp Nou
't was een gratis vakantiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehehe, wie gaat er dan ook in mei daarheen.
Niet te vergelijken met juli en augustus hoor. :0
Gratis? Das niet duur.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was een gratis vakantie
juli en augustus lijkt me trouwens nog erger
Gratis vakantie, Da's tofquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't was een gratis vakantie
juli en augustus lijkt me trouwens nog erger
Ik denk dat dat juist het probleem wasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
MAar je kunt er wel aardig lamworden en uitgaan hoor. Als je niet al teveel eisen stelt tenminste. :_
snellejelle wil Mirri niet jaloers maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus niemand aan de haak geslagen en geen pics![]()
Gaat niet helemaal goed dan![]()
Ik had op Sardinië tenminste nog het excuus dat ik een deel van de dag met wielrennen bezig was, en überhaupt niet veel om me heen keek. En de rest van de dag te moe om goed na te denken. Wat is jouw excuus? Verblind door hun schoonheid?![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef Zwansen het volgende:
Jezus, ik ben wel goed in het produceren van niet bestaande smilies.
Ah.OK. Goed excuusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
snellejelle wil Mirri niet jaloers maken.
i'm very pickyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gratis? Das niet duur.
MAar je kunt er wel aardig lamworden en uitgaan hoor. Als je niet al teveel eisen stelt tenminste. :_
Die moet als blonde nederlandse momenteel de italianen van zich afslaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
snellejelle wil Mirri niet jaloers maken.
ik ben remzzzzzzzzzzzz niet dus ik kan het hebben hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Die moet als blonde nederlandse momenteel de italianen van zich afslaan
sorry, jelle![]()
Ik heb niet voor niets gezegt dat het Franse meisje niet echt mooi was hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben remzzzzzzzzzzzz niet dus ik kan het hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |