Gelatine. Kan je 360 graden draaienquote:
nee das een andere,n00b,je weet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
Is dat die ene Dido van dat liedje met eminem ?
If so, wtf gek :/ die lijkt daar toch niet op
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
Het is dido van Big Brother 5783639 ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik d8 al gek, wtf die ene Dido ? die was toch een stuk lelijker, de madennek ;/
Alsof ik zoeen gare serie ga kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Het is dido van Big Brother 5783639 ofzo.
Jeweetwel, diegene die die ene half-negertvan een roel Roel heeft geneuckt.
Jaaaa dat kan je nou wel zeggen, maar stiekum heb je jezelf helemaal gek gepost onder een kloon in het bb forumquote:
Nee man, het enige kledingstuk waarin ik haar zou willen zien bestaat uit 6 planken, is heb zo'n grafhekel aan dat mokkel en ze is nog teringlelijk ook...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik had liever die andere Dido naakt gezien![]()
Beste,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee man, het enige kledingstuk waarin ik haar zou willen zien bestaat uit 6 planken, is heb zo'n grafhekel aan dat mokkel en ze is nog teringlelijk ook...
Fuck You maak je eigen topic aan en vraag daar maar om een IP-ban ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef soylent het volgende:
Gewoon lekker, slotje!
Van Big Brother "05.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Dido, Dido, who the fuck is Dido?
Dat hoopte ik ook toen ik dit hoorde op 538. RdW zei "Dido naakt"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
Das leuk voor op de autoramenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:07 schreef Devlinsect het volgende:
Die tepels lijken wel zuignappen, man!
![]()
ik kan niet klagen met mijn ¤16.50 per uurquote:Op zondag 14 mei 2006 01:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
want bejaardenkots opruimen betaalt niet zo lekker.
Omdat je een opgesloten nerd bent met alleen een computer met internetverbinding in je isoleerkamer die je beschermt tegen het zonlicht?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zegt me die naam helemaal niks. Big Brother.....
zonlichtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omdat je een opgesloten nerd bent met alleen een computer met internetverbinding in je isoleerkamer die je beschermt tegen het zonlicht?
Big Brother was leuk ja met Ruud, Bart en Willem. Maar de rest van die seriesquote:Op zondag 14 mei 2006 18:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omdat je een opgesloten nerd bent met alleen een computer met internetverbinding in je isoleerkamer die je beschermt tegen het zonlicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |