Een verschil met het WK is denk ik dat het aan iedere Nederlander wordt opgedrongen (media-aandacht), terwijl de tour veel meer een keuze is. Ik verwacht dus dat Jan Modaal in TDF minder snel een topic aan zal maken dan In WK. In het huidige WK-forum sneeuwen de VBL-ers onder in het feestgedruis van de oranjemenigte. In een tour-forum verwacht ik toch dat de huidige wieler-posters het zelf moeten gaan maken. In dat opzicht is het wel interessant om te kijken hoe zij erover denken. Ten slotte ben ik bij een apart forum bang voor een postwedstrijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een nieuw subforum gaat wel echt zorgen voor een enorm hoeveelheid aan topics die er in SPT niet zouden komen.
Dat is de overweging die ze moeten maken.
Dat is van mij ook geen bezwaar hoor, integendeel. Ik neem ook niet de moeite om het hele jaar wielrennen goed te volgen. Een paar klassiekers, de tour, het wk en dan zit ik aan mijn max.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef placebeau het volgende:
Je hebt een hoopmensen die alleen de tour volgen, en ook alleen dan posten in de wielertopics, geloof me.
Maar dat is helemaal niet erg.
Er is gewoon een sticky irc-topic.quote:
waar is de andere dan?quote:
toch bedanktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry, dat is de goede.
De dubbele is [Tour 2006] Proloog !![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
beetje late vraag misschien maar waarom hebben alle etappes een eigen topic? ik vind het onhandig
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook onhandig. Veel overzichtelijker om het in één reeks te doen.
Ik vind het ook onoverzichtelijk en weinig meerwaarde hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal vast al de 29e zijn die erover begint. Maar hoezo elke etappe in een ander topic? Zeer onoverzichtelijk als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |