Jij doet alsof je voor Detroit bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef popolon het volgende:
Je grapjes worden er ook niet beter op.
pfap is op vakantie, mittquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:11 schreef mitt het volgende:
Sorry popo, misschien ben ik nog bevangen door de hitte.
Heb je een leukere TT dan? Dan kan ik het nog overwegen of even met pfaf bespreken.
waarom weet ik daar niks van.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Post eens na mijn slotje dan.... met je grootspraakquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Ik hem 'm overigens gewoon op slot gedaan.![]()
Ach, als ik je voor lul wil zetten kan ik dat altijd nog met zjoerntje doen.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef zjroentje het volgende:
Aan dit soort "kijken-wie-de-langste-heeft" spelletjes doe ik niet mee.
Hoi, we nemen het mee naar achteren, bedankt voor je intresse.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:19 schreef popolon het volgende:
Ja hallo, kan ik binnenkort weer een mailtje verwachten?
Wat is er gebeurd met solidariteit ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef XL het volgende:
Het mailadres in mijn profiel klopt niet meer!
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:16 schreef Remzz het volgende:
Al;s je hier op klikt zie je ook niets?
[SC] Sportbar #61: Heeft snellejelle nog meer bedrijfsinfo?
Vaag ik zie idd dat je twee keer hebt gepost... Verder ben ik ook niet zo technisch...quote:
Yep kan de discussie dan ook volgen, ik waag mij er niet aan (zie sportbar)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vaag ik zie idd dat je twee keer hebt gepost... Verder ben ik ook niet zo technisch...
Maar ik vond het eigenlijk wel een heel leuk iets voor een nieuw topic, goed als ik die open ?
Het papier is op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:51 schreef XL het volgende:
Hoi Popo! ik snap je bericht niet zo goed, maar het zal wel aan mij liggen. Kom je de sportbar nog eens printen. Gr. XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |