Er is gewoon een sticky irc-topic.quote:
waar is de andere dan?quote:
toch bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat is de goede.
De dubbele is [Tour 2006] Proloog !![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
beetje late vraag misschien maar waarom hebben alle etappes een eigen topic? ik vind het onhandig
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook onhandig. Veel overzichtelijker om het in één reeks te doen.
Ik vind het ook onoverzichtelijk en weinig meerwaarde hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal vast al de 29e zijn die erover begint. Maar hoezo elke etappe in een ander topic? Zeer onoverzichtelijk als je het mij vraagt.
Maa rhet TDF-forum is er niet, dus dan hebben die aparte topics ook weinig meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk (wat ik lees.) . Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef pfaf het volgende:
Hmm, nee de eerste eigenlijk. Het komt voornamelijk vanuit het TdF forum, waar we wat naar tegemoet wilden komen. Vandaar nu meerdere topics in plaats van één centrale.
Maar we zullen het er even over hebben. Als iedereen het zo onoverzichterlijk vind, moeten we daar maar wat aan doen.
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op zich is het idee leuk. Elke etappe een leuke openingspost e.d. Alleen is het probleem dat er vaak tijdens de etappe van die dag al veel over de etappe van morgen wordt gepraat. En ook over de etappe(s) van de dag(en) ervoor. Dat kan altijd zo leuk in 1 topic, anders zit je echt in 3 of 4 topics te lezen.
De OP heeft wel meerwaarde.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem.
Ik vind vooral de OP weldegelijk meerwaarde hebben ( een makkelijk terug te vinden profiel en route ) om ook meteen even op Wombcat te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |